تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

امروزه گوشی‌های هوشمند از طریق بدافزارها و ویروس‌ها دچار حملات مختلف می‌شوند و کاربران برای در امان نگه داشتن اطلاعات گوشی هوشمند خود اقدام به نصب بهترین آنتی ویروس اندروید می‌کنند. نکته قابل توجه در مورد آنتی ویروس‌ها این است که می‌توانند با تایید امنیت شبکه وای فای در همان اول کار برنامه‌هایی که حاوی تهدید هستند را شناسایی کنند و به صورت کامل از نصب آن جلوگیری کنند. اگر شما نیز به دنبال بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 هستید، در ادامه با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم بهترین آنتی ویروس اندروید را معرفی کنیم. با تک نت همراه باشید.

یک ویروس به چه شکل حمله می‌کند؟

ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که یک ویروس به چه شکل‌هایی به گوشی‌های هوشمند حمله می‌کند؟ لازم به ذکر است که ویروس‌ها توانایی استخراج رمز و اطلاعات شما را دارند و حتی می‌توانند برخی از فایل‌هایی که در گوشی هوشمند خود دارید را دستکاری و آن را به صورت کامل حذف کنند و در یک کلام می‌توانند کنترل سیستم شما را در بر بگیرند.

زمانی که یک ویروس از طریق یک فایل وارد گوشی اندروید شما می‌شود، به صورت کامل خاموش می‌ماند و هیچ اثری از خود نشان نمی‌دهد؛ تا زمانی که شرایط برای اجرای کد مهیا شود. لازم به ذکر است که ویروسی که وارد گوشی هوشمند شما شده است برای اینکه بتواند دستگاه اندورید شما را آلوده کند، باید به برنامه متصل شود و آن را باز کند و یا فایلی که به آن متصل است را باز کنید. به صورت کلی ممکن است همین الان گوشی هوشمند شما دارای ویروس‌های مختلفی باشد؛ اما شما از آن خبر نداشته باشید و به محض  فعال شدن می‌تواند موبایل و حتی شبکه اینترنت شما را آلوده کند.

آنتی ویروس اندروید 2022

آنتی ویروس موبایل چیست؟

آنتی ویروس موبایل به صورت کلی با ویروس‌هایی که به صورت مخفی و یا آشکار در گوشی موبایل شما هستند، مبارزه می‌کند و بر علیه آنها اقدام می‌کند تا آسیبی به موبایل شما وارد نشود و یا به زبان ساده‌تر از گوشی شما به صورت 24 ساعت مانند نگهبان مراقبت می‌کند. با این حساب حتما یک آنتی ویروس بسیار قوی روی گوشی خود نصب داشته باشید تا از هر گونه خطرات احتمالی در امان باشید. در ادامه بیان می‌کنیم که چرا داشتن آنتی ویروس از نان شب نیز واجب تر است!

چرا باید از آنتی ویروس استفاده کنیم؟

  • محافظت در برابر بد افزارها

اولین فعالیت مهمی که آنتی ویروس‌ها انجام می‌دهند، اسکن برنامه‌های جدید است تا در صورت بدافزار بودن هشدار عدم نصب را صادر کنند. به صورت کلی آنتی ویروس‌ها به عنوان یک نگهبان و ناظر عمل می‌کنند و زمانی که یک برنامه بدافزار قصد داشته باشد به صورت خودسرانه از یک سایت نامعتبر نصب شود، هشدار می‌دهد تا گوشی شما را از این خبر در امان نگه دارد.

  •  حفاظت از حریم شخصی

دومین فعالیت آنتی ویروس‌ها، بررسی و آنالیز نکات امنیتی نرم افزارهایی است که در گوشی خود نصب کرده‌ایم تا مطمئن شوند که حریم شخصی ما در امان است. به صورت کلی برنامه‌های اندرویدی اجازه دیدن مخاطبین، موقعیت مکانی و ارسال پیام‌های ما را دارند، اما برخی از برنامه‌هایی که قصد جابجایی این اطلاعات را دارند، توسط آنتی ویروس شناسایی می‌شود و هشدار لازم برای حذف آن برنامه را صادر می‌کنند تا حریم شخصی ما دچار خطر نیوفتد.

  •  ضد ویروس یا ضد سرقت

برخی از آنتی ویروس‌ها قابلیت ضد سرقت نیز دارند؛ یعنی با نصب آنتی ویروس می‌توانید در صورت دزدیده شدن گوشی همراه، موقعیت مکانی آن را روی نقشه پیدا کنید. همچنین با تنظیمات آنتی ویروس‌ها می‌توانید زنگ خطر آن را نیز فعال کنید تا اگر گوشی شما گم شد بتوانید با صدای آن، پیدا کند. ناگفته نماند که با آنتی ویروس‌ها می‌توانید گوشی هوشمند خود را نیز قفل کنید تا در صورت گم شدن کسی نتواند به برنامه‌ها و اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد و حتی در صورت عدم پیدا کردن نیز بتوانید از راه دور تمامی اطلاعات خود را به صورت کامل پاک کنید!

معرفی آنتی ویروس قوی برای گوشی اندروید

به اصلی ترین بخش مقاله یعنی معرفی بهترین آنتی ویروس اندروید برای سال 2022 رسیدیم! شما می‌توانید به کمک این آنتی ویروس‌ها گوشی هوشمند شیائومی یا سامسونگ خود را در مقابل بدافزارها ایمن نگه دارید و از حریم شخصی خود محافظت کنید. ناگفته نماند که تمامی آنتی ویروس‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم رایگان است و به راحتی می‌توانید آن را در گوشی همراه خود نصب کنید!

1. آنتی ویروس Avast

به کمک آنتی ویروس Avast می‌توانید در مقابل ویروس ها و بدافزارها گوشی اندروید خود را محافظت کنید. از قابلیت‌های این آنتی ویروس می‌توان به جلوگیری از تهدید‌های احتمالی تلفن، گذاشتن رمز عبور برای دسترسی به عکس‌ها و برنامه‌ها، اسکن کردن منظم برنامه‌ها برای شناسایی تهدیدات، شناسایی برنامه‌های مخرب قبل از نصب و تایید امنیت شبکه وای افای اشاره کرد.

آنتی ویروس اندروید 2022

2. آنتی ویروس Sophos Mobile Security

به وسیله آنتی ویروس Sophos Mobile Security می‌توانید دستگاه اندروید خود را در مقابل خطرات آنلاین و بدافزار ایمن نگه دارید و همچنین به وسیله این آنتی ویروس می‌توانید عملکرد و حتی عمر باتری گوشی هوشمند خود را کاهش دهید. از قابلیت‌های دیگر این آنتی ویروس می‌توان به مواردی مانند مدیریت کردن رمزعبور چند وبسایت، اسکن کردن برنامه‌های نصب شده، جلوگیری از تماس‌های ناخواسته و حتی مزاحم اشاره کرد.

آنتی ویروس اندروید 2022

3.Avira آنتی ویروس

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس اندروید ، آنتی ویروس Avira است. این آنتی ویروس یکی از قدرتمند ترین آنتی ویروس‌ برای دستگاه‌های اندورید است؛ چرا که توانایی جلوگیری از 350000 تهدید را داراست و می‌تواند دستگاه اندروید را در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و حتی نرم افزارهای جاسوسی محافظت کند. از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به تمیز کردن حافظه دستگاه، ردیابی دستگاه‌های اندرویدی دزدیده شده، محافظت از تماس‌ها، چت‌ها و… به وسیله پین کردن و اسکن کردن منظم دستگاه اندرویدی برای جلوگیری از تهدیدات اشاره کرد.

آنتی ویروس اندروید 2022

4.آنتی ویروس Dr.Web Security Space

اگر قصد دارید از دزدیده شدن اطلاعات خود توسط برنامه‌های مخرب جلوگیری کنید، حتما یکی از بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 یعنی آنتی ویروس Dr.Web Security Space را نصب کنید. از قابلیت‌های این آنتی ویروس می‌توان به جلوگیری از ورود پیام‌های ناخواسته، فیلتر کردن تماس‌ها، ترافیک شبکه و محافظت در برابر ویروس‌ها اشاره کرد.

آنتی ویروس اندروید 2022

5.آنتی ویروس ESET Mobile Security

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس اندروید برای حذف ویروس از دستگاه‌های اندروید و مقابله با بدافزارها، آنتی ویروس ESET Mobile Security است. این آنتی ویروس به صورت منظم از امنیت گوشی هوشمند شما گزارش ارائه می‌دهد و همچنین این امکان را به شما ارائه می‌دهد که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن گوشی، بتوانید از راه دور اطلاعات آن را به صورت کامل حذف کنید.

آنتی ویروس اندروید 2022

6.آنتی ویروس Malwarebytes

اگر می‌خواهید گوشی هوشمند خود را در بابر 8 میلیون تهدید در کنار سایت‌های مخرب، باج افزار و بدافزارها محافظت کنید، بی شک آنتی ویروس Malwarebytes که یکی از بهترین آنتی ویروس‌ گوشی اندروید 2022 است، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ایجاد ممیزی حریم خصوصی برای همه برنامه‌ها، پشتیبانی از زبان‌های متعدد مانند انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی و حذف پیام‌های تبلیغاتی از جمله ویژگی‌های بارز این آنتی ویروس است.

آنتی ویروس اندروید 2022

7.آنتی ویروس AVG

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که بتوانید به سادگی با آن کار کنید و گوشی هوشمند خود را در برابر تهدید‌ها محافظت کنید، حتما از آنتی ویروس AVG استفاده کنید. این آنتی ویروس که به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود قابلیت‌های زیادی دارد که می‌توان به مواردی از جمله بررسی برنامه‌های بدافزار در زمان نصب، اسکن خودکار برنامه‌های نصب شده و بررسی ایمیل، پیامک و حتی سایت از نظر بدافزاری اشاره کرد.

بلاگ پیشنهادی: گیم های 2022

آنتی ویروس اندروید 2022

8.آنتی ویروس Norton Mobile Security

آنتی ویروس Norton Mobile Security یک برنامه‌ای است که می‌تواند گوشی هوشمند اندروید شما را در مقابل تهدیدات آنلاین، بدافزارها، باج افزارها و… به صورت کامل محافظت کند. از ویژگی‌های این آنتی ویروس که جزء بهترین آنتی ویروس‌ برای گوشی سامسونگ به شمار می‌رود، می‌توان به مواردی از جمله محافظت و بازیابی اطلاعات تماس، مسدود کردن متن و تماس‌ها، دارای ویژگی ضد سرقت، قفل دستگاه بعد از جداسازی سیم کارت و ارائه حریم خصوصی آنلاین اشاره کرد.

آنتی ویروس اندروید 2022

9.آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که از هویت و داده‌های شما محافظت کند، آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus بهترین گزینه برای این کار به شمار می رود. این آنتی ویروس می‌تواند دستگاه اندروید شما را در مقابل حملات وای فای محافظت کند و همچنین در برابر ویروس‌ها و بدافزارهای مختلف حفظ کند. ناگفته نماند که ضد سرقت بودن از مهمترین ویژگی این آنتی ویروس است.

بلاگ پیشنهادی : بهترین بازی های آفلاین اندروید

آنتی ویروس اندروید 2022

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله به معرفی بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 پرداختیم و شما را با ویژگی‌های آن آشنا کردیم. بدون شک برای اینکه بتوانید امنیت گوشی هوشمند اندروید خود را ارتقا دهید و آن را در مقابل تهدیدات و برنامه‌های مخرب در امان نگه دارید، باید اقدام به نصب آنتی ویروس کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به بخش بلاگ تک نت مراجعه کنید و همچنین اگر به دنبال دریافت اینترنت پرسرعت هستید، همین الان با مشاورین ما در تک نت در تماس باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.