تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ، گوشی خمیده را به نمایش می‌گذارد که می‌توانید روی مچ دست‌تان ببندید

سامسونگ همیشه گوشی‌های هوشمند پیشرفته را برای عرضه در نمایشگاه‌های جهانی تولید می‌کند. در کنگره جهانی موبایل (MWC)، شرکت کره‌ای گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشت که می‌توانید آن را خم کرده و روی مچ دست ببندید. این شرکت نمایشگر‌های کوچک OLED را نیز در نمایشگاه رونمایی کرد.

این موبایل هوشمند دارای‌بندی است که دور مچ دست بسته می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED است و از آن به عنوان تلفن یا ساعت هوشمند استفاده می‌شود. این دستگاه مانند سایر تلفن‌های هوشمند به نظر می‌رسد. این موبایل دارای دوربین پشت، صفحه نمایش باوضوح بالا و ابعاد باریک است. به علاوه، این مدل از گوشی سامسونگ پورت USB C و بلندگو نیز دارد. صفحه نمایش این دستگاه انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توانید گوشی موبایل خود را خم کنید.

در قسمت عقب گوشی، نمایشگر ضربان قلب تعبیه شده است. بنابراین، وقتی دستگاه که روی مچ دست قرار می‌گیرد، ضربان قلب و سایر معیار‌های سلامتی‌تان را بررسی کند. استفاده از این دستگاه در هنگام خواب واقعاً ناراحت‌کننده خواهد بود.Samsung Display  انواع هدفون‌های بی‌سیم، صفحه نمایش‌ها و… را نیز به اشتراک گذاشت. این شرکت قبلاً قاب‌های هدفون بی‌سیم را با صفحه نمایش دایره‌ای به نمایش گذاشته بود. حتی موتورولا نیز گوشی را به نمایش گذاشت که می‌تواند روی مچ دست بسته شود. بر اساس گزارش CNET، ظاهراً این دستگاه از گوشی سامسونگ کامل‌تر به نظر می‌رسید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.