تالار مقالات بروز تکنولوژی

مایکروسافت و گوگل افتخار افتخار می‌کنند که هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند

مایکروسافت تلاش کرد که دستیار هوش مصنوعی را بسازد. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید کار‌های زیادی را انجام دهید. شما می‌توانید کار‌هایی که خودتان نمی‌توانید را با هوش مصنوعی انجام دهید. در واقع، از هوش مصنوعی نمی‌توانید فقط برای کار‌هایی استفاده کنید که از انجام آن‌ها خسته شده اید. با استفاده از هوش مصنوعی، رویا‌های شما به حقیقت می‌پیوندند. هوش مصنوعی برای پیشرفت شرکت‌ها لازم است. گوگل، نمونه از هوش مصنوعی را نشان داده است که می‌تواند زندگی افراد را بهبود ببخشد.

شرکت گوگل این موضوع را فاش کرد چگونه با پیکسل ۸ مجهز به هوش مصنوعی جدید می‌توانید عکس‌ها را به زیبایی قاب‌بندی کنید. دستیار هوش مصنوعی این کار را انجام می‌دهد. در کل، از هوش مصنوعی نباید بترسید؛ این تکنولوژی می‌تواند زندگی شما را بهبود ببخشد. طبق اطلاعات فاش شده، هر شرکتی نمی‌خواهد به صورت آشکار درباره هوش مصنوعی و آینده این تکنولوژی صحبت کند. به عنوان مثال، شرکت Crowdstrike قصد ندارد که درباره این موضوع صحبت کند. برخی از شرکت‌ها ممکن است که نگران ارائه اطلاعاتی درباره هوش مصنوعی باشند.

محافظت از کسب و کار شما در برابر حملات سایبری می‌تواند بسیار سخت باشد. امروزه هکر‌ها خیلی فعالیت بیشتری دارد و به سرعت حرکت می‌کنند. این نکته جالبی است که بدانیم حداقل کدام برند‌ها از هوش مصنوعی برای تولید و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. به علاوه، بهتر است درباره اینکه هوش مصنوعی در زمینه تولید کدام محصولات کمتر استفاده شده است، اطلاعاتی را به دست‌آوریم.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.