B2B@taknet.ir
تلفن اینترنتی صدایی
واضح و شفاف بدون نیاز به خط تلفن
با تلفن اینترنتی از شر سیم کشیهای زیاد تلفنهای داخلی و سانترال خلاص شوید. امکانات ویژه و منحصر بفرد خط تلفن اینترنتی صدایی شفاف و واضح، تماسهای بدون قطعی و تاخیر را تضمین خواهد کرد. برای اطلاع از سایر امکانات و مزایای خط تلفن اینترنتی تکفون در تکنت با ما همراه باشید. لطفا جهت درخواست مشاوره برای خدمات تلفن اینترنتی ویپ فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
خرید خط تلفن اینترنتی تکفون بر پایه تکنولوژی ویپ
خرید تلفن اینترنتی بر پایه ویپ یکی از راهکارهای سازمانی شرکت تکنت است. خط تلفن اینترنتی راهکاری ویژه برای تمامی سازمانها و ارگانهای مختلف با هر ابعاد و اندازهای است. خطوط تلفن اینترنتی بر پایه تکنولوژی ویپ هستند که در بستر اینترنت به ایجاد یک شبکه کلودی میپردازد؛ بنابراین تلفن اینترنتی ویپ با ارائه شمارههای دلخواه تماسهای تلفنی با کیفیت فوقالعادهای را در اختیار مشتریان قرار میدهد. خط تلفن ویپ با پیش شمارههای ۹۱۵۵ به کاربران امکاناتی فراتر از تلفنهای ثابت خواهد داد. خط تلفن تکفون با شعار ” تکفون صدای تجارت شما به وسعت ایران ” درنظر دارد با رفع نیاز های مشتریان خود، خدماتی منحصربهفرد را ارائه نماید.
مزایای خرید خط تلفن اینترنتی
در مقایسه با خط اینترنتی مخابرات
مالکیت دائمی
خط تلفن ثابت اینترنتی
بعد از ثبت نام و پرداخت هزینهها مالکیت دائمی سرشماره به نام خریدار خواهد بود. در صورت انتقال خط تلفن اینترنتی به سایر مرکز ارائه خدمات تلفن اینترنتی، لازم نیست شماره خط تلفن خود را تغییر دهید. این خطوط به دو صورت حقیقی و حقوقی به نام شما میشود.
تغییر موقعیت جغرافیایی
بدون تغییر تلفن اینترنتی
یکی از مهمترین مزایای استفاده از تلفن ثابت اینترنتی در مقایسه با تلفن ثابت این است که شما هیچگونه محدودیت مکانی نخواهید داشت و با تغییر موقعیت مکانی شما، شماره تماستان تغییر نخواهد کرد.
مکالمه با صدای شفاف
و بدون نویزهای مزاحم
حتماً از طریق پیامرسانها ارتباط تصویری یا صوتی داشتهاید. تلفن اینترنتی با بهرهمندی از همان تکنولوژِی برای انتقال صدای شفاف شما استفاده میشود.
امکان حفظ مشتریان
با خط تلفن ویپ
با بهرهمندی از تلفن اینترنتی برخلاف تلفن ثابت میتوانید از طریق کانالهای متعدد چند تماس ورودی هم زمان داشته باشید.
دورکاری کارمندان با
خرید تلفن ثابت اینترنتی
یکی از امکانات قابلتوجه در تلفنهای اینترنتی امکان تعریف داخلی نامحدود است به کمک این قابلیت کارمندان شرکت میتوانند از طریق تماس داخلی با یکدیگر بدون هیچ هزینهای ارتباط تلفنی برقرار نمایند.
سهولت کارایی
در خط ثابت اینترنتی
این سرویس برای کسب و کارهای نوپا بسیار مقرون به صرفه است، برای راهاندازی و استفاده از تلفن ثابت اینترنتی نیاز به تجهیزات پیشرفته و پرهزینه نیست.
تلفن گویا (IVR)
یا منشی گویا
تلفن گویا فناوری است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحهکلید امکانپذیر میسازد و باتوجه به منوی انتخابی به اپراتور یا منوهای دیگر مرتبط میشود.
امکانات مرکز تلفن اینترنتی تکفون
قابلیت توسعه آسان و سریع
مدیریت یکپارچه با رابط گرافیکی
ضبط مکالمات ورودی، خروجی و داخلیها
ایجاد صندوق صوتی با قابلیت ارسال به مشتری
یکپارچهسازی با سیستمهای سنتی سانترال
عدم محدودیت جغرافیایی
ارسال پیام صوتی انبوه
دارای صف تماس
انتخاب شماره دلخواه
عدم نیاز به سختافزار
مالکیت دائمی خط
ارائه خط تلفن با کد استان
کیفیت HD مکالمات
تجربه کیفیت صدای HD در مکالمات
کاهش هزینه مکالمات نسبت به خطوط تلفن قدیمی
عدم نیاز به سیمکشی
شبکه امن ارتباطات تلفنی بدون هزینه کابلکشی
حداقل هزینه تجهیزات
مراحل خرید خط تلفن اینترنتی تکفون
بستههای مکالمه تکفون
(کد تعرفه سرویس 523074)
نام بسته مکالمه | تعداد روز | قیمت |
---|---|---|
بسته 50/000 تومانی 30روزه | 30 | 50/000 تومان |
بسته 100/000 تومانی 30روزه | 30 | 100/000 تومان |
نام بسته مکالمه | تعداد روز | قیمت |
---|---|---|
بسته 300,000 تومانی 90روزه | 90 | 300,000 تومان |
بسته 500,000 تومانی 90روزه | 90 | 500,000 تومان |
نام بسته مکالمه | تعداد روز | قیمت |
---|---|---|
بسته 700,000 تومانی 180روزه | 180 | 700,000 تومان |
بسته 1,000,000 تومانی 180روزه | 180 | 1,000,000 تومان |
بسته 1,500,000 تومانی 180روزه | 180 | 1,500,000 تومان |
نام بسته مکالمه | تعداد روز | قیمت |
---|---|---|
بسته 1,000,000 تومانی 360روزه | 360 | 1,000,000 تومان |
بسته 2,000,000 تومانی 360روزه | 360 | 2,000,000 تومان |
بسته 3,000,000 تومانی 360روزه | 360 | 3,000,000 تومان |
بسته 5,000,000 تومانی 360روزه | 360 | 5,000,000 تومان |
بسته 10,000,000 تومانی 360روزه | 360 | 10,000,000 تومان |
قیمت های اعلام شده بدون 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشند.
تعرفه مکالمه تکفون
قیمت های اعلام شده بدون 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشند.
شمارههای تکفون
-
شماره عادی 200/000 تومان
-
شماره برنزی 500/000 تومان
-
شماره نقره ای 2/500/000 تومان
-
شماره طلایی 5/000/000 تومان
-
شماره الماس 20/000/000 تومان
قیمت های اعلام شده بدون 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشند.
نرم افزار مرکز تماس تکفون
آرنوس
Arenoos-
داخلی 7
-
مدت زمان مکالمه رایگان 500min
-
دایورت
-
ضبط مکالمات 1G
-
مانیتورینگ زنده تماس
-
صف انتظار
-
پنل مدیریت و گزارشات
-
صندوق صوتی
-
چندزبانه
-
نظرسنجی
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده صف انتظار
-
وب سرویس
-
IVR: 1
والتر
Walter-
داخلی 15
-
مدت زمان مکالمه رایگان 1000min
-
دایورت
-
ضبط مکالمات 3G
-
مانیتورینگ زنده تماس
-
صف انتظار
-
پنل مدیریت و گزارشات
-
صندوق صوتی
-
چندزبانه
-
نظرسنجی
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده صف انتظار
-
وب سرویس
-
IVR: 3
مایر
Mier-
داخلی 50
-
مدت زمان مکالمه رایگان 2000min
-
دایورت
-
ضبط مکالمات 5G
-
مانیتورینگ زنده تماس
-
صف انتظار
-
پنل مدیریت و گزارشات
-
صندوق صوتی
-
چندزبانه
-
نظرسنجی
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده صف انتظار
-
وب سرویس
-
IVR: 10
برخی از مشتریان ما
مشاوره اینترنت پر سرعت تکنت
برای داشتن منشی گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، صف تماس، صندوق صوتی و ده ها امکان دیگر بدون نیاز به سخت افزار کنار شما هستیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس VOIP با شماره تلفن 02191555511 تماس حاصل فرمایید.
سوالات متداول
ویپ مانند تلفن معمولی توانایی برقراری دریافت و مدیریت تماس های تلفنی را ارائه میدهد. این در حالی است که صدای خود را از طریق اتصالات اینترنتی میشنوید.
با نصب یک نرم افزار این امکان برای شما فراهم میشود که تلفنهای ضروری خود را در روی دستگاه تلفن همراه خود وارد کرده و با آن کار کنید.
VOIP به طور قابل توجهی ارزان تر از خطوط تلفن سنتی است. برای ارائه اتصال به فناوری قدیمی PSTN & ISDN متکی نیست. این خطوط سنتی شبکههای مبتنی بر مس هستند که نگهداری آن ها برای تهیه کنندگان گران است و به زودی از رده خارج میشوند.
هنگام تعویض تلفن ثابت به تلفن VoIP، میتوانید درخواست انتقال شماره کنید که به شما این امکان را میدهد که شماره تلفن کسب و کار خود را کنید.
هر نوع برند و مدل IP PHONE که لایه 3 شبکه را پشتیبانی کند با سرویسهای تکفون سازگار است.
مرکز تماس ( Call Center ) ابری بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری میتواند برای شما امکانات جامع مراکز تماس تحت شبکه را فراهم بیاورد، از طرفی میتوانید در هر کجا با دسترسی به شبکه، تماسهای سازمان را نظارت کنید با راه اندازی مرکز تماس ( Call Center ) ابری هزینههای نگهداری و منابع انسانی فنی بطور چشمگیری کاهش مییابد.