تالار مقالات بروز تکنولوژی

AirPods 4 و AirPods Max احتمالا در اواخر امسال عرضه می‌شوند

طبق آخرین اخباری که مارک گورمن از بلومبرگ منتشر کرده است، اپل قصد عرضه چند مدل AirPods جدید تا اواخر امسال را دارد. گورمن در ماه  اکتبر سال 2023 در خبرنامه Power On گفته است که اپل قصد انتشار ایرپاد 4 را دارد. به علاوه، AirPods Maxاواخر اسال 2024 به روزرسانی می‌شود. وی در روز یکشنبه تایید کرد که این طرح هنوز در مرحله انجام قرار دارد.

طبق انتظارات گورمن، نسل چهارم ایرپاد‌ها دارای طراحی جدیدتر و کیفیت صدای بهتر خواهند بود. همچنین، وی انتظار دارد که ایرپاد‌های نسل چهارم جدیدتر با ویژگی حذف نویز و مجهز به بلندگو در جعبه شارژر عرضه شوند. وی خاطر نشان کرد که اپل قصد متوقف کردن عرضه ایرپاد نسل ۲ و۳، بعد از عرضه نسل چهارم را دارد.

طبق گفته  گورمن، AirPods Max   آپدیت شده، برای شارژ و پخش صدا از درگاه USB C استفاده می‌کند؛ اما تغییر زیادی در زمینه ساخت این دستگاه صورت نمی‌گیرد. وی خاطر نشان کرد که هدفون Over ear احتمالاً در رنگ‌های جدید نیز موجود باشد. رنگ‌های فعلی این دستگاه شامل سبز، صورتی، نقره ای، آبی آسمانی و خاکستری است.

گورمن انتظار دارد که AirPods Pro جدید در سال 2025 با تغییراتی در طراحی و تراشه عرضه شود. در واقع، تراشه قدرتمند این دستگاه می‌تواند در بهبود کیفیت صدای آن تأثیر داشته باشد. شرکت اپل نسل سوم ایرپاد را در ماه اکتبر سال 2021 معرفی کرد؛ AirPods Max  نیز در ماه دسامبر سال 2020 معرفی شد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.