تالار مقالات بروز تکنولوژی

سونی ۹۰۰ کارمند پلی استیشن را اخراج کرد

اخراج‌ها در زمینه صنعت بازی‌های ویدیویی همچنان ادامه دارند. بخش مربوط به بازی‌های پلی‌استیشن شرکت سونی طی این هفته اعلام کرد که حدود ۸ درصد یا حدود ۹۰۰ نفر از نیروی کاری خود را اخراج می‌کند.

در واقع، چندین کارمند بخش تولید پلی استیشن سونی اخراج می‌شوند. در بریتانیا، استودیوی پلی استیشن لندن در حال تعطیل شدن است. در واقع، تعداد کارکنان استودیو Firesprite کاهش پیدا خواهند کرد. کاهش کارکنان نیز روی  Naughty Dog، Insomniac Games  و Guerrilla Games تأثیر  گذاشته است. در کل، برخی از پروژه‌های اعلام نشده نیز لغو شده‌اند.

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد که سازمان ما برای تغییر آماده است. وی خاطر نشان کرد که ما می‌توانیم تصمیمات سخت‌تری را بگیریم. رایان به این موضوع اشاره کرد که ما به کسب و کار خود نگاهی کلی نگر داریم و اهداف شرکت را در نظر می‌گیریم. هدف ما در شرکت این است که عملکرد موفقیت آمیزتری داشته باشیم و مطابق با انتظارات گیمر‌ها عمل کنیم.

Deck Nine Games از توسعه‌دهندگان بازی Life is Strange اعلام کرده است که 20 درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند. این افراد، بسیار با استعداد و فوق العاده هستند. آنها در طول فعالیت در Deck Nine Games موفقیت‌های زیادی داشته‌اند و گرفتن این تصمیم برای ما کار راحتی نبوده است. لطفاً اگر می‌توانید‌ این افراد را استخدام کنید که بسیار موفق هستند.

در ماه‌های اخیر، سایر شرکت‌ها از قبیل مایکروسافت و ریموت گیمز نیز کارکنان خود را اخراج کرده‌اند. در واقع، این شرکت‌ها، در ماه‌های اخیر، کارکنان را با هدف بازسازی شرکت اخراج کرده‌اند.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.