تالار مقالات بروز تکنولوژی

کنفرانس تلفنی – بهترین روش تماس همزمان برای شرکت ها

تماس همزمان و کنفرانس تلفنی چیست و چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟ امروزه کسب و کارها برای اینکه بتوانند در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرند، باید بتوانند با اعضای خود در تعامل باشند و جلسات مختلفی را برگزار کنند. اگر شما نیز صاحب کسب و کار هستید و می‌خواهید سیستمی را راه اندازی کنید تا بتوانید از تماس همزمان، کنفرانس تلفنی، امنیت بالا و… بهره مند شوید، حتما تا پایان با تک نت همراه باشید. چرا که قصد داریم سیستمی را برای شما معرفی کنیم که بتوانید این امکانات را در سازمان و شرکت خود راه اندازی کنید.

اهمیت کنفرانس تلفنی برای شرکتها

نداشتن سیستم برای تماس تلفنی همزمان، نداشتن صف انتظار و عدم برگزاری کنفرانس تلفنی در گذشته به یکی از چالش‌ها و محدودیت‌های بزرگ شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ تبدیل شده بود. اما امروزه با روی کارآمدن تلفن‌های اینترنتی این محدودیت‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت کامل برداشته شده است. بنابراین می‌توانند با استفاده از تلفن اینترنتی به صورت همزمان با یک خط تلفن چندین تماس داشته باشند، کنفرانس تلفنی برگزار کنند، در صورت مشغول بودن خطوط، مشتریان را در صف انتظار قرار دهند و از امکان قابلیت جابه جایی نیز بهره مند شوند.

در تک نت بخوانید: بهترین مرکز تماس تلفن اینترنتی | مرکز تماس هوشمند ویپ 2023

معرفی بهترین روش کنفرانس تلفنی

سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی که دارای چندین شعبه در استان‌های مختلف هستند و یا کارمندانی دارند که به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند و امکان برگزاری جلسات حضوری را ندارند، از تماس همزمان و کنفرانس تلفنی استفاده می‌کنند. این سازمان‌ها نیز به دنبال سیستمی هستند که دارای ویژگی‌هایی از جمله صدای با کیفیت و امکان تماس همزمان را دارا باشد.

لازم به ذکر است اگر کسب و کاری بخواهد همچین سیستمی را در سازمان خود راه اندازی کند، بهترین روش استفاده از تلفن اینترنتی ویپ است؛ چرا که این سیستم قابلیت استفاده از یک خط تلفن برای تماس همزمان، صف انتظار، انتخاب شماره دلخواه، کیفیت تماس و… را داراست. اگر شما نیز می‌خواهید سیستم تلفنی اینترنتی را در کسب و کار خود راه اندازی کنید، همین الان می‌توانید با مشاروین تک نت در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

تماس همزمان و کنفرانس تلفنی

کنفرانس تلفنی با تلفن اینترنتی ویپ

به زبان عامیانه کنفرانس تلفنی با تلفن اینترنتی یعنی صحبت کردن چندین نفر به صورت همزمان با یکدیگر. لازم به ذکر است که امروزه سازمان‌ها به دلیل اینکه کارکنان آنها در مکان‌های مختلفی حضور دارند، جلسات خود را از طریق تلفن‌های کنفرانسی برقرار می‌کنند.

برای راه اندازی این سیستم ابتدا به یک نرم افزار مرکز تلفن نیاز است. این نرم افزار به صورت کلود و یا لوکال نیز قابل استفاده است. بنابراین با تشکیل یک سرور و اتصال به فضای ابری، این کسب و کارها می‌توانند از خدمات و امکانات این نرم افزار بهره مند شوند و از طریق تلفن، کنفرانس‌های خود را برگزار کنند.

 

در تک نت بخوانید: تفاوتهای تلفن ثابت و تلفن ویپ چیست

مزیت تماس همزمان و کنفرانس تلفنی تلفن ویپ

تماس همزمان و کنفرانس تلفنی از طریق تلفن اینترنتی چه مزیت‌هایی دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم 3 مزیت اصلی برقراری کنفرانس تلفنی از طریق تلفن اینترنتی را بیان کنیم:

  • اتصال بدون قطعی

یکی از مزیت‌های تماس همزمان و کنفرانس تلفنی از طریق تلفن اینترنتی، اتصال بدون قطعی است. با پیشرفت تکنولوژی و با روی کار آمدن تلفن‌های اینترنتی، امروزه قطعی اتصال در حین کنفرانس تلفنی و تماس‌های همزمان به صفر رسیده است و کابران می توانند با کیفیت بالایی ارتباط خود را حفظ کنند.

  • امنیت بالا

در تکنولوژی جدید تلفن اینترنتی، اطلاعات صوتی به دسته‌های کوچک دیتاهای اطلاعاتی تبدیل می‌شوند و از طریق اینترنت منتقل می‌شود. نکته قابل توجه اینجاست که این فرآیند به آسانی انجام نمی‌شود و تمامی اطلاعات منتقل شده رمزگذاری می‌شود و این امر در زمینه بالا بردن امنیت بسیار حیاتی است.

ناگفته نماند که اگر کسی بتواند به این رمزگذاری ها نیز دسترسی داشته باشد، فقط می‌تواند کدهایی را مشاهده کند که بی معنی است. به صورت کلی امنیت مرکز تلفن اینترنتی بسیار بیشتر از تلفن‌های مخابراتی و معمولی است که در شرکت‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهیم.

تماس همزمان و کنفرانس تلفنی

  • ضبط مکالمات

امروزه ضبط مکالمات به یکی از ضروری ترین بخش­های هر کسب و کار تبدیل شده است؛ چرا که این امر را برای محافظت اطلاعات خود انجام می‌دهند. به صورت کلی برای ضبط مکالمات از طریق تلفن اینترنتی 3 روش وجود دارد که عبارتند از: استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده ویپ، استفاده از نرم افزارهای جانبی جهت ضبط صدا و استفاده از ابزار مخصوص ضبط صدا که در مسیر خطوط تلفن اینترنتی نصب می‌شود.

در تک نت بخوانید: مزایای خط تلفن اینترنتی چیست؟

  • نتیجه گیری

شرایط تماس همزمان و کنفرانس تلفنی جهت برگزاری جلسات، مذاکرات و توافقات در هر کسب و کاری رخ می‌دهد. این قابلیت که یک شخص بتواند به صورت همزمان با چندین نفر صحبت کند و همه افراد بتوانند صدای همدیگر را گوش کنند، یکی از مزیت‌های برگزاری تماس همزمان و کنفرانس تلفنی است. این امکان بیشتر در زمانی مورد نیاز است که امکان جلسات حضوری نیست و اگر شما نیز می‌خواهید سیستم تماس همزمان و کنفرانس تلفنی را در سازمان خود راه اندازی کنید، همین الان می‌توانید با کارشناسان تک نت در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.