تالار مقالات بروز تکنولوژی

تعداد بسیار کمی از دستگاه‌های اپل ویژن پرو دچار ترک شده‌اند

تعداد کمی از صاحبان اپل ویژن پرو ادعا کرده‌اند که هدست‌های آن‌ها دچار شکستگی شده است. این افراد گفته‌اند که هیچگونه آسیبی به دستگاه وارد نکرده‌اند و به درستی از آن استفاده کردند. در ۱۸ روز قبل و طی هفته گذشته، گزارش‌هایی در این زمینه منتشر شده‌اند. تصویر منتشر شده، ترک و شکستگی را در دستگاه اپل ویژن پرو نشان می‌دهد. درباره این ایراد، گزارش‌های دیگری در سایر رسانه‌های اجتماعی پیدا نشده است. احتمالاً این مشکل، به عنوان نوعی نقص در تولید، فقط برخی از دستگاه‌های اپل ویژن پرو را درگیر کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این ترک به صورت ناگهانی و بدون دلیل خاصی قابل مشاهده است. ترک ممکن است به دلیل اعمال فشار به دستگاه ایجاد شده باشد. برخی از افراد حدس می‌زنند که احتمالاً گرمای بیش از حد باعث ترک دستگاه شده است.

با استفاده از خدمات AppleCare، برای تعمیر شیشه دستگاه باید ۳۰۰ دلار بپردازید. بدون پوشش AppleCare، برای تعمیر دستگاه باید ۸۰۰ دلار کنار بگذارید. برخی از کاربران دستگاه‌های آسیب دیده با پشتیبانی اپل تماس گرفته‌اند. از طرف شرکت از کاربران این دستگاه خواسته شد که هزینه‌ها را خودشان پرداخت کنند. این مشکل، نوعی نقص از نظر تولید دستگاه شناخته نمی‌شود و شرکت بابت تعمیر هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند.

اپل معمولاً خدماتی مانند تعمیر را برای محصولاتی در نظر می‌گیرد که دارای مشکل سخت‌افزاری هستند. اکر با مشکلات دیگری در این دستگاه مواجه شده‌اید باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. در صورت تماس با پشتیبانی، احتمال پیگیری درخواست شما وجود دارد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.