تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی بهترین بازی دو نفره آنلاین اندروید، آیفون و کامپیوتر 2023

همیشه بازی کردن برای پر کردن اوقات فراغت انجام می‌شده است. در حال حاضر با ورود رایانه‌ها به جوامع انسانی، بازی کردن در آن‌ها رواج یافته است. یکی از لذت‌ بخش‌ترین کارهایی که می‌توان انجام داد، بازی‌های دو نفره است. زمانی که شما وقت خود را صرف انجام بازی با دوست، آشنا، همسر یا خانواده خود می‌کنید، روحیاتتان نیز تغییر خواهند کرد. به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی و ساخت موبایل و سایر سخت افزارهای هوشمند، استفاده از بازی دو نفره آنلاین نیز افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید در هر جمعی که هستید، از گیم آنلاین دو نفره استفاده کنید و لذت ببرید. البته اگر قبل از آن بهترین بازی‌های مناسب برای اندروید، آیفون و کامپیوتر را بشناسید! در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از این بازی‌ها را که طرفداران زیادی دارند برایتان معرفی کنیم.

بهترین بازی دو نفره آنلاین

بخش مهمی از صنایع گیم و بازی‌های ویدیویی را بازی‌هایی در بر می‌گیرند که به طور آنلاین برگزار می‌شوند. این بازی‌ها متناسب با سلیقه و علایقی که مصرف کنندگان دارند، طراحی می‌شوند. از این جنبه انواع گوناگونی از این بازی‌ها وجود دارند که هر فردی می‌تواند از نسخه‌های رایگان آن‌ها استفاده کنند. شما باید بازی‌هایی را انتخاب کنید که‌ کیفیت بالایی دارند و مخاطبان از انجام آن‌ها راضی هستند. این بازی‌ها برای سیستم‌ عامل­های گوناگون به طور خاص طراحی می‌شوند. متناسب با ژانر مد نظر خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید و اوقات فراغت خود و اطرافیانتان را پر از لذت کنید.

بازی دو نفره آنلاین

در تک نت بخوانید: معرفی 20 بازی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین جذاب 2023

بهترین بازی‌های آنلاین دو نفره اندروید

انتخاب بهترین بازی دو نفره آنلاین شاید به نظر آسان بیاید اما اصلا کار آسانی نیست. همین که بتوان یک بازی متناسب با سلیقه یک فرد را انتخاب کرد، خودش به زمان زیادی نیاز دارد. بهترین بازی‌های آنلاینی که برای اندروید طراحی شده‌اند، عبارتند از:

.      بازی Among Us

یک بازی دو نفره آنلاین که طرفداران زیادی دارد، بازی Among Us است. این بازی جزو آن دسته از بازی‌هایی است که چند سال پس از طراحی شدن، کشف شد. یعنی در همان سال‌های ابتدایی متقاضیان آن چندان زیاد نبودند؛ اما پس از آن افزایش یافتند. ساختار این بازی آنلاین به گونه‌ای است که شما ابتدا باید سفینه فضایی خود را آماده کنید. سپس کارهای متفاوتی را در کنار سایر بازیکنانی که رقیب شما هستند انجام دهید. در میان بازیکنان یک خائن وجود دارد. بازیکنی که خائن است باید سایر بازیکنان را بکشد. اگر شخصی به این فرد شک کند، این بازیکن از سفینه بیرون انداخته می‌شود و می‌میرد. پس خائن باید طوری عمل کند که کسی به او شک نکند. بازیکنانی که خائن نیستند هر کدام باید از دیگری محافظت کنند و دست به دست یکدیگر خائن را شناسایی کنند. اگر این بازی دو نفره انجام شود، یک نفر خائن و یک نفر فرد عادی خواهد بود. فرد عادی باید خود خائن را تشخیص داده و آن را از بین ببرد.

بازی دو نفره آنلاین

.       بازی Riptide GP: Renegade

افرادی که روحیه ریسک پذیر دارند و به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین دو نفره اندروید هستند، می‌توانند از بازی Riptide GP: Renegade استفاده کنند. این بازی سرگرم کننده نوعی بازی رقابتی است که دو فرد را به چالش می‌کشد‌. در این بازی دو بازیکن بر روی جت اسکی با هم رقابت می‌کنند و فضایی هیجانی و لذت بخش را ایجاد می‌نمایند. شما می‌توانید با ورود به این بازی آنلاین با فردی که در آن سوی جهان وجود دارد، بازی کنید و لحظاتی عالی را برای خود رقم بزنید. توجه داشته باشید که در حالت کلی هم وضعیت تک نفره و هم وضعیت چند نفره این بازی می‌تواند لذت بخش باشد‌.

بازی دو نفره آنلاین

.         بازی Minecraft

گرافیک و رزولوشنی که برای انجام یک بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ در میزان سرگرم کننده بودن این بازی بی تاثیر نیست. به همین دلیل در صنعت بازی‌های ویدیویی همواره به این نکته مهم توجه می‌شود. یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی که گرافیکی عالی دارد، بازی Minecraft است. در این بازی دشمنانی به شما حمله می‌کنند که با تکنیک‌های مختلف باید آن‌ها را از بین ببرید. در غیر این صورت دشمن بر شما غلبه می‌کند. این بازی در زمره بازی‌های ماجراجویانه قرار می‌گیرد و با مشارکت دیگران جریان پیدا می‌کند. شاید در نگاه اول، این بازی چندان اثر گذار نباشد. اما پس از این که وارد فضای بازی می‌شوید، به بی نظیر بودن آن پی خواهید برد.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی NBA Jam

یکی از بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین، بازی NBA Jam است. افرادی که به ورزش کشتی و بسکتبال علاقه دارند، با انجام این بازی بسیار سرگرم خواهند شد. اگر دوست دارید که بسکتبال را به شکلی ویژه و تازه پشت سر بگذارید، توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده از بازی NBA Jam استفاده کنید. تمامی قوانینی که در بسکتبال واقعی رعایت می‌شوند، باید در این بازی نیز رعایت شوند. حرکات بازیکنان در این بازی نمودی از تخیلات سازنده دارند؛ اما با این حال بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. همین امر باعث شده است که توجه به این بازی بیش از پیش بشود. هم اکنون می‌توان به بازی NBA Jam به عنوان یک بازی دو نفره آنلاین کاملا نشاط آور نگریست.

در تک نت بخوانید: بهترین گیم های 2022 کدامند؟

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی FIFA Mobile

زمانی که صحبت از گیم آنلاین دو نفره به میان می‌آید، نام بازی FIFA Mobile می‌درخشد. نمی‌توان بازی‌های خوب دو نفره را معرفی کرد؛ اما به بازی فیفا موبایل توجهی نداشت. نوجوانانی که عشق به فوتبال دارند، این بازی را برای دورهمی‌های خود انتخاب می‌کنند. این بازی دارای بخش‌های جذابی نظیر انتخاب بازیکن، استفاده از قابلیت دو نفره بازی و انتخاب تم و ..‌ است. تمامی این ویژگی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا فیفا موبایل را یک بازی محبوب و هیجانی معرفی کنند. برای این که بازیکنان پویا و سر زنده‌ای داشته باشید، باید سرعت عمل خود را بالا ببرید.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Dota Underlords

بازی Dota Underlords یک بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید است که سازنده آن فضای کلی استراتژیک را برایش در نظر گرفته است. قهرمانان زیادی در این بازی وجود دارند که خود بازیکن یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند و با کمک آن به نبرد با رقیبان خود می‌رود. این بازی افزون بر آن که یک بازی دو نفره آنلاین است، به صورت چند نفره و تیمی نیز انجام می‌شود.‌ شما به لطف این بازی می‌توانید رقابت‌هایی جانانه و در عین حال هیجانی ایجاد کنید و لذت ببرید.

بازی دو نفره آنلاین

بازی دو نفره آنلاین آیفون

با توجه به این که دستگاه‌هایی با پردازنده قوی روی کار آمده‌اند، می‌توان بازی‌های مختلفی را با کیفیت فراوان انجام داد. این در حالی بود که بازی‌های دورهمی معطوف به دورهمی‌هایی می‌شدند که به فضای مجازی نیاز نداشتند. اما امروزه با وجود فضای مجازی نمی‌توان از بازی‌های چند نفره آنلاین برای سیستم‌های سخت افزاری مختلف گذشت. امروزه آیفون دستگاه‌های پیشرفته‌ای را تولید می‌کند که به کمک آن‌ها فرد قادر است بازی‌های مختلف را به بهترین شیوه پیش ببرد. برخی از این بازی‌ها در ادامه معرفی شده‌اند:

·         بازی Fortnite

استودیوی معروف اپیک گیمز هم اکنون به عنوان سازنده این بازی معرفی شده است. بازی فورتنایت یک بازی رقابتی است. مکانیزم اصلی این بازی مقابله با رقیب برای رسیدن به پیروزی است. در جریان این بازی هیجان انگیز شما در یک‌ جزیره قرار می‌گیرید که باید با بازیکن دیگر رقابت کنید. اگر از اسلحه‌های پیشرفته استفاده کنید، می‌توانید در این بازی موفق شوید. لازمه انجام این بازی این است که سخت افزار شما پیشرفته باشد. به همین دلیل گوشی‌های آیفون را بهترین گزینه برای انجام این بازی هیجان انگیز می‌دانند.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی دو نفره 8 Ball Pool

اگر به بازی دو نفره آنلاین ورزشی علاقه دارید، می‌توانید از بازی دو نفره 8 Ball Pool استفاده کنید. این بازی که در زیر مجموعه محبوب‌ترین بازی‌ها برای آیفون طبقه بندی می‌شود، بسیار جذاب است. به گونه‌ای که حتی بازیکنان بی علاقه به بازی‌های ورزشی را نیز جذب خود می‌کند. در فضای این بازی شما یک بیلیارد باز حرفه‌ای هستید که باید با بازیکن رقیب بازی کنید. فضای رقابتی که در این بازی وجود دارد، باعث عدم توجه شما به گذر زمان خواهد شد. در واقع یک گیمر آنقدر جذب مکانیزم‌های این بازی برای برد و باخت می‌شود که نمی‌داند زمان چگونه می‌گذرد. اگر قادر به افزایش مهارت‌های خود در این بازی باشید، از آیتم‌های جدید آن بهتر استفاده خواهید کرد. در نتیجه امتیازات شما بیشتر خواهند شد.

در تک نت بخوانید: لیست 20 تایی از بهترین بازی های اندروید آنلاین و آفلاین2023

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی کلش رویال Clash Royale

کلش رویال همواره جزو نامدارترین بازی‌های دو نفره آنلاینی است که می‌توان آن را انجام داد. این بازی اگر در آیفون انجام شود، کیفیت بی نظیری خواهد داشت. برای این که در بازی کلش رویال Clash Royale به موفقیت برسید، به مهارت‌های خاص نیاز دارید. این مهارت‌ها را تنها افرادی به دست می‌آورند که چندین و چند بار از بازی‌های این چنینی استفاده کرده‌اند. این بازی شناخته شده دارای سبک استراتژیک است.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Bowmasters

از دیگر بازی‌های جذاب و مناسب برای آیفون، بازی Bowmasters است. این بازی بی نقص و بی نظیر یک بازی فیزیکی است که با فضای هنری خود می‌تواند مخاطب را به خوبی متقاعد کند. در کنار خشونتی که در این بازی به کار گرفته می‌شود، جذابیت‌های کارتونی آن به چشم می‌خورند. وظیفه اصلی بازیکنان این است که به بهترین شکل ممکن از اسلحه‌های خود استفاده کنند. آن‌ها باید آنقدر تیر اندازی نمایند تا در نهایت فرد حریف را شکست داده و آن را مغلوب خود کنند. حتی کودکان و نوجوانان نیز قادر به انجام این بازی هستند. فرقی ندارد که دوست شما در چه فاصله‌ای از شما قرار دارد. در هر صورت می‌توانید به همراه یکدیگر وارد این بازی جنجالی شوید و لذت ببرید.

بازی دو نفره آنلاین

.      بازی Words With Friends

این بازی نیز یکی از بهترین بازی آنلاین‌های دو نفره است. پس از این که بازی scrabble به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد، شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفت بازی جدیدی را بسازد. در واقع بازی Words With Friends 1 نسخه جدیدی از بازی اسکرابل است. تا جایی که هم اکنون رتبه دوم لیست بهترین بازی دو نفره آنلاین جهان به این بازی اختصاص یافته است. شما در این بازی می‌توانید به صورت دوستانه به مصاف رقیبان خود بروید و بر آن‌ها پیروز شوید.

بازی دو نفره آنلاین

بازی‌های دو نفره  آنلاین کامپیوتر

بهترین نوع از بازی‌ها، بازی‌های دو نفره‌ای هستند که در کامپیوتر انجام می‌شوند. با توجه به این که مانیتور کامپیوتر بزرگ است، این بازی‌ها کیفیت کاربری بیشتری پیدا می‌کنند.‌ در ادامه به معرفی چند مورد از برترین بازی‌های کامپیوتری دو نفره آنلاین خواهیم پرداخت:

·         بازی آنوارد Onward

اگر عاشق بازی‌های هیجانی هستید، بازی آنوارد Onward برایتان بسیار مناسب است.‌ این بازی جزو آن دسته از گیم‌های آنلاینی است که تجربه‌ای غیر قابل تصور را به کاربر می‌دهد. پریدن از بالای بام به کمک کاراکترهای بازی، وحشت از شلیک گلوله و یادگیری ترفند شلیک با گلوله اتفاقاتی هستند که در این بازی هیجانی می‌افتند. به همین دلیل حس خوبی که گیمر تجربه می‌کند، غیر قابل وصف است. در این بازی شما باید از آنچه که در اختیارتان قرار گرفته است، بهترین استفاده را بکنید. چرا که یک اشتباه کوچک می‌تواند برایتان گران تمام شود. با این که به نظر می‌رسد گرافیک این بازی کمی ضعیف باشد اما سریع بودن عملکرد آن تجربه بهتری را ایجاد می‌کند.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Northgard

روزهای سرد زمستانی خودشان به شیوه خود نوعی تهاجم هستند. حال اگر در این روزها دشمن به شما حمله کند، دیگر هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. باید تمامی توان و قوا به کار گرفته شوند تا حملات دشمن از بین برود. در بازی Northgard بزرگترین دشمنی که پیش روی شما قرار دارد، همان سرما است. افراد برای این که عمر طولانی داشته باشند و در کنار یکدیگر زندگی کنند، باید تلاش نمایند. علاوه بر این که فضای کلی این بازی روایت زمستان را به وجود می‌آورد، طاعون و کولاک و زمین لرزه نیز افراد را با خود درگیر می‌کنند. برای نجات جان نمی‌توان هر اقدامی را انجام داد. پس باید هوشمندانه عمل کرد. در این بازی شکست دادن حریف بسیار لذت بخش است. چرا که با شکست دادن حریف مشکلات کاهش پیدا خواهند کرد. شیزو گیم سازنده این بازی است و همواره برای به روز رسانی آن تلاش می‌کند. شما می‌توانید از این بازی آنلاین دو نفره یا چند نفره در دورهمی‌های خود استفاده کنید.

در تک نت بخوانید: بهترین روش های کاهش پینگ بازی گیمرها

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی For Honor

شاید نام این بازی کمی برایتان جدید باشد. برخلاف بازی‌های جذاب و شناخته شده‌ای که امروزه به کار گرفته می‌شوند، این بازی جذاب چندان شناخته شده نیست. بازیکنانی که تا به امروز با این بازی مواجه شده‌اند، با این بازی عجین شده‌اند و این بازی را بسیار بی نظیر خطاب می‌کنند. شخصیت اصلی این بازی یک بازی سوم شخص است که به سبک بازی‌های جنگی که در آن‌ها شمشیر به کار گرفته می‌شود، به بازی می‌رود. شما باید نبردهای یک به یک یا دو به دو در این بازی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. گرافیک عالی و صدای خوبی که از این بازی استخراج می‌شود سبب افزایش جذابیت آن شده است در واقع به کمک این بازی می‌توان آنچه را که می‌خواهید به طور کلی برطرف کرد. سه تیم وایکینگ، شوالیه و سامورایی تیم‌های مسلح این بازی را تشکیل می‌دهند که هر کدام از آن‌ها تاکتیک‌های خاصی را مورد استفاده قرار می‌دهند. شما باید ضد و نقیض دشمنان خود عمل کنید تا بر آن غلبه یابید.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Duelyst

از دیگر بازی‌های دو نفره و لذت بخش کامپیوتری می‌توانیم به بازی Duelyst اشاره کنیم. ‌این بازی کمی شبیه به بازی‌های رومیزی طراحی شده است. در این بازی جایگاهی که افراد دارند از قابلیت‌ها و امکاناتی که در دسترسی دارند، مهم‌تر است. بازیکنان باید تمامی آنچه را که دارند بسیج کنند تا در نهایت تیم رقیب را شکست دهند.‌ اگر این بازی بدون فکر و اشتباه برگزار شود، قطعا موفقیت آمیز هم نخواهد بود. ‌گرافیکی که این بازی دارد برای خیلی از گیمرها جذاب است. می‌توان گفت که بازی Duelyst یک نبرد ذهنی هم هست؛ چرا که مکانیزم آن انجام فعالیت‌های استراتژیک به شیوه‌ای درست است.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Garry’s Mod

یکی از بازی‌های موفقی که توسط کمپانی ویوا منتشر شد، بازی Garry’s Mod است. این بازی می‌تواند یک بازی کاملا جالب با طراحی عجیب و غریب باشد. بازی که خیلی کم شبیه آن را پیدا می‌کنید! نکته جالبی که عجیب بودن این بازی را تشدید می‌کند این است که هیچ محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده از یعنی به جدیت بازیکنان می‌توانند هر کاری که دلشان می‌خواهد را انجام دهند‌. این بازی این امکان را به یک بازیکن می دهد که از جنگ جهانی تا جنگ‌های فضایی و سایر جنگ‌ها را تجربه کنند. آن‌ها با انتخاب گرافیک مورد نظر خود می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند را بسازند با یکدیگر مذاکره کنند وارد سرزمین‌های دیگر شوند و بازیکنان با این بازی اوقات فراغت به گونه‌ای پر خواهد شد که متوجه گذشت زمان نخواهید شد.

بازی دو نفره آنلاین

بازی آنلاین دو نفره فکری

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که افراد از بازی دو نفره آنلاین به جای بازی‌های گروهی حضوری استفاده می‌کنند. پس این بازی‌ها باید مزایایی را با خود به همراه داشته باشند تا کاربران از آن‌ها طرد شوند. در کنار آن، بازی‌هایی خوب هستند که قوای تفکر یک فرد را به کار بگیرند و ذهن او را رشد دهند. برخی از بازی‌های دو نفره که فکری هستند و به صورت آنلاین انجام می‌شوند، عبارتند از:

·         بازی دو نفره Dots and Boxes

بازی دو نفره Dots and Boxes یک بازی آنلاین و مهیج است که به صورت دو نفره انجام می‌شود.‌ این بازی دو نفره آنلاین شبیه به بازی نقطه خط که خیلی از ما تجربه انجام آن را داریم، طراحی شده است. در این بازی شما نقطه‌ها و خط‌ها را می‌کشید و خود را محک می‌زنید. طرف مقابل شما می‌تواند دستگاه باشد یا نه، بازیکن دیگر باشد. این بازی که به نظر ساده می‌رسد، کاملا سرگرم کننده است و حتی بدون دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز انجام می‌شود.‌ اگر تجربه بازی با کاغذ و مداد را داشته باشید، این بازی برایتان تجربه‌ای جدید را به ارمغان خواهد آورد.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی Sea Battle 2

یک بازی آنلاین دو نفره فکری که این روزها نصب آن افزایش پیدا کرده است، Sea Battle 2 است. اگرچه این بازی گرافیک ساده‌ای دارد اما از قابلیت‌هایی برخوردار شده است که می‌تواند گیمرها را به خود جلب کند.‌ این بازی سبک استراتژیک دارد. برای شروع آن باید تجهیزات جنگی مختلفی را اتخاذ کنید و از آن‌ها برای پیروز شدن در مقابل حریف خود استفاده نمایید. Sea Battle 2 می‌تواند به صورت نوبتی هم انجام شود. اگر این طور نباشد، هر فردی به وسیله بلوتوث به گوشی فرد دیگر وصل شده و به صورت دو نفره این بازی را انجام می‌دهد.  بهتر است با یک ‌گوشی این بازی را انجام ندهید؛ چرا که اطلاعات محرمانه‌ای در آن وجود دارند که رقیب باید از آن‌ها بی خبر باشد. پس هوشمندانه گام بردارید تا امتیازات زیادی را در این بازی کسب کنید.

بازی دو نفره آنلاین

·         بازی دو نفره آنلاین Glow Hockey 2

بازی دو نفره آنلاین Glow Hockey 2 یکی از پلتفرم‌های قدیمی است که خیلی از کاربران آن را می‌شناسند. این بازی در چند سال اخیر به روز رسانی شده و در پلتفرم‌های جدید حاصل شده است. اما عملکرد آن تغییری نکرده است. فیزیکی که در این بازی رایج است، تقریبا به واقعیت شباهت دارد. این بازی به آسانی انجام می‌شود، اما بازیکن باید برای انجام هر کدام از حرکت‌ها در آن فکر کند؛ چرا که برنده شدن در این بازی کار هر کسی نیست. باید گفت که سرعت پاسخگویی بالا توسط این بازی نیاز به سرعت عمل فوق العاده‌ای دارد که تنها گیمرها از پس آن بر می‌آیند.

بازی دو نفره آنلاین

نتیجه گیری

ما در این مطلب در مورد بهترین بازی دو نفره آنلاین صحبت کردیم. بازی‌های آنلاین دارای انواع مختلفی هستند. برخی از آن‌ها با سیستم عامل اندوروید سازگاری دارند، برخی دیگر با سیستم عامل آیفون سازگار هستند و برخی نیز با کامپیوتر متناسبند. این بازی‌ها هر کدام یک ژانر خاص دارند و با سلیقه عده‌ای از گیمرها متناسب هستند. چنانچه قصد دارید بهترین بازی‌های آنلاین گروهی را به صورت آنلاین و بدون تاخیر بازی کنید، می توانید از اینترنت گیمینگ تک نت نیز بهره مند شوید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.