تالار مقالات بروز تکنولوژی

مزایای بهترین اینترنت tdlte چیست |معرف شبکه tdlte

استفاده از پر سرعت‌ترین اینترنت‌ها نه تنها برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که با اینترنت سر و کار دارند لذت بخش است؛ بلکه برای تمامی کاربران اینترنتی خوب است. از این رو اپراتورها به ارائه نسل جدیدی از اینترنت‌ها پرداخته‌اند. اینترنت‌های نسل سوم و چهارم اگرچه سرعت بالایی دارند، اما به گرد پای اینترنت tdlte نمی‌رسند. حال در اینجا سوال پیش می‌آید که اصلا اینترنت tdlte چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. این نوع از اینترنت آخرین نسل از اینترنت فوق پر سرعت در جهان به شمار می‌آید. امروزه با ایجاد زیر ساخت‌های لازم این نوع از اینترنت‌ سر تا سر جهان در دسترس افراد قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا به سیر تا پیاز اینترنت تی‌دی‌ال‌تی‌ای بپردازیم!

در تک نت بخوانید: تجهیزات مورد نیاز برای اتصال به اینترنت کابلی چیست؟

اینترنت TD-LTE چیست؟

اینترنت TD-LTE نسل چهارم محدودیت های استفاده از سیم های مسی را از بین برده است. این بدان معناست که برای استفاده از این سرویس نیازی به خط تلفن ثابت ندارید، بنابراین راه اندازی آن بسیار سریع و آسان خواهد بود.

اینترنت tdlte چیست

برای آن دسته از افرادی که‌ می‌پرسند اینترنت tdlte چیست، باید بگوییم که این نوع از اینترنت‌ها جدیدترین نسل از اینترنت‌های خانگی هستند. این اینترنت به طور بی سیم طراحی شده است. پس گزینه‌ای بسیار مناسب برای مجهز کردن سازمان‌ها، ادارات، مراکز تجاری، برج‌ها و منازل به اینترنت هم هست. در مقایسه با اینترنت نسل سوم و چهارم یعنی اینترنت وایرلس یا سایر اینترنت‌ها باید گفت که tdlte سرعت بالاتری دارد.

این نوع از اینترنت محدود به زمان و مکان نیست. پس در هر جایی و در هر زمانی می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این،به هیچ ‌گونه تجهیزات کابلی برای وصل شدن به اینترنت td lte نیاز نخواهید داشت. با این وجود می‌توان tdlte را در زمره برترین اینترنت‌های جهان به شمار آورد. این نوع از اینترنت یکی از پر سرعت‌ترین اینترنت‌های ایران هم هست. سرعت دانلود و آپلود داده‌ها به کمک این نسل از اینترنت‌ها پایداری زیادی پیدا کرده است. پس افراد می‌توانند امور کاری و امور مختلف خود را به سرعت انجام دهند. بدون اتلاف وقت!

سرعت اینترنت TD-LTE چه میزان است؟

 اینترنت tdlte چیست

هر بار که به اینترنت tdlte وصل می‌شوید، می‌توانید سرعتی معادل با صد مگابایت در ثانیه را تجربه کنید! این شگفت انگیز است. اگر نگاهی به سرعت دانلود و آپلود در اینترنت adsl یا سایر اینترنت‌های نسل قدیم بیندازیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که tdlte تا چه میزان سرعت بالایی دارد.

میزان سرعت این نوع از اینترنت به میزان زیر ساخت‌هایی که در یک ‌منطقه وجود دارد وابسته است. همچنین این سرعت بر اساس فاصله مرکز مخابرات تا یک محیط کم یا زیاد می‌شود. البته باید توجه داشت که سرعت در نظر گرفته شده برای اینترنت tdlte قابلیت ارتقا دارد. انتظار می‌رود که در آینده این سرعت به سه برابر حالت فعلی برسد.

فناوری tdlte از یک شبکه فرکانسی استفاده می‌کند. تمامی داده‌های انتقال یافته یا دریافت شده در بستر همین شبکه به رفت و آمد می‌پردازند. کاربر با استفاده از این نوع از اینترنت می‌تواند ساعت‌ها به گشت و گذار در شبکه‌های اینترنتی بپردازد. بدون این که با پینگ یا قطعی اینترنت مواجه شود.

در تک نت بخوانید: رفع مشکل وصل نشدن اینترنت

مزایای استفاده از اینترنت tdlte چیست؟

 

الان که کم و بیش با اینترنت tdlte  اشنا شدید، قصد داریم به مزایای این نوع اینترنت نیز بپردازیم. مزایای استفاده از اینترنت tdlte عبارتند از:

  • اینترنت TD-LTE نوعی اینترنت پر سرعت و پایدار است. این نوع از اینترنت قابلیت این را دارد که سرعتی معادل با ۴۰ تا ۱۰۰ مگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد.
  • این نوع از اینترنت برای انجام گیم بسیار مناسب است. دلیلش هم واضح است. تمامی گیمرها به دنبال اینترنتی هستند که پینگ کمی داشته باشند و به سرعت با سرورها ارتباط برقرار کند. Tdlte یکی از همین اینترنت‌ها است.
  • برای راه اندازی این نوع از اینترنت نیازی به استفاده از پورت‌های اضافی نیست. شما می‌توانید به سادگی این نوع از اینترنت‌ را نصب کنید.
  • برای اتصال به خطوط و فرکانس‌های اینترنت TD-LTE نیازی به خط تلفن ثابت ندارید.
  • با توجه به این که مزایای اینترنت TD-LTE نسبت به سایر اینترنت‌ها بسیار بیشتر است، گوی رقابت را از اینترنت vdsl گرفته است. با این وجود، پیش بینی شده است که در آینده‌ای نه چندان دور همه کاربران اینترنتی به اینترنت TD-LTE دست پیدا کنند.

مناطق تحت پوشش اینترنت TD-LTE

اینترنت tdlte چیست

یکی از مهم‌ترین مسائل قبل از خرید اینترنت TD-LTE بررسی مناطقی است که تحت پوشش این نوع از اینترنت ها قرار گرفته است. خوشبختانه امروزه تمامی مناطق کشور ما به زیر ساخت‌های اینترنت TD-LTE مجهز شده‌اند.‌ بنابراین قبل از خرید اینترنت TDLTE، باید توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت از پوشش منطقه خود نسبت به دریافت اینترنت tdlte اطمینان حاصل پیدا کرد.

تجهیزات استفاده از اینترنت tdlte

برای این که از اینترنت‌های tdlte استفاده کنید به یک سری تجهیزات خاص نیاز دارید. اولین وسیله لازم سیم کارت است. شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی تک نت هم اکنون به ارائه انواع سیم کارت‌ها به مشتریان پرداخته‌ است. شما می‌توانید همین الان نسبت به خرید سیم کارت مخصوص اینترنت tdlte از شرکت تک نت اقدام کنید.

وسیله دیگر مودم است. برای استفاده از tdlte باید یک مودم بی سیم خریداری نمایید. سپس یک بسته اینترنتی برای وصل شدن مودم نیاز دارید. فرقی ندارد که بسته اینترنت شما بسته‌ای نامحدود باشد یا محدود، در هر صورت نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

در تک نت بخوانید: روش های وصل شدن به اینترنت جهانی

اینترنت ثابت نسل ۴.۵ (TD-LTE) برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از بهترین و پرطرفدارترین اینترنت­های پر سرعت ایران، اینترنت adsl است. این نوع از اینترنت یکی از قدیمی‌ترین اینترنت‌های خانگی هم به شمار می‌آیند. مشکلی که به هنگام استفاده از این نوع از اینترنت پیش می‌آید، عدم وجود پورت خالی برای استفاده از اینترنت است. همه این محدودیت‌ها باعث شد‌ه‌اند که کاربران شبکه‌های اینترنتی به اینترنت TD-LTE توجه بورزند. این افراد پس از این که متوجه می‌شوند اینترنت tdlte چیست، تجهیزات لازم را فراهم می‌کنند. سپس آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. این نوع از اینترنت مزایای زیادی دارد که برایتان شرح دادیم.

خرید اینترنت TD LTE

اینترنت‌های tdlte در هر کاربردی مناسب هستند. این نوع از اینترنت‌ها قیمت بالایی دارند. با این حال خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از اینترنت کم سرعت، tdlte را مورد استفاده قرار دهند. شرکت‌های خدماتی در زمینه ارائه خدمات اینترنت tdlte زیاد هستند. شرکت تک نت یکی از این شرکت‌ها است که اینترنتی پر سرعت و پایدار را به شما ارائه می‌کند. تعرفه‌هایی که تک نت  برای مشتریان خود در نظر گرفته است، مناسب است. شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات تک نت با مشاورین وب سایت ما در تماس باشید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد اینترنت TD-LTE و مزایا و ویژگی‌های آن صحبت کردیم. اگرچه اینترنت‌های نسل سه و ‌چهار از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، اما اینترنتtdlte  نوعی اینترنت متفاوت و پر سرعت است. این نوع از اینترنت‌ها برای تمامی کاربران خانگی، سازمانی یا حتی گیمرها مناسب است. البته هزینه‌های استفاده از اینترنت‌های نسل جدید کمی بیشتر از سایر اینترنت‌ها است. اما افراد سرعت بالا، پایداری و عدم وجود پینگ در این نوع از اینترنت‌ها را ترجیح می‌دهند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.