تالار مقالات بروز تکنولوژی

یکی دیگر از طراحان قدیمی، شرکت اپل را ترک می‌کند

بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت اپل در حال از دست دادن اعضای قدیمی تیم طراحی صنعتی است. بارت آندره بیشتر از ۳۰ سال در اپل کار می‌کند و قرار است که امسال بازنشسته شود. آندره در سال ۱۹۹۲ به همراه جانی آیو وارد شرکت اپل شد. وی از آخرین اعضای تیم طراحی است که با آیو در زمینه طراحی محصولات اپل همکاری داشته است.

آیو در سال ۲۰۱۹ شرکت را ترک بود و ایوانز هانکی جایگزین وی شد. در سال ۲۰۲۲ نیز، ایوانز هانکی شرکت اپل را ترک کرد و آندره اداره تیم طراحی را برعهده گرفت. هنگامی که آیو از شرکت اپل برای راه‌اندازی محصول LoveFrom  اَپل کناره‌گیری کرد؛ چندنفر از همکاران طراح وی نیز از کارشان کناره‌گیری کردند. از آن بازه زمانی، سایر اعضاء نیز تیم طراحی را ترک کردند.

پس از خروج ایوانز هانکی، شرکت اپل نقش مدیر طراحی محصول را حذف کرد. این شرکت، تیم طراحی محصول را با مدیریت جف ویلیامز بازسازی کرد. طبق گفته بلومبرگ، برخی از افراد تیم طراحی از اینکه به جای طراح توسط فرد دیگر راهنمایی می‌شوند، احساس رضایت ندارند. همچنین، تلاش‌هایی که در زمینه کاهش هزینه‌ها صورت گرفته است؛ عملکرد تیم طراحی را تغییر داد. در حال حاضر، تنها تعداد بسیار کم و انگشت شماری از طراحان قدیمی این شرکت باقی مانده‌اند و در اپل فعالیت می‌کنند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.