تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپل دعوای تجاری خود را به صورت محرمانه حل و فصل کرد

طبق گزارش بلومبرگ، اپل با  Rivosتوافق کرده است؛ که طی سال 2022 به علت سرقت اسرار و اسناد مهم تجاری از این کمپانی شکایت کرد. Rivos  به منظور حذف اطلاعات محرمانه اپل، تحت بررسی قانونی قرار می‌گیرد. ریووس، بیشتر از ۴۰ کارمند شرکت اَپل را استخدام کرد. در لیست استخدامی‌ها، تعدادی از مهندسین اصلی و با سابقه کار شرکت اپل جای داشته‌اند. به همین خاطر، شرکت اَپل در ماه می‌سال ۲۰۲۲ از این استارتاپ شکایت کرد. اَپل، استارتاپ rivos را به سرقت اطلاعات مهم تجاری از طریق پرسنل این شرکت متهم کرد. این شرکت در تلاش برای طراحی و عرضه انواع soc ها است که در حال رقابت با تراشه‌های سری M و A اَپل هستند.

طبق گفته شرکت اپل، حداقل دو مهندسی که توسط Rivos استخدام شده بوند، فایل‌های مخصوص soc را در چند روز اخیر سرقت کرده‌اند. کارمندان این شرکت از درایوهای AirDrop و USB به منظور انتقال اطلاعات حساس اپل به رایانه شخصی خود استفاده کرده‌اند. ظاهراً این افراد، اطلاعات ارائه نشده درباره soc‌ها را سرقت کرده‌اند.

شرکت اَپل از کارکنانی که وارد استارتاپ ریووس شده‌اند، درخواست داد که سایر اطلاعات مهم و حساس را فاش نکنند. شرکت اپل از ریووس درخواست جبران خسارت کرد. این شرکت درخواست محاکمه استارتاپ ریووس را ارائه داده بود. این دو شرکت قصد دارند تا ۱۵ مارس، حساب خود را با یکدیگر تسویه کنند و در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.