تالار مقالات بروز تکنولوژی

صفر تا صد اینترنت بورس اینجاست! |بهترین اینترنت تریدرها

اینترنت بورس  این روز ها سواال بسیاری ست! تجارت در بازار ارزهای خارجی فرآیندی بسیار حساس و نیازمند دقت فراوانی است. تریدرها برای انجام کارهای خود به نحو احسنت به مجموعه‌ای از خدمات و ابزار نیاز دارند. بیشتر آن‌ها از قبل این ابزار و خدمات را در اختیار دارند اما سؤالی که برای اکثر تریدرها پیش می‌آید در رابطه با نوع اینترنتی است که آن‌ها برای دسترسی به بازارهای مالی به آن نیاز دارند.

اینترنت  بورس یا همان اینترنت ترید چرا مهم است؟

تریدرهایی که علاقه‌مند به سفر هستند، اغلب از سفر به کشورهای توسعه‌نیافته ناامید و اذیت می‌شوند، زیرا کاهش سرعت اینترنت بر دقت معاملات انجام‌شده تأثیر منفی می‌گذارد. اینترنت بورس  باید به اندازه کافی سریع باشد تا بتواند صفحات وب را فوراً بارگیری کند. یک اتصال اینترنتی عالی برای تریدینگ دستی مهم است، اما برای ترید کردن خودکار حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که سرعت اینترنت شما از سرعت آپلود 1 مگابایت و سرعت دانلود 2 مگابایت کمتر نباشد.

اینترنت بورس

هر تریدر باید درک درستی از مفهوم اینترنت فوق پرسرعت داشته باشد. در ادامه به شرح این مفاهیم می‌پردازیم.

مفاهیم پایه اینترنت بورس 

در دنیای تریدینگ و تجارت روزانه، با تغییر قیمت دارایی‌ها، هزاران جریان داده در هر ثانیه به کامپیوتر شما منتقل می‌شوند. بنابراین، اینترنت شما باید بتواند از این جریان داده پیوسته پشتیبانی کند. اگر روند پردازش داده‌ها خیلی کند باشد، با تأخیر ( لاتنسی ) مواجه خواهید شد و به موجب آن به جای جدیدترین داده‌ها، داده‌های قدیمی را دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر، انباری از داده‌های پردازش نشده دارید و نمی‌توانید قیمت‌های فعلی را ببینید.

تست سرعت را بر روی اینترنتی که شرکت‌های خدمات اینترنتی ارائه می‌دهند، انجام دهید و هر یک را که سرعت بارگذاری (upload) و بارگیری (download) بالایی دارند و باعث تأخیر در نرم‌افزار تجاری شما نمی‌شود را انتخاب کنید.

بهترین اینترنت برای بورس

اینترنت  تریدرها وابسته به دو جنبه سرعت آپلود و دانلود است. از آنجا که شما هنگام استفاده از اینترنت در حال دریافت و ارسال اطلاعات هستید به هر دو جنبه وابسته هستید. هنگام تریدینگ، برای دریافت داده‌های بازار به سرعت دانلود بالایی و برای انجام سفارشات خود به سرعت آپلود مناسبی نیاز دارید بنابراین اگر سرعت دانلود مناسبی نداشته باشید، داده‌های بازار را به اندازه کافی سریع دریافت نمی‌کنید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و اگر سرعت آپلود خوبی نداشته باشید، سفارشات شما به تأخیر می‌افتد.

سرعت آپلود در اینترنت بورس باید چقدر باشد؟

هنگام ارسال اطلاعات از رایانه، سرعت آپلود مطرح می‌شود. تریدرها برای ارسال راحت سفارشات خود باید سرعت آپلود خوبی داشته باشند. اگر سرعت آپلود مناسب نباشد، سفارشات شما با تأخیرهای مداوم و آزار‌دهنده‌ای روبرو می‌شوند.

هنگام معامله در بازار ارز مجبور هستید تصمیمات سریعی بگیرید. سرعت آپلود پایین باعث ایجاد تأخیر زیاد می‌شود و شانس موفقیت شما در معاملات را کم می‌کند. علاوه بر این، 75 درصد از کل معاملات در سراسر جهان بصورت خودکار انجام می‌شود. وقتی نرم‌افزار تریدینگ دلخواهتان طبق الگوریتم خاص شما معامله را ادامه می‌دهد، کندی اینترنت احتمال موفقیت معاملات شما را به شدت کاهش می‌دهد.

اینترنت بورس

حداقل سرعت آپلود موردنیاز برای ترید کردن 500 کیلوبایت یا 0.5 مگابایت است. اگر ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شما سرعت 0.5 مگابایت را به شما پیشنهاد می‌دهد، با افت بسیار کمی روبرو خواهید شد به این معنی که سفارشات شما با تأخیر جدی مواجه نخواهد شد اما هنوز هم ممکن است تأخیر اندکی داشته باشید.بنابراین باید بفکر اینترنت بورس  پر سرعتتری باشید.

سرعت دانلود در اینترنت تریدر ها چقدر است؟

برای دریافت سریع اطلاعات داده‌های بازار و تصمیم‌گیری آگاهانه، تریدرها باید سرعت دانلود بالایی داشته باشند. سرعت بالای اینترنت در انجام معاملات روزانه ضروری است زیرا شما باید سریع تصمیم بگیرید که کجا و چه زمان برای خرید و فروش در بازار اقدام کنید. هرگونه تأخیر در اطلاعات می‌تواند باعث ورود شما به بازار در مکان و زمان نامناسب شود.

اینترنت ویژه تریدرها حداقل باید از سرعت دانلود 1 مگابایت برخوردار باشد. با این سرعت هیچ تأخیری را تجربه نخواهید کرد مگر اینکه اینترنت ناپایدار باشد. سرعتی که شرکت خدمات اینترنتی شما ارائه می‌دهد، ممکن است بسیار گمراه‌کننده باشد زیرا فقط حداکثر سرعتی را که شبکه می‌تواند ارائه دهد، نمایش می‌دهد بنابراین انتظار نداشته باشید که همیشه از چنین سرعت دانلودی برخوردار باشید. سرعت متوسط دانلود می‌تواند به اندازه نیمی از حداکثر سرعت یا حتی کمتر باشد، بنابراین بسیار مهم است که این نوسانات را در نظر بگیرید و در صورت نیاز اینترنت بورس خود را ارتقاء دهید.

سایر فاکتورهای مهم مرتبط با سرعت اینترنت بورس

اینترنت بورس چیزی فراتر از سرعت دانلود و آپلود است. در هر زمان مشکلات اتصال اینترنت یا خرابی رایانه و قطعی برق ممکن است شما را برای چندین ساعت یا چندین روز از کار بیندازد. برای مقابله با این موضوع اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را دارید:

  • یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی غیر از ارائه‌دهنده کنونی‌تان. گزینه دیگر این است که تلفن هوشمند خود را به عنوان یک نقطه اتصال (هات اسپات) تنظیم کنید اگرچه این روش ایده‌آل نیست، اما کارساز خواهد بود.

فعالسازی هات اسپات آیفون خود را  اینجا آموزش ببینید

  • یک لپ تاپ یا کامپیوتر اضافی در دسترس داشته باشید که بتوانید برای اتمام فعالیت‌های تریدینگ خود روی آن حساب کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که رایانه پشتیبان شما کاملاً شارژ شده است زیرا ممکن است چندین ساعت با قطعی برق درگیر باشید.

علاوه بر سه فاکتور بالا، شما همچنین باید یک کامپیوتر قدرتمند ویژه تریدینگ داشته باشید تا با پشتیبانی از اینترنت بتواند موفقیت شما را در انجام معاملات تضمین کند.

تریدرهای پیشرفته فارکس ادعا می‌کنند که انجام معاملات از خانه خودتان خطرناک و غیرقابل اعتماد است بنابراین با استفاده از یک سرور خصوصی مجازی (VPS) ، بسیاری از آن‌ها نرم افزار تریدینگ خود را بر روی یک سرور از راه دور با اینترنت پرسرعت برای بورس  نصب می‌کنند. با پرداخت هزینه ماهانه، می توانید از این سرورهای مجازی برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

سخن آخر

ترید کردن یک کار وقت‌گیر و چالش برانگیز است. تصمیم‌گیری صحیح در مورد انتخاب نرم‌افزار رایانه‌ای، سخت افزار و اتصالات اینترنتی به عهده شخص تریدر است. گزینه‌های متعددی در دسترس است و می‌توانید اینترنت پرسرعت متناسب با کار و سرمایه‌تان را انتخاب کنید.به همین دلیل انتخاب اینترنت مناسب به عنوان اینترنت بورس برای راه انداختن معماملات اینترنتی خود تاثیر مهمی در کسب و کار آینده شما خواهد داشت.اگر علاقمند به استفاده از این خدمات هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس‌های همراه با شماره تلفن سراسری ۱۵۴۳ یا شماره ۰۲۱۴۵۵۷۴۱۱۰ تماس حاصل فرمایید

می توانید با استفاده از این لینک سرعت اینترنت خود را تست کنید: http://www.speedtest.net

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.