تالار مقالات بروز تکنولوژی

ویژن پرو اپل بسیار بهتر، قدرتمندتر، سرگرم‌کننده‌تر و ارزان‌تر از سینمای خانگی است!

عمر شاهین، رئیس مایکروسافت، اخیراً تجربه خود را در زمینه استفاده از Apple Vision Pro در هنگام پرواز به دبی به اشتراک گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد که این هدست در مقایسه با سایر روش‌های سرگرم‌کننده در پرواز، گزینه بهتری است. وی افزود که استفاده طولانی مدت از هدست برای وی ناخوشایند است و چشم‌هایش را خسته می‌کند. این هدست به سرعت در حال تبدیل شدن به پیشرفته‌ترین دستگاه از نظر کاربران است. باوجود قیمت بالای 3499 دلاری، شرکت اپل به صورت تقریبی توانست که 200000 هدست ویژن پرو را در پیش سفارش بفروشد.

برخی از افراد، هنگام استفاده از هدست ویژن پرو سراغ انجام کار‌هایی مانند رانندگی ‌می‌روند. حتی رئیس مایکروسافت ورد، عمر شاهین نیز این کار‌ها را انجام می‌دهد. طبق گزارشی از  Luxurylaunches، وی اخیراً تجربه خود را با هدست واقعیت مجازی اپل در هنگام پرواز ۱۶ ساعته از سیاتل به دبی به اشتراک گذاشته است. وی از این دستگاه به عنوان وسیله‌ای جهت سرگرمی در هنگام پرواز استفاده کرد.

بیشتر هواپیما‌ها مجهز به سیستم‌های سرگرمی هستند که روی هر صندلی قرار داده شده است. این وسایل برای برخی از افراد کافی هستند؛ اما عده‌ای ممکن است به دستگاه‌های دیگر نیز برای سرگرمی بیشتر نیاز داشته باشند. با استفاده از ویژن پرو می‌توان سفر بهتری را تجربه کرد. این هدست دارای بلندگو‌های داخلی است. هرچند، عمر اشاره کرد که هنگام پرواز به دبی از Air Pods Pro برای تجربه شنیداری بهتر استفاده کرده بود. وی افزود که ترجیح می‌دهد از آن‌ها به جای هدفون Air Pods Max  استفاده کند. علت این است که هدست ویژن پرو بسیار بزرگ است. بنابراین، استفاده از هدفون ضخیم Air Pod Max  به صورت همزمان با Vision Pro انتخاب درستی نیست.

عمر خاطر نشان کرد که ویژن پرو می‌تواند سنگین باشد و چشم‌ها را خسته کند. وی ‌امیدوار است که به این دستگاه عادت کند. سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI اخیراً یک فناوری پیشرفته دیگر را مورد بررسی قرار داده است. مایکروسافت،  هدست هولولنز را تولید کرد که از اپل ویژن پرو بهتر است. شاید مایکروسافت، هدست هولولنز ۳ را در آینده عرضه کند. این دستگاه، گزینه‌ای مقرون به صرفه محسوب می‌شود. آیا حاضرید 3499 دلار برای Apple Vision Pro هزینه کرده و آن را به عنوان جایگزین گجت‌های خود استفاده کنید؟ عمر خاطر نشان کرد که این دستگاه، ارزان‌تر، بهتر، قدرتمندتر و سرگرم‌کننده‌تر از تلویزیون ۷۷ اینچی OLED، گیرنده و Apple TV  است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.