تالار مقالات بروز تکنولوژی

توسعه گوشی‌های تاشو اپل متوقف شده است

شایعه منتشر شده حاکی از این است که اپل، توسعه آیفون تاشو را به علت ایرادات صفحه نمایش به حالت تعلیق درآورده است. حداقل یکی ازدستگاه‌های تاشو که اپل در حال آزمایشش بوده است، از نمایشگر ساخت برند سامسونگ استفاده می‌کند. برند سامسونگ از تأمین‌کنندگان اصلی پنل‌های نمایشگر مورد استفاده در دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود. در واقع، این برند، نمونه‌های صفحه نمایش تاشو را در گذشته در اختیار شرکت اپل قرار داده است. همچنین، گزارش اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ با ترکیب مهارت‌هایی که در ساخت دستگاه‌های تاشو از سال ۲۰۱۹ به دست آورده است، در تلاش برای تولید بهترین گوشی‌های تاشو است.

با این حال، شایعات نشان می‌دهند که آخرین پنل‌های سامسونگ که در مرحله آزمایشی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، دچار ایراد شدند. به همین خاطر، شرکت اپل، کل پروژه مرتبط با ساخت تلفن‌های تاشو را کنار گذاشته است. طبق گزارش منتشر شده از The Information در اوایل این ماه، شرکت اپل نمونه‌هایی از گوشی‌های تاشو را ساخته است. اما خبری از ساخت محصولات تاشو توسط شرکت اپل برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۵ نیست. طبق گزارش‌ها، آیفون‌های تاشو مطابق با استاندارد‌های اپل ساخته نشده‌اند و به همین خاطر پروسه توسعه آن‌ها لغو شده است.
در وبلاگ Weibo اطلاعاتی درباره تعلیق پروژه ساخت گوشی تاشو در اپل دریافت شده است. معمولاً در این سایت، هیچگونه شایعه‌ای منتشر نمی‌شود. به همین خاطر، شاید اطلاعات درج شده در این سایت صحت داشته باشد. به علاوه، این موضوع مشخص نیست که ادعای مطرح شده به ادامه کار اپل بر روی پروسه تولید iPad تاشو تأثیر می‌گذارد یا خیر. شایعه شده است که شرکت اپل، بیشتر قصد تولید این دستگاه را دارد. اوایل این ماه، رسانه کره‌ای The Elec خبر داد که شرکت اپل قصد دارد که اولین دستگاه تاشو خود را در چند سال آینده در قالب دستگاه ۷ تا ۸ اینچی رونمایی کند. این دستگاه می‌تواند جایگزین آیپد مینی 3. 8 اینچی شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.