تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی بهترین گوشی‌ها در سال جدید

در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، انواع مختلفی از گوشی‌ها از قبیل موبایل‌های تاشو به نمایش گذاشته شده‌اند. انواع گوشی‌های اندروید و IOS در این نمایشگاه معرفی شدند. برای ساخت گوشی‌های جدیدتر از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می‌شود. استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت گوشی‌ها می‌تواند قابلیت‌هایی را به همراه داشته باشد.

گوشی موتورولا با طرح شکلات تخته‌ای

موتورولا، گوشی جدید خود را با‌ایده گرفتن از طرح شکلات تخته‌ای به نمایش گذاشته است. این گوشی مجهز به باتری لیتیوم یونی و پردازنده اسنپدراگون است.

گوشی‌های مچ بند موتورولا و سامسونگ

موتورولا و سامسونگ گوشی‌هایی را به بازار عرضه کردند که می‌توانید آن‌ها را مانند ساعت روی مچ دست ببندید. این گوشی می‌توانند به عنوان موبایل‌هایی استاندارد مورد استفاده قرار بگیرند. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش‌هایی با قابلیت تاشو هستند. شما می‌توانید به راحتی این گوشی‌ها را روی مچ دست خود محکم کنید

Honor Magic 6 Pro

Honor Magic 6 Pro  از گوشی‌های پیشرفته برند آنر است. این گوشی از هوش مصنوعی برای ردیابی حرکات چشم‌های شما استفاده می‌کند. در واقع، بدون نیاز به ضربه زدن و با حرکات چشم‌ها می‌توانید هر یک از بخش‌های موبایل‌تان را باز کرده و اجرا کنید. در گذشته، گوشی‌هایی عرضه شده‌اند که برای باز کردن قفل صفحه و این قبیل از کار‌های ساده دارای حسگر بوده‌اند.

گوشی مینیمال باربی

HMD قبلاً گوشی‌هایی را در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته بود. این شرکت قصد دارد که در سال ۲۰۲۴، گوشی تاشو مینیمال با برند باربی را بسازد. این گوشی در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. این دستگاه هم می‌تواند دارای طراحی زیبا باشد و هم قابلیت‌های کاربردی خواهد داشت. انتظار می‌رود که Barbie Flip Phone در ماه جولای عرضه شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.