تالار مقالات بروز تکنولوژی

دیدگاه مدیر هنری بازی نایتینگل درباره عملکرد شگفت انگیز Unreal Engine 5

اخیراً بازی‌های جدید به صورت واقع‌گرایانه اجرا می‌شوند. بسیاری از صنعت گرایان به دنبال استفاده از Unreal Engine 5 برای ایجاد بازی‌های واقع‌گرایانه بوده‌اند. یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌ها، Nightingale است که مسیری هیجان‌انگیز و خلاقانه را برای گیمر‌ها باز می‌کند. مدیر هنری Nightingale خاطر نشان کرد که تیم بازی‌های Inflexion به دنبال ساخت بازی‌هایی هستند که بیشتر واقع گرایانه به نظر برسند. هدف تیم هنری نیل ایجاد دنیای واقع‌گرایانه برای بازی بود.

تیم تولید‌کننده بازی در تلاش برای این است که عناصری از قبیل چمن، پارچه، سنگ و… موجود در فضای گیم را واقعی‌تر نشان دهد. در واقع، شخصیت‌ها نیز به شکلی طراحی شده‌اند که واضح و واقع دیده شوند. نیل توضیح می‌دهد که چگونه استفاده از Unreal Engine 5  برای ایجاد نور و رنگ واقع‌گرایانه، پلتفرمی را برای انجام بازی‌های واقع‌گرایانه‌تر ارائه می‌دهد. وی خاطر نشان کرد که در صورتی که رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند، جلوه واقعی‌تری را دریافت خواهید کرد.

استفاده از Unreal Engine 5 در  Nightingale

نیل خاطر نشان کرد که ویژگی های اصلی Unreal Engine 5 برای توسعه بازی Nightingale نقش مهمی دارند. Nightingale  براساس آخرین تکنولوژی  UE5 و Houdini ساخته شده است. بازی Nightingale  در تاریخ 20 فوریه منتشر شده است. شما می‌توانید در این تاریخ دسترسی اولیه به بازی Nightingale  داشته باشید. در کل، وقتی هنوز Nightingale در مرحله توسعه قرار دارد، می‌توانید این بازی را شروع کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.