تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیا امکان خرید سیم کارت td-lte بدون مودم وجود دارد؟

امروزه، یکی از نیاز‌های اصلی افراد در رده‌های سنی مختلف، دسترسی به اینترنت است. برای انجام بازی بازی‌های آنلاین، خرید و فروش اینترنتی، سرچ در گوگل، استفاده از رسانه‌های اجتماعی و… به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. دسترسی به اینترنت از طریق خرید مودم و سیم کارت امکان‌پذیر است. برای هیچ کدام از کاربران اینترنت خوشایند نیست که با مشکلاتی مانند قطعی یا تأخیر در اینترنت مواجه شوند. به همین خاطر، باید از سیم کارت و سرویس اینترنتی استفاده کرد که دارای کمترین میزان قطعی و بالاترین سرعت است.

تکنولوژی td lte بهترین فناوری سرویس‌های اینترنتی نسل جدید است. td lte یکی از پیشرفته ترین و شناخته شده ترین سرویس های اینترنتی است. در گذشته، استفاده از td lte بدون مودم امکان‌پذیر نبود. کاربران برای دسترسی به این تکنولوژی حتماً باید مودم خریداری می­کردند. اما امروزه، کاربران می‌توانند بدون خرید و استفاده مودم از تکنولوژی td lte  بهره‌مند شوند. در واقع، اخیراً، امکان استفاده از سیم کارت‌های td lte نیز برای کاربران فراهم شده است.

کاربرانی که بودجه خیلی زیادی برای خرید مودم ندارند، می‌توانند فقط سیم کارت‌های td lte نسل چهار را خریداری کنند. مشترکین قادر خواهند بود با خرید سیم کارت‌های td lte به اینترنتی پرسرعت نیز دسترسی پیدا کنند. قبل از اینکه سیم کارت‌های td lte روانه بازار شوند، باید مودم‌های td lte را خریداری می‌کردید. اما امروزه، میزان دغدغه کاربران اینترنت کمتر شده است. شما می‌توانید سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اینترنت و بدون احتیاج به مودم td lte سفارش دهید. البته در نهایت باید آن را در یک دستگاه سازگار قرار دهید تا بتوانید از اینترنت TD-LTE استفاده کنید.

سیم کارت td lte  بدون مودم، بهترین گزینه برای افرادی است که با صرف هزینه کمتر، قصد دسترسی به اینترنتی قوی تر با پوشش دهی بیشتر را دارند.  لازم به ذکر است که سیم کارت‌های td lte از اینترنت با بالاترین سرعت و کیفیت پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید در مناطقی که پوشش دهی مناسبی دارند، از سیم کارت‌های td lte استفاده کنید. در بعضی از مناطق مانند نقاط کور و روستا‌ها، امکان استفاده از سیم کارت‌های td lte وجود ندارد. بنابراین، قبل از خرید سیم کارت بهتر است که میزان پوشش دهی منطقه موردنظر خود را بررسی کنید.

چگونه می‌توان بدون مودم از سیم کارت td lte استفاده کرد؟

روی همه گوشی‌ها نمی‌توان از سیم کارت‌های td lte استفاده کرد. به علاوه، امکان استفاده از سیم کارت‌های td lte در مودم‌ها بیشتر است. با استفاده از سیم کارت‌های td lte روی گوشی قادر به برقراری مکالمه یا ارسال پیام نخواهید بود. در واقع، این سیم کارت‌ها مختص برقراری ارتباط اینترنتی طراحی شده‌اند. بنابراین، اگر به فکر خرید سیم کارتی با قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام هستید، سیم کارت‌های td lte برای شما کاربردی نخواهند داشت.

سیم کارت tdlte بدون مودم

اگر فقط به اینترنت نیاز دارید، می‌توانید سیم کارت td lte را سفارش دهید. اما چگونه می‌توان از این سیم کارت استفاده کرد؟ اول از همه، گوشی شما باید قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی td lte را داشته باشد. به علاوه، تلفن همراه باید دارای باند‌های tdd به همراه فرکانس ۳۷۰۰ مگاهرتز باشد. شما می‌توانید روی گوشی‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند، سیم کارت td lte را قرار دهید. بعد از قرار دادن سیم کارت، داخل تلفن همراه، در مناطقی با پوشش دهی بیشتر می‌توانید به راحتی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنید. کاربرانی که قصد اتصال همیشگی به اینترنت را دارند، می‌توانند علاوه بر سیم کارت اصلی خود از سیم کارت td lte نیز استفاده کنند

مزایا و معایب خرید و استفاده از سیم کارت  td lte

خرید و استفاده از سیم کارت‌های td lte مزایایی را به همراه دارد. از مزایای این نوع سیم کارت‌ها می‌توان به امکان خرید بسته‌های اینترنتی متنوع، دسترسی به اینترنت پرسرعت و هزینه مناسب اشاره کرد. برای دسترسی راحت­تر به اینترنت td lte بهتر است که در شهر‌های بزرگ، از این سیم کارت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که سرویس td lte در مراکز استان‌هاT پهنای باند بیشتر و سرعت پایدارتری نیز دارد. بنابراین، اگر جزو ساکنین شهر‌های بزرگ یا مراکز استان‌ها هستید، خرید سیم کارت td lte می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. از سایر مزایای استفاده و خرید سیم کارت‌های td lte می‌توان به پایداری بالا، سرعت زیاد، کاهش هزینه‌های مصرفی و پوشش دهی زیاد اشاره کرد

اما با وجود مزایا، سیم کارت‌های td lte دارای معایبی نیز هستند. به عنوان مثال، در نقاط کور یا روستا‌ها نمی‌توانید به خوبی از سیم کارت td lte استفاده کنید. در واقع، قابلیت دسترسی کمتری به سرویس td lte در روستا و نقاط کور وجود دارد. پوشش تکنولوژی td lte در این مناطق کمتر بوده و در نتیجه امکان دسترسی مناسب به اینترنت وجود ندارد.

قیمت سیم کارت tdlte  بدون مودم چقدر است؟

یکی از فاکتور‌هایی که موقع خرید مودم یا سیم کارت، توجه خریداران را به خود جلب می‌کند، قیمت این محصولات است. برای خرید مودم‌های td lte مسلماً باید هزینه بیشتری را بپردازید. اما برای خرید سیم کارت td lte به بودجه زیادی نیاز ندارید. شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه، سیم کارت‌هایی که از تکنولوژی td lte پشتیبانی می‌کنند را سفارش دهید. هزینه مصرف اینترنت در سیم کارت‌های td lte از سیم کارت معمولی نیز کمتر است. در واقع، با وجود سرعت بالای اینترنت و قابلیت پوشش دهی زیاد، با کمترین هزینه می‌توانید سیم کارت‌های td lte را خریداری کنید. استفاده از اینترنت td lte نیز روی موبایل، ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که درباره خرید سیم کارت tdlte  بدون مودم، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. سیم کارت‌های td lte در مقایسه با سایر سیم کارت‌های موجود در بازار، اینترنت پرسرعت را با بهترین قیمت، بالاترین سرعت و پوشش دهی به کاربران خود ارائه می‌دهند. برای اینکه در سیم کارت و مودم td lte به اینترنت دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از طریق سایت تک نت، سرویس اینترنتی مدنظرتان را سفارش دهید. با خرید اینترنت‌ها و سیم کارت‌های td lte دیگر لازم نیست که دغدغه قطعی و مشکل در برقراری ارتباط اینترنتی را داشته باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.