تالار مقالات بروز تکنولوژی

تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ |فعال سازی mms گوشی سامسونگ

با تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ خود مشکل دارید؟ کی از مهمترین دغدغه‌های انسان‌های امروزی دسترسی به اینترنت است. از چندین سال گذشته با پیدایش اینترنت‌های پر سرعت، شرکت‌های بزرگ ایرانی مانند ایرانسل و همراه اول در جهت ارتقاء اینترنت کشور در تلاش بوده اند. با این وجود برخی از افراد به دلیل عدم تنظمیات درست، به اینترنت پرسرعت نمی توانند دسترسی داشته باشند و در این مقاله ما قصد داریم تنظمیات اینترنت گوشی سامسونگ را برای شما آموزش دهیم. تنظمیات گوشی سامسونگ مانند تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ a12 و دیگر مدل های این کمپانی، برای کاربران کمی سخت است و اگر شما نیز از این دسته کاربران هستید، تا پایان ما تک نت همراه باشید تا ویدیوی تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ را مشاهده بفرمایید.

در تک نت بخوانید: اینترنت adsl

💡تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

چگونه اینترنت گوشی سامسونگ را وصل کنیم؟ 🤔  همانطور که میدانید، تنظیمات گوشی‌های اندروید و IOS همواره به وسیله روش های دستی و خودکار انجام می شود و لازم به ذکر است که تنظیمات گوشی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که شما سیم کارت خود را به گوشی موبایل سامسونگ وارد می کنید، یک پیامکی از طرف اپراتور جهت تنظیمات اینترنت برای شما ارسال می شود.

بهترین ترفندهای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی

آیا با تلفن اینترنتی آشنایی دارید؟ برای اطلاعات بیشتر وارد لینک شوید.

مشکل اتصال به اینترنت گوشی سامسونگ

یکی از مشکل اتصال به اینترنت گوشی سامسونگ، عدم دریافت پیامک تنظیمات از اپراتورهاست! اگر این پیامک ارسال نشده باشد، چگونه می توانیم تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ خود را انجام دهیم؟ جای نگران نیست؛ چون در ادامه مقاله از سایت تک نت به صورت کامل نحوه تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ را برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل آموزش خواهیم داد.

پینگ بالا اینترنت کلافه تان کرده است وسرعت پایین نت نمیگذارد به کارهای روز مره خود برسید؟ میخواهید هر چه سریعتر با روشها های کاهش پینگ آشنا شوید اینجا کلیک کنید

💡تنظیمات اینترنت همراه اول سامسونگ

همراه اول رکورد دار بیشترین تعداد کاربر در ایران را نسبت به سایر اپراتورها مانند ایرانسل و رایتل دارد.  💥نکته جالبتر در مورد سیم کارت های همراه اول این است که این سیم کارت ها بر پایه مکالمه طراحی شده است. لازم به ذکر است که برای دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول 4G ابتدا باید سیم کارت خود را به نوترینو تغییر دهید، اما ناگفته نماند اگر سیم کارت خود را بعد از سال 94 خریداری کردید، دیگر نیازی به تعویض سیم کارت ندارید.

اما نکته مهم قبل از تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ این است که ابتدا باید اینترنت سیم کارت خود را فعال کنید. جهت فعال سازی اینترنت همراه اول می توانید یکی از دو روشی که در ادامه بیان می کنیم، استفاده کنید:

استفاده از کد دستوری *10*231#

اولین و ساده ترین راهکار برای فعال سازی اینترنت همراه اول، استفاده از کد دستوری یا همان USSD است. برای این کار لازم است شماره *10*231# را در گوشی موبایل خود وارد کنید. اگر این شماره را به درستی بگیرید، یک پیامکی از سمت همراه اول برای شما ارسال می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن درخواست شما دارد.

ارسال پیامک به شماره8088

دومین کاری که در جهت فعال سازی تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ خود می توانید انجام دهید، ارسال پیامک است. برای این کار کافیست که یک پیامک خالی به شماره 8088 ارسال کنید. بعد از مدت زمان کوتاهی یک پیام برای شما از طرف اپراتور همراه اول ارسال می شود که نشان می دهد درخواست شما با موفقیت انجام شده است.

بعد از فعال سازی اینترنت گوشی همراه، جهت تنظیمات اینترنت همراه اول گوشی سامسونگ، باید یکی از اقدامات زیر را انجام دهید:

تنظیمات دستی

ممکن است روشی قبلی برای شما کارساز نبوده باشد، اما جای نگرانی نیست. همانطور که در ابتدا اشاره کرده‌ایم، تنظیمات اینترنت به صورت دستی و خودکار انجام می شود که در ادامه روش دستی را برای شما آموزش داده ایم:

برای شروع تنظمیات دستی، ابتدا به تنظیمات (setting) گوشی بروید و گزینه ارتباطات (Connections) را انتخاب کنید. در صفحه باز شده دنبال گزینه شبکه موبایل (Mobile Network) بگردید و آن را انتخاب کنید و بعد از وارد شدن به این بخش روی گزینه Network mode کلیک کنید. در بالای این صفحه نام Access Point Name را خواهید دید که باید گزینه اضافه کردن (Add) را جهت وارد کردن APN انتخاب کنید. در این قسمت، دو مورد اولی را باید با این اسامی پر کنید:

Name: MCI-GPRS

Apn: mcinet

زمانی که این کارها را انجام دادید، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید و تغییرات انجام شده را ذخیره کنید. اگر تا این مرحله پیش آمده باشید، نهایی سازی تنظیمات اینترنت همراه اول گوشی سامسونگ با یکبار خاموش و روشن کردن موبایل به اتمام می رسد.

💡تنظمیات اینترنت گوشی سامسونگ ایرانسل

لازم به ذکر است که فعال سازی اینترنت ایرانسل نیاز به کار خاصی ندارد، چون اینترنت سیم کارت های ایرانسل به صورت پیش فرض فعال است و کاری که بعد از وارد کردن سیم کارت به گوشی باید انجام بدهید، تنظیمات اینترنت ایرانسل است. در ادامه مطلب روش های تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی سامسونگ را آموش خواهیم داد.

ایا تفاوت اینترنت 4g و 5g را میدانید ؟ اینترنت نسل پنجم چگونه میتواند سرعت اینترنت را بهبود ببخشد؟ نوع اینترنت نیز روی سرعت و کیفیت اتصال شما تاثیر گذار است بنابراین قبل از خرید انواع سرویس های اینترنت حتما خوب تحقیق کنید.

ناگفته نماند که تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی سامسونگ مانند آب خوردن بسیار راحت و آسان است. چرا که ایرانسل اولین باری که شما سیم کارت خود را وارد گوشی خود می کنید، یک پیامک حاوی تنظیمات خودکار برای شما ارسال می کند که فقط کافیست این تنظیمات را ذخیره و نصب کنید. اما اگر هیچ پیامکی جهت تنظیمات خودکار دریافت نکردید، راهکارهای زیر را دنبال کنید.

همچنین برای داشتن اینترنت نامحدود می توانید از اینترنت td lte تک نت استفاده کنید.

شماره گیری کد دستوری *555*4*2#

یکی از ساده ترین روش‌ها  دریافت کد تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ با شماره گیری کد دستوری *555*4*2# است تا در کمترین زمان ممکن، تنظیمات به گوشی شما ارسال می شود. بعد از دریافت تنظیمات آن را ذخیره و سپس نصب کنید.

10 برنامه افزایش سرعت اینترنت قطعی 2023

مراجعه به سایت ایرانسل

یکی دیگر از روش‌های دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی سامسونگ، استفاده از سایت ایرانسل است. بعد از اینکه به سایت ایرانسل وارد شدید، در قسمت جستجو عبارت “دریافت آنلاین تنظیمات” را وارد کنید و بعدا شماره تماس خود را جهت دریافت کد ورود تایپ کنید.

سپس در سایت جهت دریافت تنظیمات پیش فرض اقدام کنید و بعد از مدت زمان کوتاهی برنامه تنظیمات اینترنت به گوشی شما ارسال می شود.

معرفی سه روش برای هک کلش آف کلنز

تنظیمات دستی

یکی از روش های سنتی تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی سامسونگ، روش دستی است که هیچ تفاوتی با سایر اپراتورها ندارد و با وارد کردن Apn و Name می توانید تنظیمات اینترنت خود را انجام دهید. برای انجام تنظیمات مسیر زیر را در گوشی موبایل خود طی کنید و در نهایت میزان Apn  را micinet و میزان Name را MCI-GPRS وارد کنید. سپس گزینه آبی کنار MCI-GPRS را انتخاب کنید و گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید.

لیست بهترین روشهای اتصال گوشی به لپ تاپ

setting > connections > mobile network > access point name > add

💡منظور از پیام چند رسانه‌ای یا MMS چیست؟

در ادامه مطلب نیز قصد داریم در مورد فعال سازی MMS در ایرانسل و همراه اول صحبت کنیم. در واقع MMS مخفف عبارت Multimedia Messaging Service است که به معنای سرویس پیام رسانی چند رسانه‌ای است. لازم به ذکر است که ام ام اس امروزه به یکی از پرکاربردترین استانداردهای ارسال پیام در شبکه های گوشی موبایل شده است که مورد استفاده اکثر کاربران قرار میگیرد. ناگفته نماند که این سرویس هیچ گونه محدودیت هایی که در ارسال SMS در تعداد کاراکترها وجود داشت، ندارد و همچنین به غیر از متن می توان تصویر، صدا و فیلم را نیز از طریق پیامک ارسال کرد.

علت وصل نشدن لپ تاپ به وای فای 

چه فرمت هایی در MMS قابل ارسال است؟

به این نکته توجه داشته باشید که MMS این امکان را می دهد که علاوه بر ارسال متن بدون محدودیت کاراکتر، پیام هایی با فرمت های مختلف که در ادامه بیان شده است، ارسال کنیم.

  • ارسال متن با قلم ها و رنگ های مختلف
  • ارسال عکس با فرمت های JPEG و  GIF
  • ارسال صدا با فرمت های MP3 و MIDI
  • ارسال ویدیو با فرمت MPEG

💡چگونه پیام چند رسانه‌ای ارسال کنیم؟

ممکن است این سوال را داشته باشید که فعال سازی MMS گوشی سامسونگ چگونه است؟ 🤔 برای این کار ابتدا جهت فعال سازی MMS باید در هنگام خرید سیم کارت از شرکت های همراه اول و ایرانسل، فرم درخواست اولیه را پر کرده باشید و در غیر این صورت باید به دفاتر خدماتی و یا نمایندگی های این شرکت مراجعه کنید و فرم مربوط به فعال سازی سیستم MMS را دریافت و پر کنید.

فعال سازی تنظیم MMS برای همراه اول

بعد از فعال سازی یک پیامک MMS به صورت خودکار برای گوشی شما ارسال می شود. اگر این تنظیمات را دریافت نکردید، جای نگرانی نیست و شما می توانید با ارسال IMEI گوشی خود به شماره 8008 مجددا می توانید این تنظیمات را دریافت کنید و در گوشی خود ذخیره و نصب کنید.

روش‌های حل مشکل اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت 2023

فعال سازی تنظیم MMS برای ایرانسل

روند فعال سازی تنظیم MMS برای ایرانسل مانند همراه اول است و در صورت ثبت درخواست، پیامک تنظیمات به صورت خودکار برای شما ارسال می شود و ناگفته نماند که می توانید با شماره گیری *555*4*1# این تنظیمات را دریافت و نصب کنید.

نتیجه گیری 💥

در این مقاله سعی کردیم پاسخ جامعی برای تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ بدهیم و همچنین در مورد فعال سازی MMS برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول روش‌هایی را بیان کردیم. اگر دنبال اینترنت فوق پرسرعت ویا پهنای باند اختصاصی هستید که بتوانید به عنوان اینترنت خانگی از آن استفاده کنید و با گوشی خود سریع به آن متصل شوید میتوانید با سفارش سرویس های اینترنت tdlte، اینترنت وایرلس به اینترنت متصل شوید. اگر گیمرید و دنبال بهترین اینترنت بازی هستید پیشنهاد ما این است اینترنت گیمینگ تک نت با سرعت فوق العاده را از دست ندهید. چنانچه در حین انجام به مشکل برخورد کردید، در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.