تالار مقالات بروز تکنولوژی

بهترین سرویس اینترنت پرسرعت برای دانلود و تماشای فیلم

با پیشرفت و ارتقای روز افزون گوشی‌ها و سخت افزارهای هوشمندی که به اینترنت وصل می‌شوند، استفاده از اینترنت هم افزایش پیدا کرده است. افزایش کسب و کارهای مجازی، توجه گیمرها به بازی‌های آنلاین و گشت و گذار در فضاهای مجازی باعث شده است که توجه به بهترین و پر سرعت‌ترین اینترنت ایران هم افزایش پیدا کند. بدیهی است که برای پیشبرد اهداف کاری یا اهداف تجاری تنها اینترنتی به درد می‌خورد که کیفیت و سرعت خوبی داشته باشد. در این پست از بلاگ تک نت قصد داریم شما را با بهترین سرویس اینترنت پرسرعت در ایران آشنا کنیم.

پر سرعت‌ترین اینترنت ایران

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال پر سرعت‌ترین اینترنت ایران هستید، باید با انواع سرویس‌‌های اینترنتی آشنایی پیدا کنید. سرویس‌هایی همچون سرویس اینترنت adsl، وایرلس، اشتراکی، اختصاصی و tdlte از جمله مهم‌ترین سرویس‌هایی هستند که مشتریان زیادی دارند. هر کدام از این سرویس‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند.

در چند سال اخیر، سرویس‌های اینترنتی پوینت تو پوینت، پهنای باند اختصاصی و نسل جدید اینترنت‌ها یعنی اینترنت TD-LTE را از جمله مهم‌ترین و پر سرعت‌‌ترین سرویس‌های اینترنتی معرفی کرده‌اند. اگرچه هزینه‌های خرید این سرویس‌ها کمی بیشتر از سایر سرویس‌های اینترنتی است؛ اما در قبال این هزینه‌های بالا، کیفیت و پایداری این سرویس‌ها هم فوق العاده بالا است.

پر سرعت‌ترین اینترنت ایران برای گیم

بهترین اینترنت پرسرعت ایران

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مدام سرتان در رایانه است و بازی‌های رایانه‌ای را خیلی دوست دارید، حتما می‌دانید که بخش آنلاین هر بازی یکی از هیجان انگیزترین بخش‌هایی است که در این بازی وجود دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه شود، این است که گیمرها نمی‌توانند هر اینترنتی را برای پیشبرد اهداف خود مورد استفاده قرار دهند. اینترنتی که گیمرها به آن نیاز دارند، باید سه شاخصه اصلی داشته باشد:

سرعت دانلود بالا

به سرعت انتقال اطلاعات و داده‌ها از سرور به کنسول‌هایی که یک گیمر با آن سر و کار دارد، سرعت دانلود گفته می‌شود. حداقل سرعتی که برای این امر در نظر گرفته شده است، ۳ مگابایت در ثانیه است. پس باید پر سرعت‌ترین اینترنت ایران را که سرعتی بالاتر از ۳ مگابایت در ثانیه را برای دانلود اطلاعات دارد را انتخاب نمایید. شما می‌توانید برای انجام بازی‌های هیجان انگیز آنلاین از اینترنت گیمینگ تک نت بهره مند شوید.

سرعت آپلود بالا

اینترنتی که گیمرها به آن نیاز دارند باید سرعت آپلود بالایی هم داشته باشد. با افزایش سرعت آپلود داده‌ها، کیفیت بازی‌های آنلاین نیز افزایش پیدا می‌کند. این را بدانید که گیمرها مدام در حال انتقال اطلاعات از کنسول به سرورها هستند. پس باید سرعت آپلود داده‌های مربوطه زیاد باشد. شما با خرید اینترنت فوق پر سرعت از بهترین ارائه دهندگان اینترنت می‌توانید لذت انجام بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را دو چندان کنید.

پینگ تایم کم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌هایی که اینترنت مناسب برای بازی باید آن را داشته باشد، پینگ کم است. پینگ تایم همان تایمی است که برای دانلود و آپلود اطلاعات در نظر گرفته می‌شود. به هر میزان که این تایم کمتر بشود، سرعت و کیفیت بازی هم افزایش پیدا می‌کند. به دنبال این امر، شانس شما در برنده شدن هم بیشتر می‌شود. پس به این سه مولفه برای انتخاب اینترنت مناسب گیم توجه داشته باشید.

اینترنت فوق پرسرعت

پرسرعت ترین اینترنت ایران

در گذشته تنها اینترنت‌های مخابراتی در دسترس افراد بودند؛ اما پس از این که تکنولوژی‌های نوین روی کار آمدند، شبکه‌های اینترنتی نیز متحول شدند. قدیمی‌ترین سرویس‌های اینترنتی روی کار آمده که سرعت خوبی داشتند، اینترنت‌های ای دی اس ال بودند. پس از آن، نسل جدیدتری از اینترنت‌ها با نام وی دی اس ال روی کار آمدند که سرعت متقارنی در دانلود و آپلود داده‌ها داشتند‌. این تا جایی پیش رفت که امروزه انواع و اقسام سرویس‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال سوال اصلی ما اینجا است که اینترنت فوق پر سرعت چه اینترنتی است؟

هر فردی با توجه به کاربردی که از اینترنت انتظار دارد، سرعت خاصی را هم می‌پسندند. برای مثال افرادی که برای سرگرمی وارد فضاهای مجازی می‌شوند، اینترنت vdsl را مناسب می‌دانند. افرادی که می‌خواهند برای کار کردن در این فضا فعالیت کنند، به اینترنت پهنای باند اختصاصی نیاز دارند. به طور کلی اینترنت فوق پر سرعت را اینترنتی می‌دانند که سرعت آپلود و دانلود داده‌ها با استفاده از آن به ۱۰۰ مگابایت در ثانیه برسد. با توجه به تنوع بالایی که سرویس‌های اینترنتی دارند، باید متناسب با نیاز خود بهترین و پر سرعت‌ترین اینترنت ایران را بر اساس سرویس اینترنتی انتخاب کنید.

پر سرعت‌ترین اینترنت وای فای ایران

اگر یک کاربر معمولی هستید و برای گشت و گذار در فضاهای مجازی از اینترنت استفاده می‌کنید؟ یا یک کاربر حرفه‌ای هستید و حیات کسب و کار خود را در پر سرعت بودن یا نبودن اینترنت جستجو می‌کنید؟ باید با بهترین و پر سرعت‌‌ترین اینترنت ایران آشنایی داشته باشید. سرویس‌های اینترنتی که امروزه کاربران از آن بهره می‌برند، تنوع بالایی دارند. ویژگی‌های ین سرویس‌ها در ادامه ذکر شده است:

سرویس‌های اینترنتی ADSL:

نوع دیگری از سرویس‌های اینترنتی وجود دارند که قدیمی‌ترین نوع از اینترنت‌های خانگی هستند. این سرویس‌ها که با نام ADSL شناخته می‌شوند، سرعت دانلود و آپلود متقارنی ندارند؛ اما برای کاربران خانگی مناسب هستند. برای استفاده از این سرویس‌های اینترنتی به سیم و کابل‌های مسی نیاز است. نسل پیشرفته‌تری از سرویس‌های ای دی اس ال وجود دارند که با نام وی دی اس ال شناخته شده‌اند. این سرویس‌ها نسبت به ADSL، پایداری و سرعت بیشتری دارند. سرعت انتقال و دریافت داده‌ها در اینترنت وی دی اس ال متقارن است.

اینترنت وایرلس:

شبکه‌های بی سیم اینترنتی شبکه‌هایی مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی هستند که چند سالی است وارد کشور ما شده‌اند. استفاده از این شبکه‌ها باعث می‌شود که هزینه‌های اتصال به فضاهای اینترنتی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در عین حال که پایداری و سرعت و کیفیت این اینترنت‌ها نیز زیاد است. اینترنت وایرلس خود به نوع مختلف وایمکس و وایرلس اشتراکی تقسیم می‌شود. در وایرلس اشتراکی همان گونه که از نامش پیدا است، تمامی افراد می‌توانند به اینترنت وصل شوند. اینترنت وایمکس هم اینترنتی سیار است که کاربران قادرند در هر جایی از آن بهره ببرند. این نوع از اینترنت از یک برج وایمکس و یک گیرنده وایمکس تشکیل شده است‌.

اینترنت پهنای باند اختصاصی:

برای آن دسته از کسب و کارهایی که به اینترنت فوق پر سرعت برای انجام امور کاری خود نیاز دارند و باید در هر ساعتی از شبانه روز به فضاهای اینترنتی دسترسی داشته باشند، نوعی از سرویس‌های اینترنتی در نظر گرفته شده‌اند که با نام اینترنت پهنای باند اختصاصی شناخته می‌شوند. این نوع سرویس‌ها به دلیل اینکه خواسته یک کسب و کار حرفه‌ای خاص هستند، از سرعت فوق العاده بالایی هم برخوردارند. بنابراین برای انجام امور تجاری، سازمانی یا اداری انتخابی بسیار مناسب به شمار می‌آید.

اینترنت tdlte:

یکی دیگر از سرویس‌های اینترنتی که می‌تواند داده‌هایی با ظرفیت بالا را از جایی به جای دیگر منتقل کند و هزینه‌های کمی هم از افراد سلب کند، اینترنت td lte است که از باندهای فرکانسی برای انتقال یا دریافت داده‌ها استفاده می‌کند. این نوع از اینترنت به عنوان پر سرعت‌ترین اینترنت ایران شناخته شده است و از پهنای باند بالایی برخوردار است. شما می‌توانید برای انجام گیم، برای امور کاری و برای استفاده از تلفن‌های اینترنتی یا حتی برای انجام هر کار دیگری از این نوع از اینترنت‌ها بهره ببرید. متوسط سرعت اینترنت TD-LTE را هم در یک پست از بلاگ تک نت بررسی کردیم که می‌توانید آن را مطالعه کرده و اطلاعات کامل‌تری به‌دست بیاورید.

پر سرعت‌ترین اینترنت ایران برای گوشی

حال که با پر سرعت‌ترین اینترنت وای فای ایران آشنایی پیدا کردید، ممکن است به دنبال پر سرعت‌ترین اینترنت برای گوشی هم باشید. در حال حاضر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت از اینترنت‌های مبتنی بر شبکه‌های سلولی برای گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند. این اینترنت‌ها سرعت بسیار بالایی دارند. به گونه‌ای که سرعت آن‌ها با سرعت اینترنت‌های معمولی قابل مقایسه نیست.

برای اتصال به اینترنت‌های مبتنی بر شبکه‌های سلولی نیازی به مودم یا کابل یا تجهیزات پیچیده دیگر ندارید؛ بلکه می‌توانید از فرکانس‌های مغناطیسی استفاده کرده و به شبکه‌های اینترنتی وصل شوید. بهترین اینترنتی که برای گوشی همراه در نظر گرفته شده است، سرعت 4G دارد؛ اما انتظار می‌رود که در این سرعت به 5G افزایش پیدا کند. باید بگوییم که اینترنت‌های مبتنی بر شبکه‌های سلولی پایداری زیاد و سرعت فوق ‌العاده را از خود به نمایش می‌گذارند و قطع و وصلی آنچنانی ندارند. ناگفته نماند که سرعت بارگیری این سرویس‌ها به ۳۰۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد. بنابراین این نوع از اینترنت‌ها می‌توانند بهترین اینترنت موبایل باشند.

پر سرعت‌ترین اینترنت همراه ایران

معرفی سرویس‌های برتر اینترنت پرسرعت در ایران

افرادی که می‌خواهند با تلفن‌های همراه خود به اینترنت وصل شوند، باید ابتدا سیم کارتی را از یکی از اپراتورها خریداری نمایند و سپس به فضاهای اینترنتی متصل شوند. امروزه سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل در کشور را فعال هستند که هر کدام از آن‌ها اینترنت‌هایی با ویژگی‌های خاص را به کاربران ارائه می‌دهند. حال برای یافتن پر سرعت‌ترین اینترنت همراه ایران باید به چند ویژگی خاص توجه داشته باشید:

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت

اینترنتی که برای گوشی‌های موبایل به کار گرفته می‌شود، باید بر شبکه‌های اینترنتی نسل چهارم تکیه کرده باشد. این اینترنت که با نام 4G شناخته می‌شود، توسط تمامی اپراتور به کاربران عرضه گردیده است.

میزان پوشش دهی بالا

اگر می‌خواهید اینترنتتان سرعت بالایی داشته باشد، باید به میزان پوشش دهی آن نیز توجه کنید. اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به خوبی تمامی نقاط کشور را تحت پوشش در آورده‌اند، اما رایتل به دلیل این که اپراتوری نوپا است، هنوز زیر ساخت‌های لازم برای ارائه پر سرعت‌‌ترین اینترنت ایران به تمامی افراد را در بر ندارد.

بالا بودن قدرت سیگنال شبکه

به قدرت سیگنال‌های شبکه اینترنت نیز توجه کنید. به همان میزان که قدرت این سیگنال‌ها بالا باشد، اینترنت پر سرعت‌تر خواهد بود. گفته شده است که هر سه اپراتور خدمات دهنده از قدرت سیگنال بالایی برخوردارند و ترافیک شبکه کمی دارند. شما باید بر اساس نیاز خود یکی از بهترین اپراتورها را انتخاب کرده و‌خدمات اینترنتی را از آن‌ها دریافت نمایید.

پر سرعت‌ترین اینترنت خانگی ایران

همان طور که‌ گفتیم، اینترنت‌هایی مثل اینترنت td lte و اینترنت‌های اختصاصی از جمله جدیدترین نسل از ایننرنت‌های خانگی هستند که برای هر کاربردی هم مناسبند. در این میان، نوع دیگری از اینترنت‌ها هم ‌وجود دارد که با نام فیبر نوری شناخته می‌شود. این اینترنت توانایی آن را دارد که داده‌ها را با سرعت نور از جایی به جای دیگر متصل کند.

افزون بر آن، هرینه‌های خرید و استفاده از این اینترنت‌های پایدار و فوق پر سرعت هم بسیار مطلوب است. شما باید با توجه به نیازی که به اینترنت دارید، پر سرعت‌ترین اینترنت خانگی ایران را انتخاب نمایید و تا همیشه از آن بهره ببرید. توجه داشته باشید که در انتخاب شرکت خدمات دهنده هم دقت لازم را به عمل بیاورید؛ چرا که خیلی از شرکت‌های خدماتی به رضایت مشتریان خود توجهی ندارند.

نتیجه گیری

اینترنت فوق پرسرعت در ایران

ما در این مطلب در مورد پر سرعت‌ترین اینترنت ایران برای گیم، برای گوشی و برای وای فای با شما صحبت کردیم. اینترنتی سرعت بالایی دارد که از قدرت سیگنالی بالایی برخوردار شده باشد. امروزه سرویس‌های اینترنتی مختلفی برای مشترکین در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. جدیدترین این سرویس‌ها، سرویس‌های اینترنت پوینت تو پوینت و TD-LTE هستند که از پایداری و کیفیت بالایی برخوردار شده‌اند. شما باید با انتخاب بهترین شرکت اینترنت، پر سرعت‌ترین اینترنت‌ها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.