تالار مقالات بروز تکنولوژی

پس از اخراج این هفته، سهام اسنپ 30 درصد کاهش یافت

اسنپ، دوران خوبی را طی نمی‌کند. اخبار این هفته نشان می‌دهد که ۱۰ درصد از نیروی کاری این شرکت اخراج شده‌اند. در واقع، سهام شرکت به دلیل اخراج کارکنان سقوط کرده است. سهام سازنده اسنپ چت بیشتر از ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

این شرکت در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد که کاربران فعال روزانه این برنامه حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده‌اند. در واقع، تعداد کاربران این برنامه به ۴۱۴ میلیون نفر رسیده است. در سه ماه اول سال، این شرکت نتوانست که توجه کاربران را به خود جلب کند. هر چند، اسنپ مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد؛ اما در مقایسه با سایر برنامه‌ها به شهرت نرسیده است. طبق اخبار و تحقیقات انجام شده، اسنپ چت توانسته است که بعد از واتساپ به عنوان دومین برنامه برتر برای بچه‌ها در سنین پایین شناخته شود. در واقع، اسنپ بیشتر مورد توجه بچه‌ها قرار گرفته است و بزرگسالان از این برنامه کمتر استفاده می‌کنند. رشد این برنامه کمتر از سایر اپلیکیشن‌ها از قبیل تیک تاک، اینستاگرام و فیسبوک بوده است. قانون گذران به طور معمول کودکان را از استفاده برخی شبکه‌های ارتباطی منع می‌کنند.

در اوایل این هفته، گزارشاتی مبنی بر اخراج کارمندان اسنپ منتشر شده است؛ چون این شرکت در طی سه ماه فعالیت خوبی نداشت. اسنپ توانست که 36. 1 دلار درآمد کسب کند که از سود سایر رسانه‌ها کمتر بود. سود این شرکت به مرور زمان کاهش پیدا کرد. سرمایه به دست آمده شرکت اسنپ با انتظارات سرمایه‌گذاران مطابقت نداشت.
این شرکت در تلاش بود تا برنامه‌های خود را با سرعت بیشتری پیش ببرد. اما تلاش‌های اسنپ با موفقیت پیش نرفت؛ چون بخش مربوط به ARES را بعد حدود یکسال تعطیل کرد. در حال حاضر، فیلترهای اسنپ جایگزین فیلتر‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی می‌شوند. اسنپ در تلاش است که در زمینه ارائه فیلتر‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفت کند. اما قابلیت‌های هوش مصنوعی، هنوز در مرحله آزمایشی و بتا قرار دارند. با این حال، تلاش‌های اسنپ برای ارائه چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی با شکست مواجه شده است. در واقع، این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی، مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

با این وجود، شرکت، در حال توسعه اسنپ چت است. نسخه پولی اسنپ چت، حدود ۷ میلیون مشترک دارد. همچنین، شرکت برای اولین بار این موضوع را فاش کرد که در سال ۲۰۲۳ توانسته است که ۲۴۹ میلیون دلار درآمد به دست آورد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.