تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A55 و A35 به زودی عرضه می‌شوند!

این انتظار می‌رود که برند سامسونگ به زودی، گوشی گلکسی A55 را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های موبایل هوشمند میان رده وارد بازار کند. در واقع، این کمپانی قصد دارد این گوشی هوشمند با قابلیت 5G را در بازار هند عرضه کند. در همین زمان، احتمالاً گوشی ارزان‌تر سامسونگ در مدل A35 نیز به عنوان جایگزین A55 رونمایی خواهد شد. طبق اخبار، گوشی سامسونگ A35 در آینده‌ای نزدیک در تمام دنیا به فروش خواهد رسید.
گلکسی A15 5G در سایت آمازون با قیمت 234 دلار به فروش خواهد رسید. فقط کافیست برای تهیه این گوشی با رم 8 گیگابایت به سایت آمازون مراجعه کنید. با این حال، شواهد حاکی از این است که احتمالاً در این پلتفرم تامدتی فروش موبایل‌های سامسونگ انجام نشود تا زمانی که گوشی‌های A35 و  A55 عرضه شوند.

براساس گزارش ها، هر دو موبایل توسط سازمان استانداردهای کشور هند مورد تایید قرار گرفته اند. در نتیجه، این دستگاه ها در هند قابل فروش هستند.

طبق گزارش‌ها، هر دو دستگاه به طور همزمان توسط اداره استاندارد‌های هند (BIS) تأیید شده‌اند و در نتیجه آن‌ها را برای فروش در کشور تأیید می‌کند. طبق گزارش‌ها، گوشی A55 در مدل SM A556E/DS  و A35 نیز در مدل A356E ساخته شده است. این دو دستگاه دارای قابلیت دسترسی به اینترنت 5G هستند. به همین خاطر، A35 و A55  ممکن است که در مقایسه با سایر مدل‌های سامسونگ مانند A15 قیمت بالاتری داشته باشند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.