تالار مقالات بروز تکنولوژی

مصرف اینترنت VODهای ایرانی چقدر است؟

امروزه شمار افراد علاقه‌مند به تماشای ویدیو‌ها و فیلم‌های آنلاین روز به روز در حال افزایش است. فیلیمو و نماوا دو مورد از  vod‌های پرطرفدار هستند که برای استفاده از آن‌ها به اینترنت نیاز دارید. در واقع، بدون استفاده از اینترنت نمی‌توانید از این دو برنامه استفاده کنید. سریال‌ها و فیلم‌هایی که در این دو پلتفرم موجود هستند، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها محسوب می‌شوند.

در گذشته برای استفاده از vod‌ها نیازی به خرید بسته‌های اینترنتی نبود. اما امروزه این پروسه تغییر کرده است و باید بسته اینترنتی برای تماشای فیلم در vod‌هایی مانند نماوا و فیلیمو تهیه کنید. شما می‌توانید با خرید حق اشتراک، تا بازه زمانی مشخص از نماوا برای تماشای فیلم‌ها و ویدیو‌ها در حجم‌های مختلف استفاده کنید. برای استفاده از برنامه‌های فیلیمو و نماوا به اینترنت با حجم قابل توجهی نیاز دارید. اما آیا می‌دانید که مصرف اینترنت vod های ایرانی چقدر است؟ در این پست از بلاگ تک نت به این سؤال شما پاسخ می‌دهیم.

آیا فیلیمو اینترنت مصرف می‌کند؟

اگر به تماشای فیلم و سریال خیلی علاقه‌مند هستید، حتماً تا به حال اسم فیلیمو را شنیده‌اید! فیلیمو از بهترین برنامه‌ها برای پخش و تماشای انواع فیلم‌های آنلاین است. شما می‌توانید در این پلتفرم، انواع فیلم‌های قدیمی و جدید را با کیفیت‌های متنوع تماشا کنید. اما برای تماشای فیلم در فیلیمو باید اینترنت داشته باشید. از آنجا که فیلیمو نیاز به اینترنت دارد، باید برای استفاده از آن هزینه قابل توجهی را کنار بگذارید.

مصرف اینترنت VOD ایرانی

هزینه‌ای که باید برای تماشای فیلم در فیلیمو پرداخت کنید، به صورت نیم بها پرداخت می‌شود. شما لازم نیست که برای تماشای فیلم در فیلیمو هزینه زیادی را پرداخت کنید. البته، در برخی موارد نیز هزینه‌ها به صورت تمام بها محاسبه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، هر یک از بسته‌های اشتراک اینترنت یک، شش یا سه ماهه فیلیمو را نیز انتخاب کنید.

میزان مصرف اینترنت نماوا چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های کاربران این است که نماوا چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟ با توجه به کیفیت و بازه زمانی ویدیو، میزان مصرف اینترنت نماوا متغیر است. هر چقدر کیفیت و بازه زمانی ویدیو‌ها در این vod بالاتر باشد، به اینترنت با حجم بالاتری احتیاج دارید. در مقایسه با فیلیمو، مصرف دیتا در نماوا بیشتر است. بنابراین، برای تماشای فیلم در این vod باید بیشتر هزینه کنید. مصرف اینترنت در نماوا به صورت زیر است:

  • برای تماشای فیلم‌ها با کیفیت پایین‌تر،600 مگابایت اینترنت لازم است.
  • برای تماشای فیلم‌هایی با کیفیت 480 P و HD به ترتیب به 840 و 1050 مگابایت اینترنت احتیاج دارید.

سخن آخر

برای تماشای فیلم‌ها و ویدیو‌ها در هر یک از VODهای ایرانی بهتر است که ترافیک بالایی داشته باشید. اما کدام سرویس اینترنتی دارای بیشترین ترافیک است؟ سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت دارای بیشترین حجم ترافیک برای دانلود و تماشای انواع فیلم‌ها و کلیپ‌ها در برنامه‌های نماوا، فیلیمو و فیلم نت است. اگر بخواهید هرکدام از فیلم‌ها را با بهترین کیفیت مشاهده کنید باید ترافیک زیادی مصرف کنید که در سرویس‌های حجمی ممکن است دچار مشکل شوید.

شما می‌توانید با خرید اینترنت پوینت تو پوینت، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را با هر میزان حجم و کیفیت تماشا کنید. با خرید سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت لازم نیست که هزینه‌ای را صرف خرید ترافیک اضافه کنید. از طریق سایت تک نت می‌توانید سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت را برای استفاده از VOD خریداری کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.