تالار مقالات بروز تکنولوژی

آموزش تصویری 4 روش سریع اکتیو کردن ویندوز 10

اکتیو کردن ویندوز ده چگونه انجام می‌شود؟ 🧐 آیا راهی جزء راه قانونی و خرید ویندوز وجود دارد که بتوان با آن روش ویندوز ده را اکتیو کرد و از همه امکانات آن استفاده کرد؟ 🧐 حتما برای شما اتفاق افتاده است که در حین استفاده از ویندوز ده با پیام هایی در قالب هشدار فعال نبودن یا ایجاد محدودیت هایی مانند مایکروسافت استور، شخصی سازی، امنیت پایین و… مواجه شده اید و همه این موارد به اکتیو نبودن ویندوز ده شما بر میگردد! 💥

اگر شما نیز مانند اکثر کاربران ویندوز ده می خواهید از تمام امکانات آن استفاده کنید، مجبور هستید که با روش های مختلف به اکتیور کردن ویندوز ده اقدام کنید. در ادامه مطلب از سایت تک نت قصد داریم چهار روش برای اکتیو کردن ویندوز ده را آموزش دهیم تا بتوانید یکبار برای همیشه ویندوز خود را فعال کنید و به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید. با تک نت تا پایان همراه باشید. 💥

💡 اهمیت اکتیو کردن ویندوز 10 چیست؟

شاید با خودتان بگویید که نیازی به فعال سازی ویندوز ده نیست و با همین دسترسی هایی که در نسخه غیر فعال آن دارد، کافی باشد. اما ناگفته نماند که اگر شما برای فعال سازی ویندوز 10 اقدام نکنید، با مشکلات زیر رو به رو خواهید شد:

  • عدم توانایی در شخصی سازی کردن ویندوز
  • عدم توانایی در بروزرسانی ویندوز 10
  • عدم دسترسی به فروشگاه مایکروسافت برای فعال سازی و دریافت اپیلکیشن
  • دریافت هشدار ها و پیام های پی در پی برای فعال سازی ویندوز
  • عدم امنیت کافی به دلیل پشتیبانی نکردن مایکروسافت از ویندوز
  • احتمال رو به رو شدن با محدودیت های دسترسی به محیط های مختلف ویندوز
  • و…..

اگر شما نیز نمی خواهید با این محدودیت ها و مشکلات در حین استفاده از سیستم برخورد کنید، همین الان تصمیم به اکتیو کردن ویندوز ده کنید. برای این کار کافیست که ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید و دستورالعمل های گفته شده را اجرا کنید. 💥

💡 شروع کار با غیرفعال کردن آنتی ویروس‌های سیستم

در شروع کار برای لازم و ضروری است که تمامی آنتی ویروس هایی که در سیستم خود فعال هستند، غیر فعال شود. برای غیر فعال سازی آنتی ویروس مراحل زیر را دنبال کنید:

اکتیو کردن ویندوز

  • ابتدا وارد قسمت تنظمیات ویندوز 10 شوید.
  • در این بخش گزینه update and security را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید تا به یک صفحه‌ای هدایت شوید.
راهنمای اکتیو کردن ویندوز
  • در این صفحه در سمت چپ، گزنیه windows security را انتخاب کنید و بعدا روی گزینه virus and threat protection کلیک کنید.
  • در این حالت وارد یک صفحه دیگری می شوید و در این صفحه شما باید در قسمت virus and threat protection setting گزینه‌ای با عبارت manage setting را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
غیر فعال کردن ویندوز 10
  • در این صفحه جدید تمامی دکمه‌ها  را غیر فعال یا off کنید. با این اقدام تمام آنتی ویروس‌های موجود در ویندوز شما غیر فعال می شود و الان می توانید با خیال راحت به سراغ اکتیو کردن ویندوز بروید!

💡 معرفی ۴ روش فعال کردن ویندوز ۱۰

رسیدیم به بخش جالب و هیجان انگیز این مقاله یعنی روش‌های اکتیو کردن ویندوز 10! در ادامه این مطلب ما 4 روش فوق العاده برای اکتیو کردن ویندوز 10 را برای شما آموزش می دهیم تا بتوانید یکبار برای همیشه ویندوز خود را فعال کنید.

استفاده از مسیر قانونی اکتیو کردن ویندوز ۱۰

در روش اول برای اینکه موفق به اکتیو کردن ویندوز 10 شوید، باید از راه قانونی و طبیعی آن پیش بروید و این تنها روش اکتیو ویندوز 10 بدون نرم افزار است. برای این کار کافیست که شما به صورت قانونی ویندوز 10 را خریداری کنید و کد لایسنس آن را در ویندوز وارد کنید. به همین راحتی!

ناگفته نماند که لایسنس‌ها به سه نوع Pro ، Enterprise و Home برای خریداران ارائه می‌شود که شما بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از این سه نوع را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. بعد از اینکه ویندوز را به صورت قانونی از سایت‌های معتبر دریافت کردید و کد لایسنس را در اختیار داشتید، به صورت زیر آن را در ویندوز خود وارد کنید تا ویندوز به صورت قانونی اکتیو شود.

  • ابتدا وارد تنظمیمات ویندوز 10 شوید و گزنیه Update & Security را پیدا کنید و به آن صفحه بروید.
اکتیو کردن ویندوز
  • در این صفحه گزینه Activation را بین گزینه‌های مختلف پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید باز شده گزینه Change product key را انتخاب کنید تا وارد یک صفحه دیگری شوید.
نحوه فعال کردن ویندوز 10
  • در این صفحه کد لایسنس دریافتی خود را وارد کنید و روی گزینه next کلیک کنید.
  • به شما تبریک می گویم، توانستید ویندوز ده خود را فعال کنید.

اکتیو ویندوز ۱۰ با نرم افزار KMS Auto

دومین روش برای اکتیو کردن ویندوز ده استفاده از نرم افزاری به نام kms auto است. لازم به ذکر است که این روش، یک روش قانونی نیست و به خاطر اینکه در ایران قانون کپی رایت به صورت جدی رعایت نمی شود، هیچ مشکلی برای استفاده کنندگان از این روش ایجاد نمی شود. اما در خارج از  ایران، این روش کاملا غیر قانونی بوده و مجازات خاص خودش را دارد!

اهمیت کوکی چیست؟| آموزش تصویری غیرفعالسازی گوگی در کروم

در ادمه به آموزش فعال سازی ویندوز 10 با استفاده از kms می پردازیم و شما می توانید از این روش نسبت به فعال سازی ویندوز خود اقدام کنید. برای اکتیو کردن ویندوز ده با این نرم افزار ابتدا لازم است که این نرم افزار را دانلود کنید و بعدا از باز کردن آن، روی گزینه ای به نام Run as administrator کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود. بعد از اجرای نرم افزار یک پنجره ای باز می شود که حاوی عبارت Activate windows است که شما باید روی آن کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، نرم افزار برای فعال کردن ویندوز اقدام می کند و در نهایت با نشان دادن عبارت ACTIVATION SUCCESFULL، از موفقیت آمیز بودن فعال سازی ویندوز ده خبر می دهد.

اکتیو ویندوز 10 یا KMS Auto

اکتیو کردن ویندوز ده با کمک نرم افزار KMS ALL v1

اگر با دو روش قبلی نتوانستید ویندوز خود را فعال کنید، حتما این روش را نیز امتحان کنید چراکه بی نصیب نخواهید ماند! این روش با استفاده از نرم افزاری به نام KMS ALL v1 انجام می شود که در نوبه خود این روش نیز از روش های غیر قانونی محسوب می شود. برای شروع کار ابتدا این نرم افزار را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارچ کنید.
  • روی فایلی که از حالت فشرده خارج شده است، یعنی extract شده، راست کلیک کنید.
  • روی گزینه Run As Administrato کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود.
  • در این حالت با زدن دکمه 1، صفحه به رنگ آبی تغییر می کند که در این حالت باید چند دقیقه‌ای را منتظر بمانید.
  • بعد از مدتی نرم افزار پیغامی با عنوان press key to continue برای شما نشان می دهد و در این حالت کافیست که enter را بزنید
  • به شما تبریک می گوییم، شما با این روش توانستید ویندوز 10 را فعال کنید.
  1. استفاده از برنامه Microsoft Toolkit فعال کردن ویندوز 10

در روش چهارم از اکتیو کردن windows 10، قصد داریم به سراغ نرم افزار Microsoft Toolkit برویم. این نرم افزار نیز جزء بهترین نرم افزار ها برای اکتیو کردن ویندوز 10 به شمار می رود. جهت فعال سازی ویندوز با استفاده از این نرم افزار کافیست که مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:

  • ابتدا نرم افزار  Microsoft Toolkitرا دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با زدن پسورد فایل، نرم افزار را باز کنید و وارد محیط کاربری آن شوید.
  • در محیط کاربری مطابق تصویر زیر روی علامت ویندوز کلیک کنید.
https://www.shabakeh-mag.com/sites/default/files/styles/content/public/images/body/4%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2%2010%20%283%29.jpg?itok=zs9dt74e
  • در این مرحله سربرگ Activation را پیدا کنید و وارد صفحه آن شوید.
  • در این صفجه گزینه EZ-Activer را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه EZ-Activer چند دقیقه صبر کنید تا اقدامات لازم برای فعال سازی ویندوز ده صورت بگیرد و ویندوز شما فعال شود.

4 روش سریع و آسان دانلود عکس از پینترست چیست؟

💡 از کجا بفهمیم ویندوز فعال شده است یا نه؟ 🧐

بعد از اینکه یکی از روش های بالا را امتحان کردید و نسبت به فعال سازی ویندوز خود اقدام کردید، برای اینکه خیالتان از اکتیو بودن ویندوز خود راحت شود، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا متوجه این قضیه شوید.

  • ابتدا آیکن This PC را پیدا کنید و روی آن راست کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده گزینه Properties را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده و در قسمت پایینی، می توانید وضغیت اکتیو بودن یا نبودن ویندوز خود را ببینید.
 اکتیو کردن ویندوز

💡 جمع بندی روش های فعال کردن ویندوز 10

این موضوع بر هیچکسی پوشیده نیست که ویندوز ده یکی از بهترین ویندوزهای حال حاضر است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می شود. ویندوز ده به دلیل اینکه از امنیت قابل قبولی برخوردارد است و همچنین از لحاظ کاربری بسیار آسان است، به یکی از محبوب ترین ویندوز های حال حاضر تبدیل شده است. لازم به ذکر است که ما نیز در این مقاله به 4 روش برای فعال سازی ویندوز ده پرداختیم که شما می توانید به وسیله این روش ها اقدام به اکتیو کردن ویندوز 10 بپردازید. چنانچه در روند کار به مشکل برخورد کردید، حتما آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان تک نت پاسخ گوی سوالات شما عزیزان باشد. 💥

مقالاتی که شما دوست دارید
1 Comment
  1. Amirali says

    سلام خسته نباشید من با روش دوم ویندوز رو اکتیو کردم اما به مشکل خوردم و فایل های ویندوز پاک شد و مجبور شدم ویندوز را دوباره نصب کنم مشکلش چی بوده فک کنم به خاطر انتی ویروس بوده که غیر فعال نکردم و run as adminastorنزدم اگه درسته لطفا پاسخ دهید

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.