تالار مقالات بروز تکنولوژی

ادغام گسترده Apple Music و Spotify در تیک تاک

TikTok  سال قبل یک ویژگی جدید « Add to Music app» را معرفی کرد. همانطور که از اسمش مشخص است، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که آهنگی را که در یک ویدیوی TikTok شنیده‌اند در Apple Music، Spotify یا Amazon Music  ذخیره کنند. این ویژگی قبلاً برای کاربران ایالات متحده و بریتانیا در دسترس بود،. اما در حال حاضر، این پلتفرم در مناطق بیشتری در سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است.

TikTok  ویژگی « Add to Music app» را در کشورهای بیشتری گسترش می‌دهد!

در ماه دسامبر، این ویژگی به 19 کشور جدید مانند کانادا، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا گسترش یافته بود. در حال حاضر، ویژگی” Add to Music app” در بیش از 160 کشور از قبیل اتریش، بلژیک، دانمارک، مصر، لبنان، نیوزلند، نروژ، پاراگوئه، قطر، سوئیس، تایوان، اوکراین و اروگوئه در دسترس است. تیک تاک خاطر نشان کرد که قابلیت Add to Music app  طراحی شده است تا به طرفداران موسیقی در ضبط و ذخیره آهنگ‌های دلخواه‌تان کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، هر زمان که دوست داشتید، با یک سرویس اینترنت پیشرفته از شنیدن موسیقی ضبط شده مورد علاقه‌تان نهایت لذت را ببرید.

هنگامی که کاربر در حال تماشای یک ویدیوی TikTok است، دکمه «افزودن موسیقی» نشان داده می‌شود. کاربر تنها با یک ضربه می‌تواند آهنگ موردنظر را به کتابخانه موسیقی شخصی خود اضافه کند. آهنگ در لیست پخش پیش فرض در سرویس پخش موسیقی ذخیره می‌شود. اما کاربران می‌توانند آهنگ را به لیست پخش جدید نیز اضافه کنند. TikTok  به صورت رایگان در فروشگاه اپ استور در دسترس است. شما باید آخرین نسخه برنامه را روی دستگاه خود نصب کرده باشید تا به ویژگی‌های جدید دسترسی پیدا کنید. فهرست کامل کشورهایی که این قابلیت در آنجا در دسترس است را می‌توانید در وب‌سایت TikTok مشاهده کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.