تالار مقالات بروز تکنولوژی

کاربران Xbox Game Pass نباید تاریخ ۶ فوریه را فراموش کنند!

کاربران Xbox Game Pass باید به تاریخ 6 فوریه توجه زیادی داشته باشند. در این تاریخ، بازی‌های جدید برای این دستگاه منتشر می‌شود. بازی‌های هیجان‌انگیز جدیدی مانند Palworld و Resident Evil 2 در ماه ژانویه 2024 به Xbox Game Pass  اضافه شدند و بازی‌های بیشتری نیز برای ماه فوریه معرفی شده‌اند. کاربران این دستگاه می‌توانند منتظر بازی‌هایی مانند Persona 3 Reload، Anuchard، PlateUp  و Open Roads  در ماه فوریه باشند. همچنین،  لیست کامل wave 1 احتمالاً در 6 فوریه معرفی می‌شود.

لیست بهترین بازی‌های Xbox Game Pass

Xbox Game Pass  در ژانویه 2024 بازی‌های جدید و هیجان‌انگیزی مانند Palworld  را معرفی کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.  Resident Evil 2 نیز، بازی جدید Xbox Game Pass است که در ماه ژانویه 2024 عرضه شده است. مایکروسافت بازی‌های جدید Xbox Game Pass را برای فوریه 2024 در روز مشخصی معرفی خواهد کرد. بنابراین، طرفداران بازی باید بازه زمانی تعیین شده توسط کمپانی مایکروسافت را در نظر داشته باشند. بازی Persona 3 Reload  در 2 فوریه برای Xbox Game Pass عرضه می‌شود. در حالی که بازی Anuchard برای ۶ فوریه معرفی خواهد شد. Anuchard یک نوع بازی اکشن است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این بازی بار‌ها مورد نقد تحلیگران قرار گرفته است. اما در حال حاضر، گیمر‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به این بازی دارند.

Open Roads نیز یک نوع بازی ماجراجویی روایی است. این بازی ماجراجویانه، توجه بسیاری از گیمر‌ها را به خود جب خواهد کرد. پس به عنوان یک گیمر، این بازی را برای ایکس باکس خود تهیه کنید. برای انجام بازی‌های آنلاین با استفاده از Xbox Game Pass، خرید سرویس اینترنت با کیفیت بالا و تأخیر کم بهترین راهکار است. شما می‌توانید این سرویس اینترنت را از تک نت برای انجام سریع‌تر بازی‌های Xbox Game Pass خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.