تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیا Bard Advanced پولی خواهد بود؟

طبق گفته ساندار پیچای، Bard Advanced، نوعی سرویس اشتراک خواهد بود. این شرکت به طور رسمی درباره گوگل بارد صحبت نکرده بود.  گوگل بارد دارای سیستم هوش مصنوعی چندوجهی است. مدل هوش مصنوعی چندوجهی Gemini ، در حال حاضر از Google Bard پشتیبانی می‌کند. اخیراً این مدل، Bard  را در رتبه دوم جدول امتیازات محبوب همه سرویس‌های چت بات بعد از GPT 4 Turbo قرار داده است. نسخه جدید گوگل بارد به دلیل اینکه از هوش مصنوعی پیشرفته ساخته شده است به صورت پولی عرضه می‌شود. این نسخه از گوگل بارد در اواخر سال عرضه خواهد شد.

با راه‌اندازی گوگل بارد، شرکت گوگل به مایکروسافت، OpenAI و آنتروپیک می‌پیوندد تا نسخه‌هایی از چت بات‌های رایگان را ارائه دهند. جزئیات کمی درباره Google Bard Advanced  وجود دارد. تنها چیزی که درباره Google Bard Advanced میدانیم، قابلیت پشتیبانی توسط Google Gemini Ultra است. Google Gemini Ultra را می توان جزو پیشرفته‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی در نظر گرفت.

Gemini Ultra  قادر به درک بهتر تصاویر، صداها، متن ها و ویدیوهای مختلف است. البته، این موضوع کاملاً مورد تایید قرار نگرفته است.

گوگل ادعا می‌کند که Gemini Ultra در تمام زمینه‌ها، بهتر و قدرتمندتر سایر مدل‌های هوش مصنوعی عمل خواهد کرد. در واقع، با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید محتوا‌های خلاقانه‌تری تولید کنید.

به همین خاطر، پرداخت هزینه برای استفاده از سرویس گوگل بارد، ارزشش را دارد. این احتمال وجود دارد که در ماه مارس، بارد توسط گوگل معرفی و رونمایی شود. با این حال، شاید گوگل تصمیم بگیرید تا ماه می‌منتظر بماند و سپس در کنفرانسی به همه افراد معرفی کند.

اگر گوگل از پروسه قیمت‌گذاری فعلی ربات چت هوش مصنوعی پیروی کند، قیمت آن در ماه بین ۱۰ تا ۲۰ دلار خواهد بود. برنامه‌هایی مانند ChatGPT Plus، Claude Pro و Copilot Pro همه در یک رده قیمتی قرار دارند.

در حال حاضر به سمت پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی در حرکت هستیم. در نتیجه، برای استفاده از سرویس‌هایی مانند گوگل بارد باید هزینه‌ای را بپردازید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.