شرایط کلی:
برای ارتباط با کارشناسان و فعال سازی سرویس اینترنت:
۱– برای دریافت اطلاعات و فرایند امکان سنجی شما میتوانید با شماره ۱۵۴۳ تماس بگیرید و با کارشناسان خبره ما ارتباط بگیرید و از شرایط سرویسها مطلع شوید.
۲- جهت رضایتمندی مشترکین عزیز، بعد از دریافت محصول تا 10 روز مهلت تست اولیه داده میشود.
شرایط سرویس ها
مشترکین خانگی Tdlte
۱- در صورت عدم سیگنالدهی مناسب و یا عدم دریافت سرعت مناسب ( پهنای باند دریافتی کمتر از ۵ مگابیت و آپلود کمتر از ۱ مگابیت) تا زمان حداکثر 10 روز از دریافت سیمکارت و مودم، سرویس تعویض و یا هزینه به صورت کامل به مشترک عودت داده میشود.
۲- باتوجه به نوسان سرعت tdlte در مناطق مختلف، مودم دریافتی صرفا برای لوکیشنی که از طرف مشترک اعلام شده میباشد.
شرایط سرویس Wirless
۱- جهت دریافت سرویس پهنای باند اشتراکی و اختصاصی ابتدا لوکیشن مورد نظر، امکان سنجی و برای مشترکین ثبت میگردد و همکاران فنی ظرف ۲۴ ساعت به محل مشترک مراجعه میکنند و پس از بررسیهای اولیه، سرویس را با بالاترین کیفیت ارائه میدهند.
۲- مانیتورینگ اختصاصی و پشتیبانی حرفهای به صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسنان NOC صورت میگیرد.
۳- جهت دریافت سرویس پهنای باند اشتراکی و اختصاصی با شماره تماس ۱۵۴۳ در اراتباط باشید.
بخش پشتیبانی
در بخش پشتیبانی شما به سه صورت می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.
پشتیبانی فنی و NOC
پشتیبانی فنی هر روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته است، برای ارتباط با این واحد سرشماره ۱۵۴۳ و داخلی ۲ را شمارهگیری کنید.
پشتیبانی فروش
از شنبه تا پنچشنبه از ۹ صبح تا ۱۲ شب میباشد، برای ارتباط با این واحد سرشماره ۱۵۴۳ و داخلی ۴را شمارهگیری کنید.
روش ارسال کالای عودتی
لطفا کالا را از طریق یکی از روشهای زیر ارسال فرمایید.
۱-شرکت پست
۲- شرکت تیپاکس
۳- اسنپ باکس(فقط در تهران)
۴- تحویل حضوری
“توجه داشته باشید که ارسال کالا به دفتر مرکزی باید مطابق شرایط تعیین شده باشد؛ در غیر این صورت، شرکت مسئولیت دریافت کالا را نخواهد داشت.”
نکته: لطفا تصویر رسید پستی را از طریق صفحه صدای مشتری ارسال و برای پیگیریهای بعدی نزد خود نگهداری نمایید .
شرایط بازگشت کالا
1- درصورت وجود ایراد در کالا
با سپاس از خرید شما، لطفاً کالا را به دفتر مرکزی شرکت ارسال کنید. در صورت وجود هرگونه ایراد فنی، لطفاً حداکثر ظرف ۴۸ ساعت و برای سایر ایرادات نیز حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت، به ما اطلاع دهید. توجه داشته باشید که اگر ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد، قابل بازگردانی نخواهد بود.
۱- لطفاً توجه داشته باشید که جعبه محصول باید سالم باشد و هنگام باز کردن آن، دقت لازم را به خرج دهید تا جعبه دچار خط و خش نشود.
۲- لطفاً سفارشات را در جعبه پستی ارسالی که در اختیارتان قرار گرفته، بازگردانی کنید.
۳- لطفا توجه داشته باشید که پس از اتمام مهلت تست، امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
۲-در صورت آسیب جدی بستهبندی پستی:
در صورتی که بسته پستی آسیب دیده باشد، لطفاً آن را تحویل نگیرید و به همان صورت بازگشت دهید. اگر بستهبندی محصول دارای ایراد باشد، لطفاً تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل با پشتیبانی شرکت هماهنگ کنید و سفارش را دستنخورده بازگردانی کنید.