تالار مقالات بروز تکنولوژی

گوشی بدون برنامه؟

شرکت دویچه تلکوم، یک دستگاه جدید معرفی کرده است که کاملاً متکی بر هوش مصنوعی عمل می‌کند. شرکت دویچه تلکوم گفت که این دستگاه آزمایشی دارای رابط بدون برنامه است. هوش مصنوعی اخیراً مورد بحث قرار گرفته است. شرکت‌ها در حال رونمایی از محصولات و ایده‌های هوش مصنوعی خود هستند. به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند Deutsche Telekom  توجه شرکت‌کنندگان در کنفرانس خبری را به خود جلب می‌کند.

دویچه تلکام گوشی مفهومی جدید را معرفی کرد که به هوش مصنوعی متکی است. این دستگاه آزمایشی تمام نیازهای کاربر را به جای برنامه‌ها با کمک هوش مصنوعی برطرف می‌کند. شرکت دویچه تلکام معتقد است که این دستگاه در تولید گوشی‌های هوشمند در آینده نقش مؤثری دارد. تیم هوتگز، مدیر عامل شرکت، در سخنرانی خود خاطر نشان کرد که در ۵ الی ۱۰ سال بعد، هیچ یک از ما از برنامه‌های گوشی استفاده نخواهیم کرد.

از این دستگاه می‌توان برای خرید محصولات، غذا یا رزرو بلیط استفاده کرد. شما می‌توانید با این دستگاه عکس بگیرید و با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را برای دوستان و خانواده‌تان ارسال کنید. Deutsche Telekom، این گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی را با همکاری Qualcomm و Brain.AI توسعه داده است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.