تالار مقالات بروز تکنولوژی

حلقه هوشمند اپل، ارزش انتظار را دارد

بازار دستگاه‌های هوشمند دائماً در حال تحول است. پروسه ساخت دستگاه‌های پوشیدنی با تولید ردیاب تناسب اندام شروع شد. این ردیاب تناسب اندام روی مچ دسته شما بسته می‌شود. در سال ۲۰۱۵ نیز سایر دستگاه‌ها مانند ساعت‌های هوشمند مانند اپل واچ ساخته شدند. به سرعت به سمت عصر جدید از دستگاه‌های هوشمند حرکت کردیم. حلقه هوشمند از جدیدترین دستگاه‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. حلقه Oura را می‌توان جزو اولین حلقه‌های هوشمند در نظر گرفته که وارد بازار شده است. ساخت این حلقه در سال ۲۰۱۵ و توسط Kickstarter  صورت گرفت. دومین نسخه از این حلقه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. نسل سوم حلقه  Ouraنیز در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

اخیراً حلقه Oura رقبای زیادی پیدا کرده است. سامسونگ نیز، حلقه گلکسی خود را در پایان رویداد Galaxy Unpacked  در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ عرضه کرده است. شایعه شده که اپل وارد عرضه تولید حلقه‌های هوشمند شده است. با این حال، در خبرنامه اخیر Power On از مارک گورمن بلومبرگ، به نظر می‌رسد که ساخت حلقه هوشمند هنوز در مرحله‌ایده قرار دارد. این شرکت به صورت فعالانه در زمینه ساخت حلقه‌های هوشمند فعالیت نمی‌کند.

استفاده از حلقه هوشمند بسیار راحت تر از اپل واچ است؛ به خصوص شب‌ها می‌توانید از این دستگاه هوشمند استفاده کنید. اپل واچ‌ها اندازه بزرگتری دارند و به همین خاطر شب‌ها نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، حلقه هوشمند دارای باتری با دوام و ماندگاری بیشتری در مقایسه با اپل واچ است.

با استفاده از حلقه اپل، امکان اطلاع از برنامه تناسب اندام و ردیابی وضعیت سلامتی وجود دارد. ترکیب قابلیت‌های اپل واچ و حلقه اپل، شما را شگفت‌زده می‌کند. بسیاری از افراد به ابزار‌های تشخیص تناسب اندام و ردیابی وضعیت سلامتی اعتماد ندارند. در صورتیکه اپل تمام این ویژگی‌ها را به حلقه‌های هوشمند اضافه کند، برنده بازی خواهد بود.

بسیاری از افراد برای بررسی ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، اطلاع از دمای بدن و… از اپل واچ استفاده می‌کنند. اما همه دوست ندارند که در طول روز اپل واچ را به مچ دست خود ببندند؛ در این مواقع استفاده از حلقه هوشمند بهترین راهکار است. یکی از مزایای دیگر حلقه‌های هوشمند، نداشتن صفحه نمایشگر است. به علاوه، برای خرید حلقه‌های هوشمند لازم نیست که زیاد هزینه کنید. به علاوه، حلقه‌های هوشمند می‌توانند اطلاعات بیشتری را درباره وضعیت سلامتی‌تان جمع‌آوری کنند. در کل، حلقه هوشمند اپل دارای ویژگی‌های زیادی است؛ به همین خاطر ارزش انتظار را دارد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.