تالار مقالات بروز تکنولوژی

ویژگی های بهترین اینترنت بازی آنلاین چیست؟

آیا میدانید بهترین اینترنت بازی آنلاین کدام است؟🎮  راه های کسب درامد از گیمینگ را میدانید؟💰🎮

به عنوان یک گیمیر حرفه ای  حتما دوست ندارید با قطعی و تاخیر اینترنت سر و کله بزنید!و بدنبال بهترین اینترنت گیمینگ برای تجربه بازی آنلاین بدون افت سرعت هستید!نگران نباشید  امروز اینجا با  بهترین نت برای گیم و بهترین اینترنت رای تجربه ای باز یانلاین باکیفیت در این بلاگ آشنا خواهید شد.  با ما همراه باشید تا به جمع گیمرهای حرفه ای بپیوندید!

بهترین اینترنت بازی

💡بهترین اینترنت بازی آنلاین چه اینترنتی است؟

اگر گیمر حرفه‌ای هستید، حتماً تا حالا کلمه پینگ (Ping) را بسیار شنیده‌اید. پینگ رابطه مستقیمی با سرعت اینترنت و سرور داشته و اهمیت آن تا حدی است که گیمرها حاضر هستند هزینه زیادی بدهند اما مقدار پینگ پایین باشد. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که گیمرها به اینترنتی با پینگ پایین و سرعت بسیار بالا نیاز دارند. اما سؤال این جا است که بهترین سرویس اینترنت گیمینگ کدام  است؟روش های کاهش پینگ اینترنت کدامند؟

💡بهترین سرویس اینترنت گیمینگ چه سرویسی است؟

دلیل اینکه اینترنت گیمینگ تک نت بهترین اینترنت برای گیم  است این است که اینترنت پرسرعتی با پینگ حداقلی و ثابت و بدون لاتنسی که می‌تواند خیال گیمرها را از بابت اینترنت راحت کندرا ارائه میدهد. برای شناخت بهتر این سرویس، ابتدا باید پینگ را خوب بشناسید و از اهمیت آن در بازی مطلع شوید. در انتهای مقاله هم با ذکر دلیل ثابت می‌کنیم که اینترنت گیمینگ تک نت بهترین اینترنت برای گیم است.

بهترین اینترنت بازی انلاین

💰🎮بهترین اینترنت بازی برای کسب درامد از گیمینگ چیست؟

امروزه علاقه به بازی‌های آنلاین به حدی زیاد شده است که گیمرها میلیون‌ها تومان صرف هزینه‌های تهیه تجهیزات و ابزارهای مرتبط با آن می‌کنند. از سیستم کامپیوتری گیمینگ حرفه‌ای تا صندلی مخصوص گیمرها و صدالبته اینترنت گیمینگ پرسرعت. البته این هزینه‌ها ممکن است برای کسانی که اهل گیم نیستند، پول دور ریختن به‌حساب آید؛ اما در واقع این‌طور نیست.

شاید تا چند سال پیش، گیمرها فقط بازی می‌کردند و درآمدی از این راه به دست نمی‌آوردند؛ مگر کسانی که گیم‌نت داشتند. اما در سال‌های اخیر قضیه فرق کرده و گیمرها می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف از طریق بازی  و داشتن بهترین اینترنت بازی به درآمدهای بسیار بالایی هم برسند. اصلی‌ترین این روش‌ها عبارت‌اند از:

1. راه‌اندازی کانال یوتیوب با بهترین اینترنت برای گیم🎮

درآمدزایی از طریق یوتیوب یکی از ساده‌ترین راه‌ها است. کافی است ابتدا یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کرده، سپس از بازی کردن خود ویدئو تهیه کنید. به این کار در اصطلاح، تولید محتوا گفته می‌شود. پس از این‌که تعداد مشترکین شما به عدد مشخصی رسید، خود یوتیوب بر اساس تعداد ویوهای ویدئوهایتان به شما دلار می‌دهد.

2.با بهترین اینترنت برای گیم استریمر شوید💲

استریم سرویس جدیدی است که در میان گیمرها طرفداران زیادتری نسبت به بقیه دارد. در پلتفرم‌های استریمی که معروف‌ترین آن‌ها توییچ (Twitch) است، دیگران به تماشای آنلاین بازی گیمرها می‌نشینند. درست مثل یک استادیوم مجازی. پس شما هم اگر گیمری قوی هستید می‌توانید به سراغ استریم رفته و علاوه بر کسب در آمد از خود توییچ، از بازدیدکنندگان خود تقاضای حمایت مالی کنید.

3. بهترین نت برای گیم برای را ه اندازی پیج اینستاگرامی

در دو سه سال اخیر کسب درآمد از اینستاگرام به یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی آنلاین تبدیل شده است. برای گیمرها هم فرصتی است که با راه‌اندازی یک پیج گیم، از این راه هم به درآمد برسند. نقد و بررسی بازی یا ویدئوهای راهنمای رد شدن از مراحل سخت، از جمله کارهایی است که می‌توان برای جذب فالوور انجام داد.

4. فروش اکانت یا آیتم بازی

یکی دیگر از روش‌های رایج کسب درآمد از گیمینگ، فروش اکانت‌های سطح بالای بازی یا آیتم‌های مربوط به بازی‌های پرطرفدار است. کافی است که بازی‌های محبوب را به‌صورت حرفه‌ای بلد بوده و مشتریان خود را از طرق مختلف در بین هواداران این بازی‌ها پیدا کنید.

5. ساخت بازی و عیب‌یابی

اگر مقوله بازی را در سطح حرفه‌ای ادامه دهید، می‌توانید با ساخت بازی به درآمد برسید. یا این‌که بازی‌های دیگر شرکت‌ها را تست و عیوب آن‌ها را پیدا کرده و اطلاع دهید. این راه با این‌که هنوز در ایران چندان امکان‌پذیر نیست، یکی از شغل‌های رؤیایی گیمرها محسوب می‌شود.

بهترین اینترنت بازی

💡خصوصیات  بهترین اینترنت بازی چیست؟

فرقی نمی‌کند شما برای تفریح و سرگرمی بازی می‌کنید، یا قصد دارید از طریق گیم به درآمد برسید. در هر صورت باید در کنار هزینه برای خرید بهترین لپ‌تاپ گیمینگ یا آخرین نسخه پلی‌استیشن 4، به فکر یک اینترنت گیمینگ هم باشید، چرا که حتی اگر بالاترین و بهترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گیمینگ را در اختیار داشته باشید، اما سرویس اینترنت شما کُند و با پینگ بسیار زیاد باشد، در مواجهه با ضعیف‌ترین حریفان هم شکست شما حتمی است.

🚀🎮 سرعت و پینگ پایین اینترنت دو فاکتور مهم بهترین اینترنت برای گیم

بهترین اینترنت برای گیم در ایران کدام اینترنت است؟ متأسفانه در ایران، مشکلات تحریمی در همه جا وجود دارد و در موضوع بازی‌های آنلاین هم رسوخ کرده است. در کشورهای دیگر برای گیمرها سرورهای منطقه‌ای وجود دارد که به‌راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. اما در ایران استفاده از این سرویس امکان‌پذیر نبوده و گیمرها مجبورند از طریق سرور دیگر کشورها وصل شوند.

همین مسئله به‌تنهایی سرعت و پینگ کاربران ایرانی با غیرایرانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. طوری که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن و استفاده از بهترین اینترنت گیمینگ ایران، باز هم سرعت یا پینگ نصف مقدار ایده‌آل است. ولی برخی از سرویس‌های اینترنتی کار را از این هم که هست سخت‌تر کرده و با پینگ بسیار بالاتر از حداقلی در کشور، با اعصاب و روان گیمرها بازی می‌کنند.

نکته: برای اینکه بهتریت اینترنت بازی آنلاین را تجربه کنید به کنسول مناسب نیاز دارید، برای خرید کنسول مناسب  راهنمای خرید کنسول بازی را مطالعه کنید.

ازاین‌رو یکی از چالش‌های اساسی گیمرها انتخاب بهترین اینترنت بازی  است. این که کدام سرویس سرعت بهتری داشته و به‌اصطلاح گیمرها بدون لگی باشد، به یک معضل اساسی بین آن‌ها تبدیل شده است. در مورد مسئله تحریم کاری از دست کسی ساخته نیست و باید به سراغ دیگر سرورها رفت؛ اما به جز این یک اینترنت مخصوص بازی مثل اینترنت گیمینگ تک نت، باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

5 خصوصیت اصلی بهترین اینترنت برای گیم

  1. سرعت در بالاترین حالت ممکن دربهترین اینترنت بازی
  2. پینگ حداقلی بهترین نت برای گیم
  3. عدم پکت لاست
  4. اِستیبل (Stable) یا ثابت
  5. تیم پشتیبانی حرفه‌ای

بهترین اینترنت بازی انلاین

پینگ چیست و چه تأثیری در اینترنت بازی آنلاین دارد؟

اکثر گیم بازها موقع باخت می‌گویند: «دچار لگی شدیم در غیر این صورت حتماً می‌بُردیم.» این لگ (Lag) در واقع همان اختلال در ارتباط بین دستگاه شما و شبکه اینترنتی است که ارتباط مستقیمی با میزان پینگ شبکه دارد. در این جا ما قصد نداریم شما را درگیر اصطلاحات تخصصی و فنی شبکه‌های کامپیوتری کنیم.

به زبان خیلی ساده، پینگ Packet Internet Groper که به‌اختصار Ping گفته می‌شود، عددی است که در بازی‌های آنلاین در کنار اکانت خود در جدول امتیازات می‌بینید و معیاری برای سنجش عملکرد شبکه اینترنتی است. هر چه این عدد کمتر، یعنی پینگ پایین باشد، ارتباط با شبکه اینترنتی در حالت مطلوب‌تری قرار دارد.

🌐🚀پینگ پایین و سرعت بازی بالا در بهترین اینترنت گیمینگ!

بهترین اینترنت بازی دارای پینگ پایین و سرعت بالایی است  اما پینگ پایین چگونه ممکن است؟ برای درک بهتر مفهوم پینگ، فرض کنید شما در گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید. با کلیک بر روی هر سایت یا مطلب، زمانی طول می‌کشد تا به اصطلاح لود شده و بالا بیاید که این زمان وابسته به اینترنت بازی شما است. در بازی هم قضیه به همین شکل است. شما دستوری صادر می‌کنید تا عمل خاصی انجام شود. مدتی را که طول می‌کشد تا این دستور شما اجرا شود پینگ می‌گویند.

  • ممکن است سرعت بالا آمدن یک سایت از نظر کاربر چندان زیاد به نظر نرسد؛ ولی برای یک بازیکن بازی آنلاین، زمان حکم طلا را دارد، چرا که او با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا بازی می‌کند که آن‌ها به دلایل مختلف، پینگ بسیار پایین‌تری دارند.
  • بنابراین پینگ برای هر شبکه بسیار مهم است اما برای بهترین اینترنت گیمینگ نقش حیاتی دارد و حتی چند مگابیت بالا و پایین آن می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند. به‌عبارتی‌دیگر مهم‌ترین فاکتور و خصوصیت یک اینترنت ویژه بازی آنلاین، در پینگ پایین آن است.

مفهوم پینگ تایم در اینترنت چیست؟

بهترین اینترنت بازی آنلاین اینترنتی است که دارای پینگ تایم پایینی باشد!نکته بسیار مهم این که، پینگ شبکه مقدار همیشگی و یکسانی ندارد و این ادعا که نرخ آن در همه ساعات شبانه‌روز و حتی طول بازی ثابت است، ادعای درستی نیست. اما در برخی از سرویس‌های اینترنتی مثل اینترنت گیمینگ تک نت، سعی می‌کنند شبکه را در حالت ثابت و نرمالی نگه دارند.

معمولاً میزان پینگ در بهترین حالت در ایران عددی بین 5 تا 120 مگابیت بر ثانیه است. حال اگر یک سرویس اینترنتی بتواند این میزان را در حالت ثابتی قرار دهد، بسیار بهتر از پینگ پایین اما با تغییرات دائمی و تایم اوت (Time Out) فراوان است.

بهترین راه حل برای داشتن  اینترنت مناسب برای بازی آنلاین چیست؟

بهترین راه برای رهایی از مشکلات اینترنت بی‌کیفیت دارای تأخیر و پکت لاست (ازبین‌رفتن قسمتی از بسته اطلاعاتی در حین ارسال یا دریافت)، و داشتن  تجربه بهترین اینترنت بازی  در کنار خانواده و دوستانتان استفاده از سرویس اینترنت گیمینگ  است. این سرویس تمامی خواسته‌های گیمرها از یک شبکه اینترنتی را در نظر گرفته و سرویسی متناسب با نیازهای آن‌ها در اختیارشان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینترنت گیمینگ حتماً با مشاوران ما با شماره 02145574110 تماس بگیرید.

11 راه طلایی جهت کاهش پینگ در بهترین اینترنت بازی

اگرچه مقدار پینگ ارتباطی مستقیم با شبکه و سرویس اینترنتی شما دارد، اما با چند راه زیر می‌توانید کاری کنید که بهترین اینترنت بازی آنلاین را تجربه کنید.

  1. قطع کردن آنتی‌ویروس و فایروال قبل از شروع به بازی
  2. استفاده از اینترنت با سرعت دانلود و آپلود بالا
  3. بستن سایت‌ها و دیگر نرم‌افزارهای متصل به اینترنت دیگر حین بازی
  4. پرهیز از دانلود کردن در هنگان بازی
  5. استفاده از سرویس‌های اینترنتی مخصوص گیم
  6. قراردادن مودم در نزدیک‌ترین محل به سیستم بازی
  7. کاهش تعداد کاربران متصل به مودم
  8. در صورت امکان انتخاب سرور، اتصال به نزدیک‌ترین سرور بازی در منطقه
  9. قطع و وصل دوباره مودم و روتر
  10. تعویض مودم و روتر در صورت قدیمی یا خراب بودن
  11. تماس با پشتیبانی سرویس اینترنتی

✔️نکات پایانی در مورد بهترین نت برای گیم

در این مطلب سعی کردیم خیلی ساده به مفهوم پینگ و نقش آن در بهترین اینترنت بازی اشاره کنیم. به‌خاطر داشته باشید که کیفیت اینترنت شما به‌اندازه سیستم گیمینگی و حتی بیشتر دربهترین اینترنت برای گیم مهم است. گاهی عده‌ای فکر می‌کنند که برای بهبود بهترین اینترنت بازی و کیفیت شبکه نیاز به مودم گیمینگ دارند. درصورتی‌که این‌طور نیست و گران‌ترین مودم هم با اینترنت نامطلوب نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی  بهترین اینترنت برای گیم داشته باشد. برای خرید بهترین مودم  مناسب راهنمای خرید مودم را از دست ندهید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.