تالار مقالات بروز تکنولوژی

افشای دلیل تأخیر عرضه‌ی Nintendo Switch 2

درباره نینتندو سوییچ ۲ و اطلاعات سخت‌افزاری و تأخیر در راه‌اندازی این دستگاه اطلاعاتی فاش شده است. منابع خبری گزارش داده‌اند که نینتندو، احتمالاً راه‌اندازی سوئیچ ۲ را به تعویق بیندازد. حداقل تا سال 2025 راه اندازی این دستگاه با تاخیر صورت می­گیرد.

یکی دیگر از منابع انویدیا خاطر نشان کرد که اطلاعاتی که قبلاً توسط Digital Foundry درباره تراشه Tegra T239  ارائه شده بود، اطلاعات درستی است. این تراشه باعث عملکرد سریع‌تر کنسول می‌شود. به علاوه، کیفیت تصاویر نمایش داده شده در کنسول به دلیل مجهز بودن به تراشه بهتر خواهد بود. البته، شایعاتی درباره کیفیت پایین صفحه نمایش سوئیچ ۲ منتشر شده است و احتمال ارائه تصاویر با وضوح بالا را در دستگاه به حداقل می‌رساند. این دستگاه دارای حافظه 102 گیگابایت بر ثانیه و رم 12 گیگابایتی است. همچنین، نینتندو سوییچ 2 احتمالاً عملکرد خوبی در مقایسه با رقبای خود خواهد داشت.

تأخیر در زمینه عرضه یک دستگاه می‌تواند آزاردهنده به نظر برسد. تاریخ دقیقی برای عرضه سوئیچ ۲ در سال ۲۰۲۵ مشخص نشده است. جزئیات لازم درباره تاریخ عرضه این دستگاه را می‌توانید از طریق اخبار مربوطه پیگیری کنید.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.