تالار مقالات بروز تکنولوژی

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر 2023 |بهترین بازی های pc

آرامش انجام بازی‌های تکی آنلاین و هیجان خالص پیوستن به بازی شوتر به کنار، بازی‌های کامپیوتری که با دوستان انجام شوند، شور و حال خاص خود را دارند. این روزها افراد مدام به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری هستند؛ چرا که این بازی‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی گیمرها تبدیل شده‌اند. این بازی‌ها چند سالی است که به جای بازی‌های فیزیکی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بسیار لذت بخش هم هستند. برخی از افراد با انجام بازی‌های کامپیوتری، به کسب درآمد هم می‌رسند. اگر می‌خواهید با برترین بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر آشنایی پیدا کنید، با ما همراه باشید.

بهترین بازی آنلاین کامپیوتر ۲۰۲۲

بازی‌های کامپیوتری که به صورت آنلاین انجام می‌شوند، تنوع بسیار زیادی دارند. این بازی‌ها هر کدام با روحیات یک سری از گیمرها همسو هستند. چنانچه به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین pc هستید، بازی‌های ذکر شده می‌توانند برای شما مناسب باشند:

·         بازی Warframe، یک بازی اکشن با موضوع نقش آفرینی

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر که از سال ۲۰۱۳ به بعد مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفت، بازی Warframe است. در این بازی بازیکنان باید شخصتی به نام تنو را در تمامی بخش‌های بازی کنترل کنند. این شخصیت قبلا یک شخصیت مبارز جهانی بوده است اما حالا پس از خوابی عمیق به مدت چند قرن از خواب بیدار شده و مبارز می‌طلبد. از همان زمانی که وارد این بازی می‌شوید، متوجه خواهید شد که سیاره زمین دچار جنگی میان سیارکی شده است و تنو باید زمین را از دست موجودات فضایی نجات دهد. تنو می‌تواند از ابزارها و امکانات مختلفی که بازی در اختیارش قرار می‌دهد، استفاده کرده و با دشمنان مبارزه نماید.

این بازی که یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رایگان pc است، پس از تولید شدن طرفداران زیادی نداشت اما‌ چندی بعد مورد توجه افراد قرار گرفت و هم اکنون طرفداران زیادی دارد. به طوری که خیلی از گیمرها بر سر آن شرط بندی کرده و از طریق انجام این بازی درآمد کسب می‌کنند.

در تک نت بخوانید: معرفی 20 بازی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین جذاب 2022

 

 بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر  : بازی No Man’s Sky

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

یکی دیگر از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری، بازی No Man’s Sky است که در سال ۲۰۱۶ توسط ناشری به نام هلو گیمر روانه بازار بازی‌های رایانه‌ای شد. اگر شما هم به بازی‌های ماجراجویانه‌ای که در فضا و خارج از سیاره زمین انجام می‌شوند علاقمند باشید، نباید بازی No Man’s Sky را از دست دهید. در این بازی شما باید همواره شخصیتی که Traveller نام دارد را کنترل نمایید. در ابتدای کار، باید به Traveller کمک کنید تا سفینه خود را آماده کند.‌ سپس به سیاره‌های مختلف و در جهت کسب اطلاعات بیشتر سفر نماید.

موجودات فضایی که در این بازی ماجراجویانه نقش آفرینی می‌کنند، همگی از زیبایی‌های گرافیکی و طراحی‌های بصری جذاب برخوردار شده‌اند. نسخه‌های جدیدتری از این بازی وجود دارند که امکان انجام بازی به صورت گروهی را فراهم کرده‌اند. با استفاده از این بازی آنلاین رایگان می‌توانید چند ساعتی را در کنار دوستان خود به شادی بگذرانید.

·         بازی فورتنایت

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

زمانی که صحبت از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری در میان باشد، بازی فورتنایت خود نمایی می‌کند. این بازی به صورت چند نفره انجام می‌شود و رشد زیادی هم داشته است. به گونه‌ای که هم اکنون افراد دست و پا می‌شکنند تا در بازی فورتنایت پیروز شوند. در این بازی تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که جان خود را نجات داده و برای بقا و ماندگاری تلاش کنید اما چگونه؟ مدام باید سلاح جمع آوری کنید.

اگر سرعت عمل نداشته باشید، بدون شک یکی از بازنده‌های این بازی مهیج شما خواهید بود. پس قبل از آغاز بازی فورتنایت، سرعت عمل خود را تقویت کنید. پوسته‌های جذاب، کاراکترهای متنوع و زیبا، پخش کنسرت به هنگام انجام بازی و مواردی از این قبیل باعث منحصر به فردتر شدن فورتنایت شده‌اند. همان طور که گفتیم این بازی پر مخاطب یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر است که به دو صورت انفرادی و گروهی انجام می‌شود.

·         بازی Among Us

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

یکی دیگر از بازی‌های جذاب کامپیوتری که با استفاده از ماشین‌ها انجام می‌شود، بازی Among Us است. این بازی از یک فیلم ترسناک الهام گرفته است. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن در ایستگاهی فضایی قرار دارید. شکل ظاهری شما این گونه است که سر و بدن و پا دارید اما دست ندارید. هر کدام از بازیکنان حاضر در این بازی یکی از نقش‌های ارائه شده را انتخاب می‌کنند و برای به پایان رساندن ماموریت خود و نجات جان خود تلاش می‌کنند. این بازی چند نفره در سال‌های اخیر از استقبال زیادی بهره مند شده است و بر روی پلتفرم کامپیوتر نیز قابل اجرا است. شما می‌توانید با استفاده از بهترین اینترنت‌ها مثل اینترنت پهنای باند اختصاصی هیجان انجام این بازی را افزایش دهید.

  بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر: بازی Grand Theft Auto Online

 

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

از جمله پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری در ایران و ‌جهان، بازی Grand Theft Auto Online است. سبک این بازی، ماجراجویانه است. در GTA Online بازیکنان توانایی آن را خواهند داشت که وارد بخش‌هایی به نام لاوی شوند و مأموریت‌هایی که بر روی دوششان است را به پایان برسانند. بازیکنانی که در این بازی فعالیت دارند همانند بخش تک نفره gta می‌توانند استقامت، ‌پایداری در بازی و ماندگاری خود را با استفاده از ترفندهای رانندگی بهبود ببخشند.

سازندگانی که این بازی را طراحی کرده‌اند، از یک سیستم کسب تجربه استفاده نموده‌اند که با استفاده از آن میزان موفقیت رسیدن ماموریت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بازیکنان در این بازی پس از این که امتیازات زیادی را کسب کردند می‌توانند سلاح، ماشین و لباس‌های بیشتری را خریداری کنند و با استفاده از آن‌ها به مصاف با رقیبان خود بروند. بازی gta از همان سال‌های ابتدای انتشار تا کنون همواره مورد توجه افرادی بوده است که به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر هستند. لازم به ذکر است که هر ساله قابلیت‌های بیشتری به این بازی افزوده می‌شود و آن را منحصر به فردتر از قبل می‌کند.

در تک نت بخوانید: بهترین گیم های 2022 کدامند؟ لیست بهترین بازی های 2022

·         بازی Valorant

 

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

اگر دوست دارید که از قدرت‌های بی نهایت ماورایی استفاده کنید و اگر می‌خواهید یک ابر قهرمان در زندگی باشید، باید در بازی Valorant شرکت کنید. این بازی بدون نصب شدن، قابل انجام شدن است. در این بازی همیشه باید حواستان به گوشه و کنار فضایی که در آن هستید باشد. همچنین باید نقشه‌ها را به خوبی بشناسید تا با استفاده از اطلاعاتی که دارید، به مبارزه کردن بپردازید.

نکته جالبی که در اینجا وجود دارد این است که شما برای انجام این بازی به هیچ سیستم قدرتمندی نیاز نخواهید داشت. این بازی حجم کمی دارد و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای این که بازی Valorant بدون پینگ باشد، می‌توانید از بهترین اینترنت وایرلس که سرعت بالایی دارد استفاده کنید و رقیبان خود را تار و مار نمایید.

·         بازی Dota 2

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری سال ۲۰۲۰ و سال ۲۰۲۲،  بازی Dota 2 است. این بازی نسخه تک نفره ندارد و همواره باید به طور چند نفره و گروهی انجام شود. گروه‌هایی که در این بازی شرکت دارند، دو ‌گروه هستند که هر کدام پنج بازیکن دارند. هر تیم مسئول دفاع از پایگاهی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در صورتی که تیم دیگر بتواند به پایگاه تیم مقابل خود نفوذ کند، بازی پایان می‌یابد و تیمی که دو پناهگاه دارد برنده است.

هر یک از ده بازیکنانی که در بازی Dota 2 ایفای نقش می‌کنند، توانایی‌های بی نظیری دارند و به نوبه خود قهرمان هستند. پس شکست دادن این تعداد قهرمان هم کار هر کسی نیست. این بازی به عنوان بهترین بازی آنلاین pc در سال ۲۰۲۰ توانست جوایزی را هم کسب کند. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به پویایی آن، شکست دشمنان با کسب امتیاز بیشتر و حضور در دنیایی گرافیکی و مدرن اشاره کنیم‌ بنابراین این بازی می‌تواند برای هر فردی لذت بخش باشد.

·         بازی Rift

 

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

اگر گیمری حرفه‌ای هستید و فضاهای خیالی را دوست دارید، پیشنهاد ما به شما انجام بازی Rift است. در این بازی وارد فضای کاملا تخیلی می‌شوید و در آن با مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارند مبارزه می‌کنید. این بازی که در سبک نقش آفرینی تدوین شده است، یکی از بهترین بازی‌های آنلاین pc است و طرفداران زیادی دارد.

در بازی ریفت شما در یک دنیای خیالی به نام Telara  قرار دارید. در این دنیا، دو گروه مختلف زندگی می‌کنند که رقیب هم هستند. این دو گروه هر کدام باید برای شکست تیم حریف، از شکاف‌ها وارد شوند، جانانه بجنگند و هیولاها را از بین ببرند. با از بین بردن هر یک از هیولاها، تیم امتیاز کسب می‌کند. با کسب امتیازات بیشتر، تیم برنده بازی خواهد شد. پس باید تمرکز اصلی خود را بر روی از بین بردن هیولاهایی بگذارید که در بازی ریفت به سراغ شما می‌آیند. به جرئت می‌توان گفت که ریفت یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری برای افرادی است که عاشق هیجان هستند.

در تک نت بخوانید: طراحی اتاق گیمینگ + انواع مودم گیمینگ که گیمرها باید بدانند

 

  بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر : بازی Valheim

شاید بازی Valheim به عنوان بهترین بازی آنلاین کامپیوتر تمامی انتظارات شما گیمرهای گرامی را برآورده نکند اما قطعا یکی از جذاب‌‌ترین بازی‌هایی خواهد بود که هر فردی در طول عمر خود آن را انجام می‌دهد. در این بازی دیگر شما درگیر مشغله‌های بیخودی نمی‌شوید؛ چرا که مدام مشغول لذت بردن از دنیای زیبایی هستید که در آن قرار گرفته‌اید. وظیفه شما این است که یک خانه را ایجاد کنید و در این خانه زندگی کنید. در این مسیر با چالش‌هایی مواجه خواهید شد که جذابیت بازی مذکور را چند برابر می‌کند.

·         بازی Sea of Thieves

یکی از شاهکارهای رایانه‌ای که از طرف استودیو swashbuckling sandbox نشر پیدا کرده است، بازی Sea of Thieves است. در این بازی شما و دوستانتان در بستر دریاها و اقیانوس‌های وسیع باید به تعقیب یکدیگر بپردازید تا جایی که گنج‌های دفن شده در دل دریا را بیابید.

شاید این کار به نظر کمی آسان بیاید اما کار بسیار دشواری است؛ چرا که شکست دادن اسکلت‌هایی که در مقابل هر بازیکنی قرار دارند، راحت نیست. شما می‌توانید به عنوان خدمه‌ای کشتی نیز وارد این بازی شوید و لحظاتی هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه کنید. با توجه به این که سرعت عمل در انجام بازی Sea of Thieve حرف اول را می‌زند، بهتر است از اینترنت TDLTE برای انجام این بازی استفاده کنید. پس از یک دوره دریانوردی، یا پیدا کردن گنج می‌توانید آرامش را احساس کنید و طعم دلچسب برنده بودن را بچشید.

·         بازی Phasmophobia

بازی‌های ترسناک رایانه‌ای از سال‌ها قبل تا کنون ‌همواره مورد توجه گیمرها بوده‌اند. Phasmophobia یکی از همین بازی‌های ترسناک و فوق العاده مهیج به شمار می‌آید. در این بازی شما ابتدا وارد یک ساختمان کهنه و خالی از سکنه می‌‌شوید. به محض ورود، با ارواح و اجنه‌ای ملاقات خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها سعی در نابود کردن شما دارند؛ اما شما نباید این اجازه را به آن‌ها بدهید. اگر بتوانید با استفاده از سرنخ‌ها روح‌ها را تسخیر کنید و آن‌ها را مطیع خود نمایید، فوق العاه می‌شود.

این بازی یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رایگان pc به شمار می‌آید که مکانیزم آن تعقیب و گریز است. پس از این که نام اجنه یا روح را یاد گرفتید، آن را فریاد نزنید؛ چرا که سریعا ارواح دیگر به سراغتان خواهند آمد و شما را نابود خواهند کرد. بدون شک چنین ریزه کاری‌هایی توانسته است این بازی را جذاب‌تر کند.

در تک نت بخوانید: پنج پارامتر اینترنت گیمینگ چیست؟

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر: بازی ASSETTO CORSA

اگر بازی‌های سبک مسابقه‌ای را می‌پسندید، با انتخاب این بازی می‌توانید هیجان زیادی را به دست بیاورید اما قبل از آن باید از بهترین اینترنت خانگی مثل اینترنت وایرلس یا سایر اینترنت پر سرعت استفاده کنید تا سرعت عمل شما در بازی افزایش یابد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر در سال 2019 توسط 505Games ساخته شد و هم اکنون یک بازی پرطرفدار در میان گیمرها است.

در این بازی شما سوار یک ماشین مسابقه‌ای بسیار زیبا می‌شوید و به سمت بی نهایت‌ها حرکت می‌کنید! امتیازات بی نهایت، پول بی نهایت و هیجان بی نهایت! با انجام این بازی می‌توانید تجربه‌ای جدید را به دست بیاورید و با استفاده از ده خودرویی که در اختیار شما قرار گرفته است، به مصاف با رقیبان خود بروید. طراحی زیبای گرافیکی و خودروهای مدرن از جمله جذابیت‌هایی هستند که در این بازی قرار دارند.

·         بازی تیکن یا 7Tekken

اگر به دنبال بهترین بازی‌های رایگان pc هستید، ما به شما  بازی تیکن یا 7Tekken را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی یک بازی سه بعدی جذاب است که بین دو یا چند نفر انجام می‌شود. در بازی تیکن مجموعه‌ای از شخصیت‌های زرنگ و تنبل وجود دارند که شما یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. اگر شانس با شما یار باشد، شخصیت منتخب زرنگ خواهد بود و بر رقیبانتان غلبه خواهد کرد. تیکن یک بازی مبارزه‌ای بر پایه داستان است که می‌تواند چالش‌های زیادی را در پیش روی شما قرار دهد. در این بازی شما باید سریع عمل کنید و هوش و ذکاوت خود را به کار ببندید تا از رقیب کتک نخورید.

  بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر : بازی Rainbow Six Siege

تا اینجای مطلب تمامی بازی‌های کامپیوتری آنلاین و مهیج در سبک‌های رقابتی یا دوستانه را برای شما معرفی کردیم. نوبتی هم که باشد، نوبت به بازی Rainbow Six Siege می‌رسد که سبک آن تیر اندازی است. در این بازی استراتژیک شما باید تاکتیک‌های تیر اندازی را یاد بگیرید و بمب‌ها را خنثی کنید. در واقع ماموریت شما این است که در مقابل گروگان گیرها بایستید و ساختمان را از شر آن‌ها خلاص کنید. این بازی حرفه‌ای می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را به شما بدهد و هیجان زیادی را به لحظات شما هدیه کند. در اولین باری که وارد این بازی می‌شوید، ممکن است نتوانید به خوبی عمل کنید، چرا که باید بخش‌های مختلف ساختمان بازی را بشناسید. بنابراین پس از مدتی که این بخش‌ها را شناختید، باید نقشه‌هایی پیچیده را طرح ریزی کنید و بر رقیبان خود پیروز شوید.

حال که نقشه‌ای را برای نابودی گروگان گیرها کشیدید، باید با استفاده از یک سری استراتژی هوشمندانه امتیاز کسب کنید. فراموش نکنید که دقت زیادی در این بازی مورد نیاز است، چرا که هر گونه غفلت باعث عقب افتادن شما و باخت شما می‌شود. این بازی نه تنها برای کامپیوتر بلکه برای گوشی‌های هوشمند هم مناسب است اما انجام آن با استفاده از کنسول‌ها و ماوس‌های کامپیوتری، هیجان بیشتری دارد.

در تک نت بخوانید: اینترنت مناسب برای بازی آنلاین

سخن آخر

این که چگونه بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری را انتخاب کنیم و این که چگونه این بازی‌ها را انجام دهیم در دنیایی که بازی‌های رایانه‌ای آنلاین و رایگان فوق العاده تنوع دارند، بسیار سخت است. گیمرها باید بازی‌های مد نظر خود را با توجه به روحیاتی که دارند، انتخاب کنند تا از انجام آن‌ها لذت ببرند. بازی‌های آنلاین pc تنوع بالایی دارند که در این مطلب به تعدادی از پر طرفدارترین این بازی‌ها اشاره شد. شما برای انجام این بازی‌ها به اینترنت گیمینگ پر قدرتی نیاز دارید تا تمامی امتیازات را از آن خود کنید. در این صورت همواره برنده بازی شما خواهید بود.

سوالات متداول

  1. بهترین اینترنت برای انجام بازی های آنلاین چیست؟

اینترنتی که در کنار سرعت بالا پینگ کمتری داشته باشد می تواند اینترنت مناسب برای انجام بازی های آنلاین باشد. در این میان شما می توانید از اینترنت گمینگ تک نت استفاده کنید.

  1. بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری چند نفره کدامند؟

بازی های چند نفره زیادی وجود دارد اما می توان به بازی هایی از جمله فورتنایت، Dota 2 و تیکن اشاره کرد.

  1. بهترین بازی های آنلاین کامیپوتری رایگان کدامند؟

بازی‌هایی از جمله تیکن، Warframe و بازی Phasmophobia از جمله بهترین بازی‌های رایگان کامپیوتری به شمار می‌رود.

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.