تالار مقالات بروز تکنولوژی

شرط‌بندی سونی روی استارت آپ بازی آفریقایی

سونی در حال شرط‌بندی روی یک استارت‌آپ بازی آفریقایی برای افزایش دسترسی پلی‌استیشن در این قاره است. صنعت بازی در آفریقا با رشد بسیار زیادی مواجه بوده است. تولید کننده بازی، Carry1st به  CNBC خاطر نشان کرد که یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در زمینه استارتاپ بازی آفریقایی داشته است. Carry1st در حال بررسی شراکت در زمینه فرصت‌های تجاری جدید با سازنده پلی استیشن است. این سرمایه‌گذاری برای سونی اهمیت خیلی زیادی در زمینه رشد صنعت بازی‌های ویدیویی آفریقا دارد. صنعت بازی‌های ویدیویی آفریقا در سال‌های اخیر علی‌رغم کاهش فروش جهانی به سرعت رشد کرده است. طبق اخبار منتشر شده، بزرگترین تولید‌کننده لوازم الکتریکی مانند دستگاه بازی، مبلغ نامشخصی را در Carry1stسرمایه‌گذاری کرده است. این معامله یک سرمایه‌گذاری استراتژیک محسوب می‌شود. شرط سونی روی راه‌اندازی استارتاپ بازی آفریقایی، به دلیل رشد این کشور در زمینه فروش p25 بوده است.

کوردل رابین کوکر، مدیرعامل و بنیانگذار  Carry1st خاطر نشان کرد که مذاکراتش با صندوق نوآوری سونی حدود هشت تا نه ماه پیش شروع شده است. نتیجه این مذاکرات، راه اندازی استارتاپ بازی آفریقایی است. پیشنهاد کوردل رابین کوکر، بنیانگذار  Carry1st به سازنده کنسول پلی‌استیشن این بود که بازار آفریقا در زمینه تولید بازی‌های ویدیویی رشد زیادی خواهد داشت. در حال حاضر، Carry1st فقط بازی‌ها را برای مشتریانی مانند Activision  می‌سازد. اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای توسعه سه بازی جدید است. Carry1st هنوز یک استارتاپ در مراحل اولیه محسوب می‌شود، که رشدش در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

آنتونیو آویتابیل در بیانیه‌ای گفته است که ما از استقبال Carry1st به عنوان اولین سرمایه‌گذاری خود در آفریقا هیجان زده‌ایم. آویتابیل معتقد است که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای بازار بازی در آفریقا وجود دارد. آویتابیل امیدوار است که سرمایه‌گذاری در Carry1st به پیشرفت صنعت بازی در آفریقا کمک خیلی زیادی کند. وی افزود که ” ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با تیم Carry1st  هستیم تا از رشد شرکت حمایت کرده و فرصت‌های تجاری بالقوه‌ای را نیز ایجاد کنیم”.

رابین کوکر اذعان داشت که نیجریه، مراکش و الجزایر به‌عنوان کشور‌هایی هستند در زمینه استفاده از کنسول‌های بازی بیشتر فعالیت داشته‌اند. در این کشورها، کنسول بازی بیشترین فروش را داشته است. کوکر معتقد است که یک فرصت فوق‌العاده مهم، برای فروش کنسول در آفریقا نیز وجود دارد. رابین کوکر افزود که بسیاری از گیمرها در آفریقا در حال خرید کنسول از طریق بازارهای خاکستری هستند. به عبارت دیگر، در این بازارها کنسول‌هایی از خارج از کشور وارد شده‌اند و در بازار به فروش می‌رسند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.