تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهنمای تصویری شارژ سریع اینترنت مخابرات

اگر به جای اینترنت ADSL تک نت اقدام به خرید اینترنت ADSL مخابرات یا همان TCT کرده‌اید بهتر است تا این روش آموزشی را برای شارژ سریع اینترنت مخابرات مطالعه کنید. آیا به عنوان کاربر اینترنت مخابرات با روش‌های شارژ سریع اینترنت مخابرات آشنا هستید؟ اگر می‌خواهید اینترنت مخابرات را سریع شارژ کنید این مقاله را از دست ندهید و با انواع روش‌های شارژ سریع اینترنت مخابرات آشنا شوید.

اینترنت بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی ماست و گسترش دسترسی به اینترنت، نیاز به خدمات اینترنت مخابرات را افزایش داده است. شرکت‌های مختلفی درصدد برآوردن نیازهای اینترنتی مشترکین هستند و با ارائه انواع اینترنت، دسترسی به اینترنت را برای همه فراهم کرده‌اند. شرکت مخابرات ایران یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در کشور است و افراد زیادی طرف‌دار خدمات اینترنت پرسرعت این شرکت هستند. شارژ اینترنت مخابرات یکی از مسائل مهمی است که مشترکین اینترنت مخابرات با آن سروکار دارند. باتوجه‌به دسترسی زیاد مردم به شارژ اینترنت مخابرات در این مقاله تک نت در نظر دارد تا به معرفی دو روش فرایند شارژ سریع اینترنت مخابرات بپردازد.

ویژگی‌های اینترنت مخابرات

قبل از اینکه در مورد روش‌های به شارژ سریع اینترنت مخابرات صحبت کنیم، بیاید نگاه به انواع خدمات اینترنتی مخابرات بپردازیم. اینترنت مخابرات ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت است. این خدمات اینترنتی دارای سرعت‌های مختلفی هستند و مشترکین بنا به نوع نیاز خود از اینترنت می‌توانند هرکدام را که برای آن‌ها بهترین گزینه است را انتخاب کنند.

 اینترنت  ADSL

اینترنت ADSL تک نت یکی از قدیم‌ترین سرویس‌های اینترنتی در جهان است که هنوز هم طرف‌داران مشترکین خانگی خود را دارند. در این نوع اینترنت که از طریق خطوط تلفن امکان‌پذیر است اتصال اینترنت بروی خطوط ثابت انجام می‌شود. این نوع اینترنت خانگی نسبت به سایر اینترنت‌های دیگر ارزان‌تر است اگرچه دارای سرعت دانلود کمتری است.

اینترنت VDSL 

اینترنت VDSL  بر بستر کابل‌های شبکه است و برخلاف اینترنت ای دی اس ال نیازی به خطوط تلفت برای برقراری اینترنت ندارد. سرعت دانلود اینترنت VDSL بیش از ۵ برابر ای دی اس ال است و می‌تواند گزینه انتخابی خوبی برای اینترنت گیمینگ باشد. در مطلب تفاوت ADSL و VDSL تفاوت این دو سرویس را به تفصیل توضیح داده‌ایم.

اینترنت فیبر نوری

 اینترنت فیبر نوری بر بستر کابل‌های فیبر نوری است و از کابل تلفن استفاده نمی‌کند. سرعت اینترنت فیبر نوری بیشتر از انواع گفته شده قبلی است و سرعت دانلود و آپلود در این نوع اینترنت حدود ۱ گیگابایت است.

از اینترنت 5G چه میدانید این اینترنت پرسرعت نسل جدید چه تاثیری در فناوری اینده میتواند داشته باشد ؟اینجا کلیک کنید.

 روش‌های شارژ اینترنت مخابرات کدام‌اند؟

 بدنبال روش های شارژ اینترنت مخابرات هستید؟مشترکین اینترنت مخابرات می‌توانند از طریق استفاده از حساب کاربری اینترنت مخابرات به شارژ سریع اینترنت مخابرات بپردازند. در واقع هر کاربر اینترنت مخابرات دارای یک پنل کاربری است که با واردکردن نام کاربری و رمز عبوری که برای وی تعریف شده است می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

روش اول شارژ سریع

گاهی اوقات عجله دارید و می‌خواهید خیلی سریع حساب کاربری خود را شارژ کنید پس چاره چیست؟ از طریق شارژ سریع اینترنت مخابرات می‌توانید خیلی سریع اینترنت خود را شارژ کنید. یکی از روش‌های شارژ اینترنت مخابرات میان‌بر است که می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند. ابتدا باید وارد سامانه   Adsl.tci.ir مخابرات شوید و در بخش نام کاربری باید شماره‌تلفن ثبت‌نامی شما برای سرویس اینترنت را با کد شهر (بدون صفر) وارد نمایید.

در روش اول بعد از ورود به سامانه بخش شارژ سریع مخابرات را انتخاب کنید و در صفحه جدید نام کاربری و شماره‌تلفن را وارد نمایید. با انتخاب شارژ موردنیاز هزینه سرویس را بپردازید و خیلی سریع اینترنت شما شارژ می‌شود.

 در روش دوم شارژ اینترنت مخابرات از طریق پنل کاربری

 شارژ سریع مخابرات ؟ممکنه؟ بله در این روش برای شارژ سریع اینترنت مخابرات می‌توانید از طریق پنل کاربری خود می‌توانید اقدام کنید. با داشتن رمز عبور و یوزر به پنل کاربری خود می‌توانید وارد شوید. همان‌طور که گفته شد ابتدا وارد سامانه مخابرات شوید و نام کاربری خود را (شامل شماره‌تلفن و کد شهر بدون صفر) به همراه رمز عبور (رمز عبور شما قبلاً از طریق شرکت مخابرات برای شما پیامک شده است) وارد نمایید و گزینه ورود به سامانه رو کلیک کنید.

برای شارژ سریع مخابرات بعد از ورود به پنل کاربری خود می‌توانید اطلاعات کاربری خود را مشاهده کنید و در بخش ترافیک اضافه، سرویس ترافیک رزرو کنید و یا انتخاب حجم موردنظر خود و بعد از انجام مراحل پرداخت حساب کاربری شما شارژ می‌شود. این روش یکی از معمول‌ترین روش‌های شارژ اینترنت مخابرات است که نسبت به روش قبلی شارژ سریع مخابرات کمی بیشتر زمان می‌گیرد.

نتیجه‌گیری

بسیاری وقت کافی برای شارژ اینترنت مخابرات خود را ندارند و خیلی زود باید به اینترنت دسترسی داشته باشند تکلیف چیست؟ همانطور که در این مقاله خواندید برای مشترکین اینترنت مخابرات دوراه حل برای شارژ سریع اینترنت مخابرات وجود دارد. در روش اول کاربر بعد از ورود به سامانه مخابرات روی بخش شارژ سریع باید کلیک کند و در ادامه با واردکردن نام کاربری (شماره‌تلفن ثابت به همراه کد شهر بدون صفر) می‌تواند سرویس انتخاب خود را رزرو و شارژ کند. در روش دوم کاربر بعد از ورود به سامانه و با واردکردن نام کاربری و رمز عبور می‌تواند وارد پنل کاربری خود شود و سرویس موردنظر خود را انتخاب و شارژ کند. در این روش برخلاف روش قبلی شما می‌توانید سایر اطلاعات کاربری خود را در پنل کاربری مشاهده کنید. با این دو روش دیگر نگران شارژ سریع اینترنت مخابرات خود نباشید. البته یک پیشنهاد بهتر هم وجود دارد! ارائه دهنده‌ی اینترنت پرسرعت خود را با یک شرکت مدرن‌تر و به‌روز جایگزین کنید. اینترنت تک نت علاوه بر برخورداری از زیرساخت‌های گسترده و مدرن، بهترین پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.