تالار مقالات بروز تکنولوژی

۸ اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام که نمی‌دانستید؟

تولید محتوا در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟ وقتی صحبت از ارتباط در رسانه‌های اجتماعی می‌شود، همه ما می‌خواهیم که کاملاً بی‌عیب‌ونقص باشیم. بااین‌حال، همیشه این‌طور نیست، بیایید با یکدیگر صادق باشیم. آپلود یک عکس بی‌کیفیت به همراه یک متن پر از اشتباهات گرامری حرفه‌ای نیست. بله درواقع هرچند وقت یکبار ارسال یک عکس بی‌کیفیت از شما یک ستاره اینستاگرام نمی‌سازد. عدم آگاهی از اشتباهات اینستاگرام در واقع کار را برای رقبای شما آسان می‌کند. در این مقاله، ما رایج‌ترین اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام و روش‌هایی را برای دورماندن از این اشتباهات ذکر کرده‌ایم. با تک نت همراه باشید تا با این ۱۰ اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید.😊

تولید محتوا در اینستاگرام با گوشی

برای اینکه محتواهای جذاب و کاربردی ایجاد کنید باید ۳ نکته مهم را در همیشه در نظر داشته باشید:

برای تولید محتوا در اینستاگرام با گوشی چند نکته وجود دارد که باید حتماً به آنها توجه کنید. قبل از هر چیز باید نیازهای مخاطبین خود را بشناسید و به دنبال راه حلی برای رفع نیازهای آنها باشید. نکتهٔ بعد برای تولید محتوا در اینستاگرام با گوشی توجه به‌ظاهر محتواست. سعی کنید حتماً محتوای جذاب با تصاویر، ویدئو باکیفیت ارسال کنید. زیرا مخاطب با دیدن محتوای جذاب و بصری بیشتر ترغیب به ادامه دیدن محتوای شما می‌شود. 😍

۸ اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام و راه‌حل آنها

 در این مقاله با ۸ اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام آشنا می‌شوید که در ادامه به‌صورت موردی هرکدام را بررسی می‌کنیم و همین‌طور برای هرکدام راه‌حل ارائه کرده‌ایم که از این اشتباهات دور بمانید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در مورد این اشتباهات بدانید.

ارسال عکس‌های بی‌کیفیت – بزرگ‌ترین اشتباه تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از اولین اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام آپلود عکس‌های بی‌کیفیت، بدون ابعاد درست و یا تکراری و خسته‌کننده است. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که در درجه اول بر محتوای بصری باکیفیت متمرکز است. به‌خصوص وقتی که یک شرکت یا یک برند هستید، عکس‌های باکیفیت پایین یک «نه» بزرگ به مخاطبان شما هستند.

همچنین، مطمئن شوید که عکس‌هایی را آپلود می‌کنید که ابعاد درستی دارند. پیروی نکردن توصیه‌های اینستاگرام در مورد اندازه تصویر یکی از اشتباهات رایج اجتماعی است و ممکن است تمام تلاش شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. به‌عنوان‌مثال، هنگام ویرایش تصاویر با وضوح بالا که با دوربین DSLR گرفته شده است، اندازه آنها را در مرحله پس از تولید تنظیم کنید. اینستاگرام به طور خودکار عکس‌های غول‌پیکر را فشرده می‌کند و در نهایت تصاویری با وضوح پایین خواهید داشت.

مهم است که در مورد نوع محتوایی که پست می‌کنید فکر کنید و مرتباً آن را تغییر دهید. اگر محتوا و زیرنویس‌های شما همیشه یکسان باشد، احتمالاً فالوورهای شما خسته خواهند شد.

استفاده از️ ️ ️هشتگ نادرست و افراطی تولید محتوا در اینستاگرام️😬

یکی دیگر از اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام استفاده افراطی از هشتگ‌ها در پست‌هاست. برای برخی از مدیران اینستاگرام، استفاده صحیح از هشتگ‌ها نسبت به دیگران دشوارتر است. برخی از افراد به‌وفور از آنها استفاده می‌کنند، برخی دیگر آنها را کاملاً نادیده می‌گیرند. اگر می‌خواهید از هشتگ‌ها برای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید، از آنها درست استفاده کنید. هنگام استفاده از هشتگ باید چندین اصل را رعایت کنید. از آنها در حد متوسط ​​استفاده کنید.

همچنین، همیشه از هشتگ‌های یکسان استفاده نکنید زیرا هر هشتگی به پست خاصی مرتبط است . بهتر است فهرستی از هشتگ‌های مرتبط با موضوعات مختلف در مورد صنعت خود تهیه کنید. به‌این‌ترتیب لازم نیست هر بار که پستی را آپلود می‌کنید، وقت خود را با هشتگ‌های جدید تلف کنید.

بسیار مهم است که قبل از شروع استفاده از هشتگ‌ها در برند خود، معنای هشتگ‌ها را بررسی کنید. چیزی که برای شما خوب یا خنده‌دار به نظر می‌رسد، ممکن است قبلاً در زمینه‌های مختلفی استفاده شده باشد که لزوماً نمی‌خواهید با برند یا محصول خود ارتباط برقرار کنید.

تعداد مناسب هشتگ‌های استفاده شده در تولید محتوا اینستاگرام برای حداکثر تعامل چقدر باید باشد؟

برای جلوگیری از اشتباهات اجتماعی بیشتر، اکثر مقالات آنلاین به شما می‌گویند که از ۱۱ هشتگ استفاده کنید. برخی از نویسندگان استفاده از ۳۰ هشتگ را توصیه می‌کنند.

بسیاری از مدیران اینستاگرام هشتگ را در پست قرار نمی‌دهد و همه هشتگ‌ها را در کامنت اول قرار دهند. همان‌طور که کاربران بیشتر و بیشتری روی پست نظر می‌دهند، هشتگ‌هایی شما مخفی می‌شوند. مگر اینکه کسی برای خواندن همه نظرات کلیک کند. اگر می‌خواهید به نظرات هشتگ اضافه کنید، باید خیلی سریع عمل کنید. بهترین کار زمانی است که نظر شما اولین مورد باشد و در بین نظرات کاربران گم نشود. برای مخفی کردن هشتگ‌ها در کامنت، با یک خط تیره/نقطه شروع کنید، هرکدام در یک خط جداگانه (حداقل ۵ خط). سپس، کاربران تنها در صورت کلیک بر روی “بیشتر” کل نظر را مشاهده خواهند کرد.

 

هرچند وقت یک‌بار در اینستاگرام پست بگذارید

برای تولید محتوا در اینستاگرام به‌صورت هدفمند باید چه تعداد پست باید ارسال کنید که بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود بگذارید؟

 ارسال بیش از حد مکرر می‌تواند به‌عنوان اسپم تلقی شود و فالوورهای شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. یک فرمول واحد برای اینکه چه تعداد پست می‌توانید در روز پست کنید وجود ندارد اما به‌صورت نرمال شرکت‌ها و برندها معمولاً یک یا دو بار در روز پست می‌گذارند. حتی اگر محتوای کافی برای ارسال دو بار در روز ندارید، می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی پست ایجاد کنید. این به شما کمک می‌کند روزهای تعیین شده برای انتشار محتوا را ببینید و آماده شوید.

نادیده‌گرفتن اکانت اینستاگرام برای چند هفته یا چند ماه یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام است. ارسال پست‌ها به‌صورت نامنظم و غیر هدفمند هیچ موفقیتی را در اینستاگرام برای شما به ارمغان نمی‌آورد. تئوری‌های زیادی در مورد اینکه هرچند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید وجود دارد. اگر مطمئن نیستید، همیشه می‌توانید صفحه تجزیه‌وتحلیل پروفایل کسب‌وکارتان را بررسی کنید تا ببینید تعداد فالوورهایتان در اینستاگرام چقدر است. کلید این امر یافتن تعادل مناسب و سازگاری است.

استفاده از استوری‌های اینستاگرام را فراموش نکنید

یکی از اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام که برندها مرتکب می‌شوند فراموش‌کردن استوری است. چرا از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده نمی‌کنید؟ امروزه یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های اینستاگرام قابلیت استوری است. ایجاد آنها چندان دشوار نیست، فقط به گوشی هوشمند خود و یک ایده خوب نیاز دارید. برای مثال از جمله ایده‌هایی که می‌توانید برای استوری اینستاگرام داشته باشید شامل: به‌روزرسانی‌های شرکت، نگاهی اجمالی به پشت‌صحنه، معرفی تیم خود یا ساخت یک ویدئوی زنده به مخاطبان خود ارائه دهید.

می‌توانید از مجموعه‌ای از تگ خنده‌دار، گیف‌ها، فیلترها استفاده کنید. ازطریق استوری می‌توانید از فالوورهای خود نظر بخواهید و آنها را درگیر تعامل با خود کنید.

عدم تعامل با فالوورها = اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام☠️ 

اینستاگرام قبل از هر چیز یک شبکه اجتماعی است. جامعه. عدم تعامل با مخاطبان خود یک اشتباه بزرگ در تولید محتوا در اینستاگرام است که باید از آن دوری کنید.

هر روز زمانی (نیم ساعت) را به‌حساب‌هایی که دنبال می‌کنید اختصاص دهید. برای مثال سعی کنید حداقل به برخی از نظرات که سایر کاربران شما را تگ کرده‌اند پاسخ دهید.

ایجاد ارتباط و تعامل با فالورهایتان رابطه برند و مشتری را تقویت خواهد کرد؛ بنابراین بازاریابی اینستاگرام صرفاً تولید محتوا اینستاگرام در قالب فیلم و عکس نیست!

از خرید فالوور برای اینستاگرام خود اجتناب کنید

داشتن یک پایگاه فالوور بزرگ به‌نوعی هنوز به‌عنوان گویاترین معیار موجود در نظر گرفته می‌شود. اما آیا واقعاً درست است؟ آیا تعداد فالوورهای زیاد به این معنی است که شما موفق هستید؟

در سال‌های اخیر روند خرید فالوور اینستاگرام روزبه‌روز بیشتر و بیشتر شده است. من می‌گویم “روند” اما آنچه باید می‌گفتم “اشتباه اجتماعی” بود. مدیران اینستاگرام باید بتوانند کل تصویر بزرگ اینستاگرام را ببینند و مطابق با آن رفتار کنند.

اعداد ایجاد شده با خرید فالوور فقط در نگاه اول خوب به نظر می‌رسند. سپس متوجه خواهید شد که این فالوورها با محتوای شما درگیر نیستند. آیا بهتر نیست فالوورهای کمتری داشته باشید که واقعاً به برند شما علاقه‌مند هستند و در واقع زیر عکس‌های شما نظر می‌دهند و در بحث‌ها شرکت می‌کنند؟

در مورد رمز عبور اینستاگرام خود حساس باشید

اگرچه این اشتباه مربوط به تولید محتوا در اینستاگرام نیست اما دانستن آن خالی‌ازلطف نیست. چگونه اینستاگرام افراد را هک کنیم یک عبارت جستجوی بسیار محبوب در گوگل است. هکرها یا این کار را برای حساب‌های تصادفی انجام می‌دهند یا بزرگ‌ترین ماهی در حوضچه را هدف قرار می‌دهند. بعد از اینکه اینستاگرام افراد را هک می‌کنند، گاهی اوقات در ازای بازگرداندن حساب کاربری، درخواست پول می‌کنند. بنابراین برای حفظ حریم خصوصی در اینترنت پیشگیری بهتر از درمان است، مطمئن شوید که حساب شما با دستورالعملی ایمنی اینستاگرام مطابقت دارد و همچنین مطمئن شوید که در یک رایانه مشترک یا عمومی وارد اینستاگرام نشده‌اید، هرگز رمز عبور خود را برای کسی ارسال نکنید و از احراز هویت دومرحله‌ای استفاده کنید.

بهترین اینترنت برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام است؟

برای کسب و کارهای آنلاین و اینفلوئنسرها داشتن اینترنت سرعت بالا و پینگ پایین از هر چیزی مهمتر است اما چه نوع اینترنتی میتواند بهترین راه حل باشد؟و یا کاهش پینگ اینترنت چه تاثیری در سرعت پست کردن عکس ها، فیلمها و استوری ها دارد؟خرید اینترنت tdlte و اینترنت پهنای باند اختصاصی از گزینهای مهم برای افزایش سرعت اینترنت به شمار میایند. برای خرید اینترنت خانگی adsl میتوانید به سایت تک نت مراجعه کنید وپس از دریافت مشاوره اینترنت مناسب خود را دریافت کنید.

نتیجه

با چند مورد از مهم‌ترین اشتباهات تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شدید. دیدید که :

  • کیفیت عکس‌ها، ابعاد درست و عکس‌های خلاق جز اساسی از تولید محتوا در اینستاگرام هستند
  • باید باتوجه‌به تعامل مخاطبان با پیج خود بدانید چه تعداد پست و چه زمانی را برای ارسال آنها انتخاب کنید.
  • از تعداد هشتگ‌های مناسب برای هر پست استفاده کنید.
  • از خریدن فالوور تقلبی دوری کنید چرا که فقط ظاهر خوشایند است اما در اصل یک عدد دروغین از تعداد مخاطبان است که هیچ کارایی ندارد. کیفیت مهم‌تر از کمیت است
  • در مورد رمز عبور حساب اینستاگرام خود حساس باشید و از تأیید دومرحله‌ای استفاده کنید.
  • با مخاطبان خود تعامل و ارتباط داشته باشید نظرات آنها را بخوانید در مورد نظراتشان صحبت کنید
  • از قابلیت‌های منحصربه‌فرد اینستاگرام استفاده کنید. استوری یکی از ویژگی‌های مناسب اینستاگرام جهت تعادل مخاطبان است.
مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.