تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپل واچ سری 9 به رکورد قیمت 299 دلاری رسید

Best Buy در آخر هفته، فروش جدید اپل واچ را آغاز کرد. از طریق سایت Best Buy می‌توانید ساعت اَپل واچ سری ۹ را با قیمت پایین‌تر از 299000 دلار در رنگ آلومینیومی خریداری کنید. قیمت این محصول از 399000 به 29000 دلار کاهش پیدا کرده است. طبق گفته سایت  Best Buy، این فروش تا آخر امروز ادامه خواهد داشت. پس اگر منتظر تخفیفت‌های عالی اپل واچ بوده‌اید، الان بهترین زمان است.

ساعت ۴۵ میلی‌متری GPS Apple Watch Series9 را می‌توانید با قیمت 329000 دلار خریداری کنید. قبلاً قیمت این ساعت 429000 دلار بوده است. کاهش قیمت این ساعت بی‌سابقه بوده است. در سایت best buy این مدل اپل واچ با رنگ‌بندی صورتی، نقره‌ای و قرمز به فروش می‌رسد. همچنین، این اپل واچ را می‌توانید در سایزبندی S/M و M/L خریداری کنید.

شما می‌توانید اپل واچ مدل سلولار ۴۱ میلی‌متری را با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۴۵ میلی‌متری سلولار را با قیمت ۴۲۹ دلار خریداری کنید. هر دو مدل با رنگ‌بندی آلومینیومی در best buy موجود هستند. از ماه قبل، فروش هر مدل اپل واچ دارای حسگر اکسیژن خون در ایالات متحده ممنوع شده است. در حالی که مدل‌های اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ به صورت مستقیم از شرکت اَپل خریداری می‌شوند و حسگر اکسیژن خون غیرفعال دارند. خرده فروشانی مانند best buy می‌توانند به فروش خود ادامه دهند. لازم به ذکر است که باوجود منقضی شدن تخفیفات، باز هم مدل‌های اپل واچ سری ۹ با بهترین قیمت در best buy به فروش می‌رسند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.