تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهنمای تصویری بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن

بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن آیا امکان پذیر است؟ 🧐 چه روشهایی برای بازیابی رمز فراموش شده فیس بوک وجود دارد؟ 🧐 در مقاله قبل روشهای بازیابی رمز اینستاگرام را بررسی کردیم. اگر مخواهید با روشهای بازیابی رمز فیسبوک هم اشنا شوید ، حتما تا پایان این مقاله با سایت تک نت همراه باشید؛ چراکه قصد داریم به صورت تصویری و گام به گام روش های انجام این اقدامات را بیان کنیم. با ما همراه باشید! 💥

 💡3 روش برای بازیابی رمز فیس بوک

برای بازیابی رمز فیس بوک سه روش وجود دارد که در ادامه به هرکدام از این موارد می پردازیم:

1.      بازیابی رمز فیس بوک به وسیله شماره تماس

یکی از ساده ترین روش ها برای بازیابی رمز عبور فیس بوک، استفاده از شماره تماسی است که در هنگام ساخت اکانت در سایت فیس بوک وارد کرده اید. برای تغییر گذرواژه فراموش شده فیس بوک کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در گام نخست، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت فیس بوک به نشانی com شوید و سپس گزینه Forget Password را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب گزینه Forget Password به یک صفحه دیگری هدایت می شوید و در آن صفحه باید شماره تماس خودتان را که در زمان ایجاد حساب کاربری وارد کرده بودید را، وارد کنید و بعدا گزینه Search را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی گزینه Send code via SMS را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Continue ضربه بزنید.
  • بعد از این اقدام، از طرف فیس بوک یک کدی برای شما ارسال می شود و شما کافیست که آن کد را در قسمت Enter code وارد کنید و بعدا روی دکمه Continue ضربه بزنید.
  • هم اکنون در این مرحله می توانید رمز عبور جدید خود را در قسمت New Password وارد کنید و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید. لازم به ذکر است که رمز عبور جدید خود را در جایی یادداشت کنید که دیگر آن را فراموش نکنید. بعد از این اقدامات می توانید به آسانی با رمز عبور جدید وارد اکانت خود در فیس بوک شوید. به همین آسانی!

 

بازیابی رمز فیس بوک
بازیابی رمز فیس بوک

2.      بازیابی رمز فیس بوک از طریق ایمیل

دومین روش برای بازیابی گذر واژه فیس بوک، استفاده از ایمیلی است که در زمان ساخت اکانت از آن استفاده کرده بودید. برای بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل کافیست که مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

  • طبق روش قبلی ابتدا وارد سایت فیس بوک شوید و سپس روی گزینه Forget account کلیک کنید.

بازیابی رمز فیس بوک

  • این بار در صفحه جدید باز شده، آدرس ایمیل یا جیمیل خود را وارد کنید و بعدا روی گزینه Search کلیک کنید.
بازیابی رمز فیس بوک
بازیابی رمز فیس بوک
  • اگر ایمیل خود را به درستی وارد کرده باشید، حساب کاربری شما توسط فیس بوک شناسایی می شود. در این حالت شما باید گزینه Send code via email را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Continue ضربه بزنید.
بازیابی رمز فیس بوک
بازیابی فیس بوک
  • در این مرحله Inbox ایمیل خود را چک کنید و ایمیلی که از طرف فیس بوک ارسال شده است را باز کنید. این ایمیل حاوی کد 6 رقمی است که باید آن را کپی کنید و در قسمت Enter code وارد کنید و بعدا گزینه Continue را انتخاب کنید.

 

  • در این مرحله کافیست رمز عبور جدیدی که می خواهید داشته باشید را در کادر New Password وارد کنید و بعدا روی گزینه Continue کلیک کنید. ناگفته نماند که با این اقدام رمز شما بازیابی می شود و می توانید با رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود در فیس بوک شوید.
بازیابی رمز فیس بوک
بازیابی فیس بوک

3.      بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن

یکی از ویژگی هایی که فیس بوک برای بازیابی رمز عبور تعریف کرده است، بازایابی بدون داشتن ایمیل و شماره تلفن است. یعنی شما می توانید بدون اینکه به ایمیل یا شماره تلفن خود دسترسی داشته باشید، رمز فراموش شده خود را تغییر دهید. اما چگونه؟

مقاله پیشنهادی: 6 ویژگی مهم هر کسب و کار در واتساپ بیزینس چیست ؟

در ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که این اقدام را زمانی می توانید انجام دهید که در حساب کاربری خود حضور داشته باشید، یعنی دقیقا قبل از فراموشی رمز عبور! یکی از ویژگی های منحصر به فرد فیس بوک این است که به کاربران خود این امکان را می دهد که با معرفی سه الی پنج نفر از دوستان قابل اعتماد خود، در مواقع ضروری مانند تعیین هویت یا بازیابی رمز عبور به کمک شما بیایند. برای معرفی دوستان قابل اعتماد و بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن خود کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در گام نخست ابتدا به قسمت تنظیمات امنیت حساب کاربری خود بروید و در این قسمت، در بخش Trusted Contacts گزینه Choose Trustef Contacts را انتخاب کنید.
  • در این گام، شما باید حداقل سه نفر از دوستان قابل اعتماد خود را طبق قوانین و شرایطی که فیس بوک تعریف کرده است، انتخاب کنید.
  • در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، کافیست که شما اسم این افراد مورد اعتماد خود را به درستی وارد کنید.
  • در گام بعدی این افراد به صفحه ای وارد می شوند که بعد از گذراندن مراحلی باید هویت شما را تایید کنند.
  • در این مرحله از طرف هر کدام از دوستان قابل اعتماد یک کد برای شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت مناسب وارد کنید. با وارد کردن این کدها می توانید به راحتی به بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن اقدام کنید.

💡بازنشانی جلسات فعال پس از تغییر رمز عبور

زمانی که شما توانستید رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید، فیس بوک این امکان را به کاربران خود ارائه می دهد که از اکانت خود در سایر دستگاه ها خارج شود و یا اجازه دهد تا در آنها فعال باشد.

اگر شما فقط پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید؛ چراکه که اکانت شما کاملا ایمن است و احتیاجی نیست که با ورود مجدد به سایر سیستم ها خودتان را اذیت کنید. در این حالیت کافیست که شما گزینه Stay In Sign In را انتخاب کنید.

اما در صورتی که فکر می کنید اکانت شما ایمن نیست و افراد دیگری قصد هک کردن آن را دارند، کافیست گزینه Log Out of other Devices را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه حساب کاربری شما در سایر دستگاه ها بسته می شود و برای اینکه دوباره به اکانت خود در سایر دستگاه ها مانند تلفن همراه، لپ تاپ یا تبلت، باید رمز عبور جدید خود را وارد کنید.

💡سخن پایانی

در این مقاله از سایت تک نت به بازیابی رمز فیس بوک بدون شماره تلفن و ایمیل پرداختیم و همچنین در کنار این موارد روش های دیگری را نیز بیان کردیم که می توانید از طریق آنها به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. اما لازم به ذکر است که اگر می خواهید دیگر به فراموشی رمز عبور دچار نشوید، حتما رمز عبور خود را در جایی ایمن یادداشت کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آنها استفاده کنید. اگر در روند بازیابی رمز فیس بوک به مشکل برخورد کردید، حتما در بخش نظرات، مشکلات خود را مطرح کنید تا بتوانیم راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهید. 💥

مقالاتی که شما دوست دارید
4 Comments
  1. رهگذرم رفیق says

    فیسبوک ام باز نمیشه میتونید کمکم کنید

  2. وحیدجعفری says

    فسیبوک ام باز نمیشه

  3. Haider soltani says

    سلام واحترامات
    فیسبوک من باز نمیشه شمارم هم سوخته گذوارژم فراموش کدم چی کار کنم

  4. mirwais says

    سلام خدمت شما رمز فیسبوکم را فراموش کردم امید است کمکم‌کنید ممنون

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.