باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمان ها تعریف می شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مسـتقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن ها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن هاست. . هدف دیگر باشگاه های مشتریان، ارائه پاداش های یکسان به تمامی مشتریان، بدون ایجاد تمایز بین آن هاست (حتی مشتریانی که رفتار وفادارانه ای ندارند). باشگاه های مشـتریان را می توان به عنوان یکی از انواع فعالیت های بازاریابی رابطه ای در نظر گرفت.

  • ویژگی ها
    • ارائه رابط کاربر‌پسند و responsive
    • ارائه بر بستر cloud و شخصی‌سازی
    • امکان مشخص کردن روش‌های امتیاز‌گیری توسط مدیریت
    • امکان تغییردر‌لحظه در مقدار امتیاز‌ها
    • امکان مشخص کردن سطوح دسترسی متفاوت
    • ارائه یک پنل مدیریت جامع برای کنترل کاربران و وب‌سایت
    • امکان برقرای ارتباط با وب سرویس‌های CRM
    • امنیت بالا
    • صفحه پروفایل اختصاصی برای هر کاربر، با کامل‌ترین جزئیات
    • امکان خصوصی‌سازی پروفایل با قرار دادن عکس و متن
    • حفظ حریم خصوصی کاربران
    • امکان جستجوی اعضا توسط یکدیگر
    • امکان دعوت از دوستان برای عضویت از طریق ایمیل و پیام کوتاه
    • ارسال تبریک از طریق ایمیل و پیام کوتاه در روز تولد و روز مورد علاقه کاربران
    • امکان برگزاری مسابقات مختلف در قالب باشگاه و معرفی کاربران برتر
    • ارائه بازی‌های مختلف در باشگاه برای کسب امتیاز در باشگاه
    • تعریف کالای جدید در فروشگاه با امتیاز مشخص برای خرید کاربران با امتیاز گرفته شده
    • امکان برگزاری نظر سنجی در باشگاه مشتریان
    • امکان ارتباط اعضا با یکدیگر
    • امکان چت خصوصی کاربران با یکدیگر
    • امکان ارسال متن به همراه عکس و موضوعات جدید توسط کاربران
    • امکان نوشتن نظرات بر روی پست های ارسال شده توسط کاربران
    • امکان گزارش پست‌های خلاف قانون توسط کاربران
    • امکان پسندیدن (لایک) پست‌های ارسال شده توسط کاربران
    • امکان فعال‌سازی حساب کاربری از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه
    • مشخص کردن کاربران برتر به طور خودکار