تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهنمای بهترین dns بازی اندورید 2022 | بهترین dns  کاهش ping

بهترین dns چیست ؟ بهترین dns برای ping  چه دی ان اسی است و از کجا باید آن را پیدا کنیم؟ 🧐 این سوال سوالی است که ذهن بیشتر افرادی که با سخت‌افزارهای کامپیوتری سر و کار دارند را مشغول به خود کرده است. در واقع دی‌ ان اس‌ها سیستم‌هایی هستند که در تمامی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های پیشرفته وجود دارند و کاربرد اصلی آن‌ها مربوط به دسترسی به امکانات گوناگون اینترنتی می‌شود.

امروزه پیدا کردن بهترین DNS برای کامپیوترها بسیار دشوار شده است و به همین دلیل در ادامه قصد داریم شما را با بهترین DNS های ممکن در بازار آشنا کنیم. لازم به ذکر است قبل از معرفی بهترین dnsها، شما را با ماهیت، مزایا و معایب دی ان اس ها آشنا خواهیم کرد! با تک نت همراه باشید.

Dns  چیست ؟ 🧐

همه‌ی ما می‌دانیم که کامپیوترها و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی پیشرفته برای این که بتوانند به یکدیگر متصل شوند، به آدرس‌های آی پی نیاز دارند. به طور کلی می‌توانیم بگوییم که دی‌ان‌اس در اینترنت، نقش همان دفترچه‌ی تلفن در گوشی همراه را بازی می‌کند. همان طور که شما در دفترچه‌های تلفن گوشی همراه خود شماره‌هایی را یادداشت می‌کنید که آن‌ها را فراموش نکنید و در صورت نیاز از این شماره‌ها استفاده نمایید، دی ان اس‌ها نیز وظیفه‌ی این را دارند که آدرس‌های آی پی را ذخیره سازی کنند و  آن را همیشه به خاطر داشته باشند. فراموش نکنید همه ی این مراحل نیاز به داشتن اینترنت پر سرعت دارد که ما

اینترنت TD lte تک نت را به شما پیشنهاد می کنیم.

dns چگونه کار می‌کند?

در مورد این که دی‌ ان اس چگونه کار می‌کند، باید بگوییم هنگامی که شما در قسمت جستجو کامپیوتر خود چیزی را سرچ ‌می‌کنید تا از طریق اینترنت به آن قسمت و یا وبسایت‌های مربوط به همان نکته‌ی ذکر شده دست پیدا کنید، دی ان اس به کمک شما می‌آید تا  بتوانید این آدرس‌ها را به آدرس‌های آی پی قابل خواندن تبدیل کنید و آن را در دستگاه خود ذخیره نمایید تا در صورت لزوم بتوانید به طور مجدد به آدرس مورد نظر دست پیدا کنید، بدون این که حتی برای دفعات متعدد همان عبارت مورد نیاز را تایپ کنید.

ذخیره کردن آدرس‌های آی پی ممکن است در هر شرایطی توسط دی ان اس اتفاق بیفتد. این اتفاق زمانی که شما هنگام استفاده کردن از ایمیل هستید و یا زمانی که در همان صفحه‌ی بازشو قرار دارید، رخ می‌دهد.

dns چگونه میتواند به شما کمک کند؟

همه‌ی سایت‌ها و وب‌هایی که امروزه فعالیت گسترده‌ای در اینترنت دارند، فقط به یک آدرس آی پی محدود نمی‌شوند و دارای چندین آدرس ای پی هستند.  این آدرس‌های ای پی به صورت کاملا مشابه وجود دارند و تمامی آن‌ها به یک وبسایت مشخص اشاره می‌کنند. از این رو DNS می‌تواند به کمک شما بیاید و تمامی این آدرس‌ها را به یک ادرس آی پی ثابت تبدیل نماید که می‌توان با استفاده از آن، به صفحه‌ی وب مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

امروزه بیشتر افراد به دنبال یافتن بهترین بهترین dns برای ping  هستند تا بتوانند از این طریق به خوبی به آدرس‌ وبسایت‌های مورد نظر خود دست پیدا کرده و آن را ذخیره کنند.

✔️مزایای استفاده از dns چیست؟

سیستم‌های دی ان اس مزایای زیادی را به دنبال دارند. اگر شما به دنبال یافتن یک سیستم دی ان اس برای انجام جستجوهای مربوط به گیم هستید، می‌توانید با توجه به مزیت‌های زیر، بهترین  dns برای گیم را انتخاب کنید. این مزایا عبارتند از:

1.      تسهیل استفاده از اینترنت

اولین و اصلی‌ترین مزیتی که سیستم dns  می‌تواند برای کاربران به وجود بیاورد، این است که استفاده از اینترنت را تسهیل می‌کند. بدین معنا که شما با به کارگیری سیستم‌های دی‌ ان اس می‌توانید بهترین اینترنت بازی انلاین را تجربه کنید. البته سرویس مناسبی مانند اینترنت گیمینگ نیز در سرعت بازی شما نیز تاثیر گذار است که نباید از آن غافل شوید.

اگر به دنبال ایده های ناب برای طراحی اتاق گیمینگ خود هستید بلاگ طراحی اتاق گیمینگ را از دست ندهید.

2.      ثبات دی ان اس

یکی دیگر از مزیت‌هایی که بهترین dns برای پابجی یا گیم باید دارای آن باشد، ثبات دی ان اس می‌باشد.  این سیستم‌ها  به طور کلی دارای ثبات بالایی هستند و زمانی که شما بخواهید به یک آدرس وب مراجعه کنید،می‌توانند به راحتی از اتلاف وقت شما جلوگیری کنند اما گاهی اوقات دیده می‌شود که برخی از دی‌ ان اس‌ها نمی‌توانند ثبات آدرس‌های ای پی را حفظ کنند و ممکن است آن‌ها را فراموش کنند. بنابراین  اگر شما به دنبال یک dns  خوب برای پابجی می‌گردید، لازم است که  به این مزیت و این ویژگی دی ان اس‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

آیا در مورد سرویس تلفن اینترنتی تکفون  میدانید ؟ کلیک کنید و با مزایای این سیستم اشنا شوید

3.      افزایش طول عمر سخت افزار

یکی دیگر از مزیت‌ سیستم‌های dns  این است که می‌توانند در ‌بروزرسانی سیستم‌های مختلف و پویای کامپیوتر و سخت‌افزار شما نقش موثری داشته باشند و طول عمر این سخت‌افزارها را افزایش دهند.

4.      افزایش امنیت اینترنت

مزیت دیگری که این سیستم‌ها می‌توانند به وجود بیاورند این است که امنیت سیستم نت شما را افزایش می‌دهند. همان‌طور که همه‌ی ما واقف به آن هستیم، امروزه هکرها و سودجویان زیادی وجود دارند که در صدد هک کردن سیستم‌های کامپیوتری شما بر می‌آیند و تمامی اطلاعات شما را از کامپیوترتان دزدی می‌کنند. این در شرایطی صورت می‌گیرد که شما به شبکه‌های مجازی مختلف و سایت‌های گوناگون متصل شوید. حال وجود  dnsدر اینجا باعث می‌شود که امنیت اطلاعات گوناگون شما حفظ شود.

✔️معایب استفاده از dns چیست؟

این سیستم‌ها برخلاف مزایای زیادی که داند، دارای معایبی نیز هستند:

  • از آنجایی که امروزه از دی ان اس‌ها در pubgها نیز استفاده می‌شود، یافتن بهترین dns برای pubg دشواری های زیادی دارد.
  • یکی از اصلی‌ترین معایب دی ان اس‌ها، وجود dns attace می‌باشد. این نوع از عیوب دی ان اس‌ها باعث می‌شوند که خطراتی که مربوط به سایت‌های متقلب است، کامپیوتر شما را تهدید کند و شما را از آدرس‌های اصلی منحرف کرده و به سمت آدرس‌های جعلی ببرد. حال اگر شما به صورت مجدد به این آدرس‌ها مراجعه کنید، ممکن است اطلاعات مختلف خود را از دست بدهید.

برای اینکه بتوانید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید، لازم است که بر روی سخت‌افزار خود برنامه‌های آنتی‌ویروس قوی‌ای را نصب نمایید که  با استفاده از آن‌‌ها، اثرات سوء ناشی از ریسک‌های سیستمی را کاهش دهید. علاوه بر این، همیشه توجه داشته باشید که اطلاعات مربوط به مهارت‌های بانکی خود را در اختیار شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های گوناگون قرار ندهید چرا که ممکن است این اطلاعات شما مورد سرقت قرار بگیرند.

✔️چگونه بهترین dns  را انتخاب کنیم؟

ما در مطالب فوق برخی از مزایا و معایبی که  دی ان اس‌ها برای سیستم شما به وجود می‌آورند را تشریح کردیم. حال شما باید با توجه به این مطالب، بهترین  dns را متناسب با سیستم کامپیوتر خود انتخاب نمایید و از آن استفاده کنید. البته این کار نیاز به کسب اطلاعات گوناگونی در این ژمینه دارد. از این رو شما می‌توانید تمامی نکات مهمی که در انتخاب بهترین دی ان اس وجود دارد را یافت کرده و  dns خود را بر اساس این نکات انتخاب کنید.

دی ان اس‌ها انواع گوناگونی دارند و برای سیستم‌های عامل مختلف به کار گرفته می‌شوند. برای مثال برخی از  این دی ان اس‌ها به عنوان بهترین  dns برای فیلتر شناخته شده‌اند و برخی دیگر نیز به عنوان بهترین dns  برای اندروید شناسایی شده‌اند.شما در ادامه با برخی از دی ان اس‌هایی که امروزه به عنوان اصلی‌ترین دی ان اس‌ها کاربرد دارند، آشنا خواهید شد.

✔️انتخاب بهترین dns  برای ping

امروزه برای این که بتوانید بهترین  dns را برای کاهش پینگ پیدا کنید، لازم است که اطلاعات خود را در مورد سرورهای مختلف دی ان اس بالا ببرید.

یکی از این سیستم‌ها، سیستم دی ان اس  cloudflare است که دارای دو سرور زیر می‌باشد:

  •  Dns سرور اولیه ۱.۱.۱ .۱
  • Dns سرور ثانویه ۱.۰.۰.۱

این دی‌ ان اس‌ها به عنوان بهترین  dns برای ping  شناسایی شده‌اند و سرعت چشمگیری را در سیستم اینترنت کامپیوتر شما به وجود می‌آورند. این دی ان اس‌ها امنیت بالایی را نیز به سیستم‌های سخت‌افزاری شما می‌بخشند و دارای انجمن‌های پرسش و پاسخ هستند. این مزایا باعث شده‌اند که این دی ان اس به عنوان یکی از رقبای اصلی سرویس‌های گوگل به شمار بیایند.

یکی دیگر از بهترین دی ان اس‌هایی که امروزه برای برطرف کردن مشکلات پینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، اپن دی ان اس‌ها هستند. اپن دی ان اس‌ها نیز شامل ویژگی‌های زیر می‌شوند:

  • Dns اولیه:۲۰۷.۶۷.۲۲۲.۲۲۲
  • ·          Dns ثانویه:۲۰۸.۶۷.۲۲۰.۲۲۰

این دی ان اس‌ها دارای فیلترهای اختیاری وبسایت هستند و می‌توانند به خوبی امنیت کامپیوتر شما را افزایش دهند. علاوه بر این، یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این نوع از دی ان اس‌ها این است که می‌توانند سایت‌های فیشینگ را به طور پیش فرض مسدود کنند و  نوع محتوای اساسی هر سایتی را مشخص نمایند. این دی ان اس‌ها به عنوان بهترین دی ان اس‌های رایگان شناخته شده‌اند و در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار توسط دستگاه‌های کامپیوتری به کار گرفته شدند.

✔️انتخاب بهترین dns  برای اندروید

امروزه به دلیل این که انتخاب بهترین dns  برای اندورید از اهمیت بالایی برخوردار است، دی ان اس‌های گوناگونی به بازار معرفی شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های مطلوبی دارند و برای سیستم‌های عامل اندروید مناسب می‌باشند. این دی ان اس‌ها عبارتند از:

  • Google public dns
  • ·          Quad 9
  • Google dns server

نسخه‌های سیستم عامل اندروید به گونه‌ای هستند که باید دی ان اس آن‌ها به طور مداوم تغییر پیدا کند. این دی ان اس‌ها به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین دی ان اس‌های امروزی به کار گرفته می‌شوند و برای نسخه‌های اندورید ۹ به بالا مناسب هستند.

بهترین بازی های اندروید 2022 را اینجا پیدا کنید!

چرا گیمرهای آنلاین به dns برای بازی نیاز دارند؟


در مورد سرورهای DNS یاد گرفتیم، اما چرا گیمرهای آنلاین به dns برای بازی نیاز دارند؟ به خصوص که گیمرها معمولاً از طریق کنسول خود به دنبال نام دامنه نیستند. به بیان ساده، یک سرور DNS نام دامنه را به آدرس‌های IP پیوند می‌دهد و این امکان را برای کنسول‌های بازی فراهم می‌کند تا به سرورهای بازی، سرورهای برنامه (به عنوان مثال، برنامه‌های یوتیوب یا نتفلیکس که گیمرها ممکن است در کنسول‌ها استفاده کنند)، و همچنین بازی‌ها و به‌روزرسانی‌ها را دانلود کنند. استفاده از DNS برای بازی و سفارشی کردن آن همچنین می تواند به بهبود سرعت دانلود و آپلود کمک کند، به این معنی که می توانید بازی ها , به روز رسانی ها را سریعتر از حد معمول دانلود کنید. بیایید مروری سریع از مزایای استفاده از سرورهای DNS برای بازی داشته باشیم:

قبل از آن یادآور می شویم یکی از بهترین اینترنت ها با کمترین پینگ برای برنده شدن شما گیمرهای عزیز اینترنت گیمینگ تک نت است.

  • صفحات سریعتر بارگیری می شوند.
  • هنگام برخورد با وب سایت های مخرب از کاربر در برابر فیشینگ محافظت می کند
  • کنترل اختیاری والدین را برای مسدود کردن وب سایت های خاص ارائه می دهد
  • سرورهای نزدیک به مکان شما می توانند سرعت و کیفیت اتصال اینترنت شما را افزایش دهند
  • پینگ، پکت لاست و جیتر را کاهش می دهد

لیست بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید

بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید
بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید

در لیست زیر بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید شرح داده شده است:

  • Google Public DNS 8.8. 8.8 and Secondary DNS 8.8. 4.4.
  • QUAD9 DNS 9.9.9.9 149.112.112.112.
  • OpenDNS 208.67.222.222 208.67.220.220.
  • Cloudflare 1.1.1.1 1.0.0.1.
  • Clean browsing 185.228.168.9 185.228.169.9.
  • Verisign 64.6.64.6 64.6.65.6.
  • Alternate DNS 76.76.19.19 76.223.122.150

با استفاده از لیست بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید میتوانید  اینترنتی بدون لگ و تاخیر تجربه کنید. اگرچه همیشه هیچ چیز قطعی نیست به همین دلیل پیشنهاد میکننم به صفحه  اینترنت همراه تک نت مراجعه کنید تا از مزایای اینترنت همراه در تک نت اطلاع یابید.

مقاله پیشنهادی : زبان پایتون چیست و چه کاربردی دارد؟| انواع فریم ورک های پایتون 2022

 

بهترین dns برای کالاف دیوتی

اغلب به گیمرها توصیه می شود که از 1.1.1.1 یا 8.8.8.8 یا 4.2.2.2 به عنوان سرور DNS خود استفاده کنند تا کمترین تاخیر را در بازی Call of Duty دریافت کنند. در بسیاری از موارد این انتخاب ها عالی عمل می کنند و تاخیر را کاهش می دهند.

Call of Duty: Vanguard، 1.1.1.1 (اولیه) و 1.0.0.1 (ثانویه)
Call of Duty: Black Ops، 4.2.2.2 (اولیه) و 4.2.2.1 (ثانویه)
Call of Duty: Warzone، 8.8.8.8 (اولیه) و 8.8.4.4 (ثانویه)
Call of Duty: Modern Warfare، 208.67.222.222 (اولیه) و 208.67.220.220 (ثانویه)
Call of Duty: Black Ops 4، 9.9.9.9 (اولیه) و 149.112.112.112 (ثانویه)
Call of Duty: WWII، 8.8.8.8 (اولیه) و 8.8.4.4 (ثانویه)
Call of Duty: Infinite Warfare، 4.2.2.2 (اولیه) و 4.2.2.1 (ثانویه)

  بهترین دی ان اس برای پابجی

 لیست بهترین سرور DNS خصوصی برای PUBG Mobile:

1. Cloudflare DNS 
1dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com2. Tiar DNS
dot.tiar.app

3. Google DNS
dns.google

4. Quad9 DNS
dns.quad9.net

5. Adguard DNS
dns.adguard.com

برای مطالعه بهترین بازی های اندروید آفلاین کلیک کنید و با بهترین وپرهیجان ترین لیست بازی فلاین در ژانرهای مختلف آشنا شوید.

نحوه تست سرعت دی ان اس برای بازی

با این روش می‌خواهیم از خط فرمان در ویندوز یا ترمینال در مک یا لینوکس استفاده کنیم. من قرار است این فرآیند را در ویندوز نشان دهم اما این روند در مک یا لینوکس یکسان است.

برای این تست از دستور ping استفاده خواهیم کرد. این کار با تایپ کلمه ping و سپس آدرس IP و سپس فشار دادن اینتر انجام می شود. سپس یک سری پاسخ از سرور دریافت خواهید کرد که تأخیر در کنار آن ذکر شده است. تأخیر بر حسب میلی ثانیه اندازه گیری می شود، هر چه کمتر بهتر باشد. اگر با خطا مواجه شدید، مطمئن شوید که بین کلمه ping و آدرس IP فاصله قرار داده اید.

به عنوان مثال، شما می خواهید از Cloudflare DNS استفاده کنید، سپس فقط 1dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com را کپی کنید و آن را جایگذاری کنید، ذخیره کنید!

تک نت اینترنت های خانگی هم برای شما کاربران عزیز مانند اینترنت وایرلس و اینترنت td lte ارائه می دهد که می توانید با سرعت بالا و قطعی کم به اینترنت جهانی وصل شوبد.

 

✔️سخن پایانی

در این مقاله از تک نت به بررسی دی ان اس ها پرداختیم و در ادامه به سراغ معرفی بهترین dns برای ping رفتیم و شما را با لیست بهترین dns برای کاهش پینگ اندروید آشنا کردیم. چناچه سوالی در مورد بهترین dns برای گیم در ذهن خود دارید، آن را با ما در میان بگذارید تا پاسخ سوالات شما را ارائه دهیم.

به خاطر داشته باشید برای برقراری ارتباط بهتر در دنیای دیجیتال، اینترنت ADSL تک نت به شما کمک خواهد کرد.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.