تالار مقالات بروز تکنولوژی

بهترین گیم های 2022 کدامند؟ لیست بهترین بازی های 2022

بهترین گیم‌های 2022 کدامند؟ 🧐 در ادامه از سایت تک نت قصد داریم به معرفی بهترین گیم‌های سال 2022 برای آیفون، اندروید و کامپیوتر بپردازیم!

قبلا با لیست بهترین بازی های اندروید آنلاین و آفلاین اشنا شدید حالا بیاید نگاهی به بهترین گیم های 2022 بندازید!

 💥 مهم نیست در چه سنی هستید، بازی‌های ویدیویی همیشه برای تمامی سنین بسیار جذاب است و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. با داشتن اینترنت مخصوص برای گیم و دانستن لیست بهترین ویژگی های اینترنت برای بازی بهترین بازی را تجربه کنید!

اگر شما نیز علاقه مند به دنیای بازی‌ها هستید و می‌خواهید لیستی از بهترین بازی‌ها را در اختیار داشته باشید، حتما تا پایان این مقاله با تک نت همراه باشید تا شما را با بهترین گیم‌های 2022 آشنا کنیم! 💥

💡بهترین بازی های آیفون در سال 2022

در معرفی بهترین بازی‌های سال 2022 ابتدا به سراغ بازی‌های آیفون برویم و با این بازی‌ها بیشتر آشنا شویم. لازم به ذکر است که برخی از این بازی‌ها کاملا رایگان است و برخی دیگر نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید براساس سلیقه خود این بازی‌ها را دریافت کنید.

1.      بازی آیفون Minecraft Earth

اولین بازی که به عنوان بهترین بازی آیفون سال 2022 در لیست انتخابی ما قرار گرفت است، بازی Minecraft Earth است. این بازی جزء بازی‌های واقعیت مجازی به شمار می رود و شما در این بازی می توانید دنیای خود را به صورت مجازی طراحی کنید. لازم به ذکر است که در این بازی شما می توانید با دوستان و اطرافیان خود یک سازه بسازید.

نکته: ناگفته نماند که این بازی کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ای نیست و می توانید این بازی را به صورت تکی و حتی گروهی نیز انجام دهید.

2.      بازی آیفون Battlelands Royale

دومین بازی از بهترین بازی‌های آیفون 2022 به بازی Battlelands Royale تعلق میگیرد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این بازی این است که کاملا رایگان است، امام نسخه آفلاین آن وجود ندارد و برای بازی حتما باید به اینترنت متصل باشید!

نحوه این بازی به این شکل است که شما همراه با 32 نفر بدون اسلحه به زمین فرود می آیید و بعد از فرود آمدن باید به سراغ جمع آوری اسلحه و سپر کنید. در این بازی آخرین نفر یا گروهی که در زمین بتواند باقی بماند، برنده بازی محسوب می شود.

نکته:لازم به ذکر است که شما در این بازی می توانید با جمع آوری سکه، اسلحه های متنوعی را دریافت کنید.

3.      بازی آیفون Shadowgun Legends

یکی از بهترین بازی‌های اول شخص شوتر فضایی، بازی Shadowgun Legends است که در لیست بهترین بازی‌های آیفون 2022 ما قرار گرفته است. در این بازی آدم های فضایی و بیگانگان به سمت زمین حمله می کنند و وظیفه شما در این بازی این است که با این بیگانگان مبارزه کند و آنها را از بین ببرید و دوباره آرامش را به زمین هدیه کنید.

این بازی شامل دوبخش تک نفره و آنلاین است. از دیگر نکات جالب این بازی می توانیم به 200 مرحله‌ای بودن آن اشاره کنیم. ناگفته نماند که این بازی دارای 600 آیتم برای اسلحه ها دارد. لازم به ذکر است که این بازی کاملا رایگان است و از نقاط منفی آن می توانیم به حجم بالای آن اشاره کنیم و برای نصب این بازی، باید 1.5 گیگابایت فضای آزاد داشته باشید.

4.      بازی آیفون Crowd City

بازی Crowd City یکی از بهترین بازی‌‌‍‌های آیفون به شمار می رود که طبق گزارشات بسیار اعتیاد آور است. در این بازی شما موظف به جمع آوری افراد هستید. وقتی تعداد افرادی که جمع کردید، از دیگر گروه‌ها بیشتر شد، می توانید با حمله به همان گروه، افراد آن را در اختیار خود قرار دهید و گروه خود را بزرگتر کنید.

نکته : این بازی کاملا رایگان است و حدود 316 مگابایت حجم دارد.

5.      بازی آیفون Helix Jump

پنجمین بازی آیفون که در لیست بهترین بازی‌های آیفون در این مقاله قرار گرفته است، بازی Helix Jump است. در این بازی شما نقش یک توپ را برعهده دارید و باید این توپ را از موانع که سر راه شما سبز می شود، رد کنید. هرچقدر که بتوانید این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، تله ها بزرگتر و سخت تر می شود.

نکته: این بازی جزء بازی‌های رایگان محسوب می شود و مراحل بسیار زیاد و متنوعی دارد و توانایی این را دارد تا شما را ساعت ها سرگرم خودش کند.

💡بهترین گیم های اندروید در سال 2022

امروزه با پیشرفت روزافزون بازی‌های موبایل، شاهد آن هستیم که روزانه تعداد بسیار بیشتری از این بازی‌ها در پلی استور منتشر می شوند. با افزایش تعداد این بازی‌ها، انتخاب بازی ها برای گیمرها بسیار سخت شده است و به همین جهت در ادامه مطلب با به سراغ معرفی بهترین بازی‌های اندروید 2022 می پردازیم و اگر شما نیز علاقه مند به بازی های اندرویدی هستید، ادامه مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

1.      بازی کال اف دیوتی موبایل

بازی کال اف دیوتی موبایل به عنوان اولین بازی اندروید 2022 قصد معرفی آن را داریم. این بازی کاملا رایگان است و برای بزرگسالان بسیار مناسب است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. لازم به ذکر است که این بازی به دلیل اینکه تنظیمات بسیار مختلفی دارد، از موبایل های پرچم دار تا رده پایین پشتیبانی می کند.

این بازی که جزء بازی های اول شخص محسوب می شود، دارای سلاح های بسیار متنوعی است و با گذراندن مراحل بازی، سلاح های زیادی برای شخصی سازی می توانید بدست آورید. ناگفته نماند که این بازی تنوه بسیار زیادی دارد و هرچقدر که به پیش روید، از بازی بسیار لذت خواهید برد.

نکته:البته لازم به ذکر است که می توانید این بازی را به صورت رایگان از پلی ساتور دریافت کنید.

2.     بازی Clash of Clans

یکی از بهترین بازی‌های اندروید 2022 که به هیچ عنوان نمی شد آن را از لیست بهترین بازی های اندروید حذف کرد، بازی  Clash of Clans است. این بازی که به سبک استراتژیک طراحی شده است و برای رده سنی نوجوانان بسیار مناسب است.

نکته: لازم به ذکر است که شما در این بازی می توانید با ورود به قبلیه های دیگران و نبرد با آنها، منابع بیشتری را دریافت کنید

3.      بازی  Genshin Impact

.

در این بازی شما باید قلعه خودتان را بسازید و آن را ارتقا دهید. هر یک از قلعه ها به صورت مجزا از یکدیگر هستند و نیروهای مخصوص خود را دارند. زمانی که شما وارد بازی می شوید، باید ساختمان‌های مختلفی را بسازید و با جمع کردن یا دزدیدن منابع آن ها را ارتقا دهید. ناگفته نماند که هرکدام از این قلعه ها نقش های مختلفی را ایفا می کنند و ارتقا این قلعه ها به زمان طولانی نیاز دارد.

این بازی که به سبک ماجراجویی طراحی شده است و به عنوان سومین بازی از بهترین بازی های اندروید 2022 در لیست ما قرار گرفته است. این بازی داستان خواهر و برادری را روایت می کند که یکی از آنها توسط یک نیروی مرموز و شر به گروگان گرفته شده است.

در این بازی ابتدا شما باید نقش خود را به عنوان خواهر یا برادر انتخاب کنید و سپس برای نجات شخص دوم اقدام کنید. در طول بازی شما با کاراکترهای مختلفی رو به رو خواهید شد و باید با آنها مبارزه کنید. یکی از نکات جالب این بازی این است که باید حداقل 8 گیگابات حافظه داشته باشید و اگر گوشی شما رده پایین است، به احتمال زیاد نمی توانید این بازی را تجربه کنید.

نکته: برای انجام این بازی به گوشی های پرچم دار و میان رده نیاز دارید.

4.      بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

چهارمین بازی که به عنوان بهترین بازی‌های اندروید 2022 انتخاب کردیم به سبک معمایی است و برای همه سنین بسیار مناسب است. این بازی نمایانگر مدرسه علوم و فنون جادویی هاگوارتز است. در این بازی شما ابتدا شخصیت مورد علاقه خود را از بین اسلکترین، گریفین دور، ریون کلاو و هافلپاف انتخاب کنید و وارد مدرسه هاگوارتز می شوید. در این مدرسه با پیدا کردن دوست های مختلف، شخصی سازی اتاق و… به یادگیری افسون های مختلف می پردازید.

5.      بازی Ninja Arashi

پنجمین بازی اندروید 2022 که انتخاب کردیم، بازی Ninja Arashi است. این بازی برای سنین بزرگسالان مناسب است و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. در این بازی شخصیت اصلی داستان که مهارت‌های آن قابل ارتقاست، به سراغ نجات دادن پسر خود که شخصیت منفی داستان است، می رود. از قابلیت های شخصیت اصلی این بازی می توانیم به پرش دوگانه، شوریکن و لت و پار کردن دشمنان اشاره کرد.

نکته:ناگفته نامند که این بازی 45 مرحله دارد و با ارتقا مهارت ها باید این مراحل را طی کنید.

💡بهترین بازی های کامیپوتری 2022

در معرفی بهترین گیم‌های 2022 به معرفی بهترین بازی های کامیپوتری 2022 رسیدیم و در ادامه چند مورد از این بازی ها را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. 💥

1.      Monster Hunter Rise

اولین بازی کامیپوتری که قصد معرفی آن را داریم و جزئی از گیم بازی جنگی به شمار می رود، بازی مانستر هانتر رایز است. در این بازی شما به شکار هیولاها می پردازید. ناگفته نماند که شکار هر هیولا در این بازی مرحله به مرحله متفاوت است و پاداش های متفاوتی نیز به همراه دارد.

از نکات جالب این بازی می توانیم به این مورد اشاره کنیم که با انتخاب هر اسلحه، مجموعه از حرکات در اختیار شما قرار می گیرد و این موضوع همه موارد بازی را تغییر می دهد؛ انگار که یک بازی جدید را انجام میدهید.

به عنوان مثال اگر با یک کاتانا به سراغ شکار کردن یک هیولا بروید یا با یک تیر و کمان به سمت هیولا بروید، در هر دو حالت انگار یک بازی متفاوتی را انجام می دهید. لازم به ذکر است که از بین بردن هر هیولا به بیست الی نیم ساعت زمان نیاز دارد و هر هیولا الگوهای حرکتی متفاوتی را ارائه میدهد.

نکته: شکار هر کدام از این هیولاها باعث جمع آوری منابع مختلف مانند زره و سلاح می شود.

2.      SIFU

دومین بازی که قصد معرفی آن را به عنوان بهترین بازی‌های کامیپوتری 2022 داریم، بازی ا  SIFUاست. این بازی که از کلمه چینی به نام استاد انتخاب شده است، هنرهای رزمی را به تصویر می کشد. بازیکنان در این بازی کنترل یک مبارز جوان را به دست میگیرند و با گذشت زمان، آن را به یک استاد هنرهای رزمی تبدیل می کنند.

بازی SIFU یک تجربه کاملا تک نفره است.

نکته: ناگفته نماند که این بازی به صورت کاملا مبتنی بر دنیای واقعی طراحی شده است، به طوری که بازیکنان بعد از شکست، برخی از توانایی های خود را از دست می دهند! 💥

💡جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین گیم های 2022 پرداختیم و شما را با مجموعه از بهترین بازی های آیفون، اندروید و کامیپوتر آشنا کردیم. چنانچه شما به غیر از این لیست، بازی را می شناسید که جزء بهترین گیم های 2022 به شمار می رود، حتما در بخش نظرات آن را مطرح کنید. 💥

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.