تالار مقالات بروز تکنولوژی

با حراج جمعه تک نت و تخفیف خرید مودم و اینترنت همراه شوید!

با خرید حراج جمعه تک نت همراه شوید و از تخفیف خرید مودم و اینترنت در این جشنواره حراج ویژه شرکت کنید و علاوه بر خرید با تخفیف بهترین، جدیدترین و پیشرفته‌ترین مودم‌های ارتباطی، از  یک سرویس اینترنت پرسرعت، عالی و با کیفیت نیز خوردار شوید. در جشنواره جمعه سیاه تک نت مدل‌های متنوع از مودم تک نت به همراه بسته‌های اشتراک یک ساله با حجم ۳۰۰ یا ۱۲۰ گیگابایت با تخفیف ویژه به خریداران عرضه می‌شوند. این ترکیب از بهترین تخفیف مودم و اشتراک اینترنت ۱۲ ماهه به‌صرفه، تبدیل به پیشنهادی جذاب شده است تا شما با خیال راحت با یک خرید، برای مدت طولانی امکان استفاده از این سرویس ویژه را داشته باشید.

جشنواره جمعه سیاه تک نت همراه با تخفیف ویژه خرید مودم و اشتراک اینترنت از اول آذرماه به مدت یک هفته در جریان خواهد بود. این برنامه فرصت بسیار مناسبی برای خرید اینترنت TD-LTE و مودم مناسب آن، سرویس با تخفیف‌های بیشتر است. سرویس‌های اینترنت LTE تک نت در این جشنواره با تخفیف چشمگیر و در قالب بسته‌های به‌صرفه ۳۰۰ گیگابایتی ارائه می‌شود که دست کاربران را در انتخاب مودم و نوع اینترنت باز می‌گذارد.

تک نت با ارائه اینترنت پرسرعت LTE مناسب کاربران خانگی، امکان دسترسی به دنیای اینترنت با بیشترین سرعت، کیفیت و پایداری را فراهم کرده است. سرویس‌های اینترنت LTE تک نت همراه با خرید مودم‌های TD-LTE و فناوری‌های متنوع دیگر آن یعنی TD و FD عرضه می‌شوند که هر کدام مودم مناسب با تکنولوژی اتصال را نیاز دارند. در این جشنواره جمعه سیاه تک نت، همه‌ی سرویس‌های LTE تک نت با مودم‌های منطبق با تخفیف عالی به فروش می‌رسند.

اینترنت LTE تک نت به عنوان یکی از خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت با بیشترین پوشش در سراسر ایران است. وضعیت پوشش‌دهی اینترنت ال تی ای تک نت به گونه‌ای است که هر جا یک دکل مخابراتی در دید شما قرار داشته باشد، می‌توانید روی اینترنت پرسرعت تک نت هم حساب کنید.

همین حالا تا دیر نشده با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تک نت، پیشنهادات ترکیبی اینترنت و مودم تک نت را مشاهده کنید. در مدت جشنواره جمعه سیاه تک نت می‌توانید این بسته‌های ترکیبی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. پس خرید اینترنت را به فردا نیندازید و همین امروز بسته‌ی مناسب را انتخاب کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.