تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپل، برنامه‌های جدید ویندوز را به جای آی تونز معرفی می‌کند!

شرکت اپل، این هفته به طور رسمی برنامه‌های Apple TV، Apple Music، Apple Devices  را برای ویندوز عرضه می‌کند. این برنامه‌ها ابتدا به صورت پیش‌نمایش معرفی شده‌اند. طبق گفته MacRumors، این سه برنامه برای ویندوز و مطابق با اپلیکیشن icloud طراحی شده‌اند. در صورتیکه از Apple TV، Apple Music  و Apple Devices استفاده می‌کنید، iTunes  تنها جهت دسترسی به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی در ویندوز لازم است.

برنامه  Apple Music، علاوه بر خرید آهنگ و آلبوم، امکان دسترسی به کتابخانه  iTunesرا برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، Apple Music  به کاربران سیستم عامل ویندوز اجازه می‌دهد که برنامه‌ها و فیلم‌ها را از طریق کتابخانه iTunes تماشا کنند. Apple Devicesبه افراد دارای رایانه شخصی اجازه می‌دهد که از آیفون‌ها و آی پد‌ها نسخه پشتیبان تهیه کرده و محتوا‌ها را با دستگاه‌ها همگام‌سازی کنند.

مایکروسافت در زمینه ارائه این برنامه‌ها با شرکت اَپل همکاری کرده است. همچنین، این شرکت از عرضه این برنامه‌ها در طی این هفته نیز استقبال کرده است. به علاوه، شرکت مایکروسافت، قبلاً iCloud Photos را راه‌اندازی کرده بود و امکان ایجاد پیوند و ارتباط بین iCloud Photos را با برنامه داخلی Photos در ویندوز ۱۱ فراهم می‌کرد. برنامه‌های ویندوز جدید شرکت اپل، تنها بر روی رایانه‌های شخصی مبتنی بر x86 با ویندوز 10 یا 11 در دسترس هستند. هنوز مشخص نیست که امکان دسترسی به این برنامه‌ها روی تراشه‌های ARM64 وجود دارد یا خیر.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.