تالار مقالات بروز تکنولوژی

رونمایی کرونومتر نسخه 17.4 IOS با قابلیت Live Activities

در این ماه در زمینه تکنولوژی پیشرفت‌هایی صورت گرفته و نسخه جدید از ios معرفی شده است. ios 17.4  را می‌توان جدیدترین نسخه سیستم عامل Apple در نظر گرفت. این سیستم عامل، مخصوص گوشی های آیپد و آیفون است و قابلیت‌های زیادی دارد. کمپانی اَپل از محصول خود یعنی کرونومتر ios 17.4 رونمایی خواهد کرد که قابلیت پیشرفته‌ای دارد. نسخه جدید iOS 17.4 تغییرات کوچکی داشته است. به این برنامه کاربردی، قابلیت تایمر به ویژگی Live Activities افزوده شده است. اپل قصد دارد که نسخه جدید ios 17.4 را تا تاریخ ۴ مارس به کاربران معرفی کند. در واقع، تا ۴ مارس این برنامه در اختیار تمام علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. هنگامی که کاربر، ورژن جدید را روی تلفن همراه خود نصب می‌کند، قادر به مشاهده تغییرات صورت گرفته در برنامه کرونومتر خواهد بود. کرونومتر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود و توجه طرفداران گوشی‌های اپل را به خود جلب کرده است.

نسخه ios 17.4  را از دست ندهید!

این نسخه جدید، ویژگی به نام برنامه ساعت کرونومتر دارد. یک کرونومتر فعال در بخش وسط یا جلوی گوشی آیفون قابل اجرا است. طبق تغییرات اِعمال شده در ios17 ، کاربر فراموش نخواهد کرد که نوعی برنامه کرونومتر در حال فعالیت است. برای افرادی که استفاده زیادی از کرونومتر دارند، نسخه ios17.4  کاربردی است. همچنین، شما می‌توانید در ورژن جدید از طریق قسمت‌هایی مانند جزیره پویا و صفحه قفل، زمانبندی کرونومتر را به دلخواه خود کنترل و تنظیم کنید. جزیره پویا، این قابلیت را دارد که به صورت لحظه‌ای، اطلاعات کرونومتر را نشان دهد. کاربران این برنامه می‌توانند با لمس کردن جزیره پویا، دور جدید تایمر را شروع کرده یا آن را متوقف کنند. چنانچه قصد پاک کردن کرونومتر از طریق جزیره پویا را داشته باشید، باید روی دکمه x کلیک کنید.

یکی از قابلیت‌های دیگر این نسخه IOS 17.4، محافظت بیشتر از دستگاه‌هایی است که مورد سرقت قرار گرفته‌اند. کاربران قادر خواهند بود که این نوع قابلیت را در هر جایی فعال کنند. شما می‌توانید با توجه به ترجیحات خود، این قابلیت را فعال یا غیر فعال کنید. کرونومتر IOS 17.4 با قابلیتی به نام Live activities ، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از ساعت زمان که جزو قابلیت‌های جدید ios 17.4  است، تغییرات موردنظر را روی سیستم اِعمال کنید. بنابراین، برای دسترسی به این نسخه، تاریخ 4 مارس را فراموش نکنید. اگر برای دانلود این آپدیت نگران حجم اینترنت خود هستید، می‌توانید یکی از سرویس‌های بدون محدودیت حجمی تک نت، مثل پهنای باند اختصاصی را خریداری کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.