برتری BEATS در کمپین بازاریابی جدید، نسبت به شرکای خود
شرکت اپل در حال گسترش همکاری با MLS است. باتوجه به این همکاری و توافق نامه، محصولات ساخته شده توسط برند Beats اپل توسط mls استفاده میشوند. Beats هدفونهای سفارشی را برای هشت باشگاه MLS تولید خواهد کرد. همچنین، کلوپهای دیگری نیز از این دستگاه استفاده میکنند. هشت باشگاهی که اول از همه، هدفونهای سفارشی Beats را دریافت میکنند، شامل آتلانتا یونایتد، کلمبوس کرو، اینتر میامی، LAFC، نشویل SC، NYCFC، سنت لوئیس سیتی SC و تورنتو FC هستند.
کریس تورن، مدیر ارشد اجرایی Beats خاطر نشان کرد که بیشتر از یک دهه هدفونهای این شرکت توسط برترین ورزشکاران دنیا انتخاب میشوند. این هدفونها به ورزشکاران کمک میکنند تا برای انجام بهترین بازیها آماده شوند و تمرکز خود را نیز افزایش دهند. این شرکت درباره پیوستن به MLS شور و هیجان بسیار زیادی دارد. شرکت Beats FH باشگاههای MLS و بهترین بازیکنها در فصل آینده همکاری خواهد کرد.