تالار مقالات بروز تکنولوژی

مرورگر Brave دستیار هوش مصنوعی اندروید را راه‌اندازی کرد

Brave Software  شرکتی است که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. این شرکت اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که متمرکز بر حریم خصوصی است. شرکت، اسم این دستیار هوش مصنوعی را leo گذاشته است. در نسخه اندروید مرورگر خود می‌توانید این قابلیت را مشاهده کنید. لئو می‌تواند کار‌های زیادی از قبیل خلاصه کردن صفحه‌های وب یا ویدیو‌ها، ترجمه صفحات، نوشتن کد، تهیه رونوشت از کلیپ صوتی و ویدیویی، تولید محتوا نوشتاری و…. را انجام دهد. در صورتی که ویژگی‌های هوش مصنوعی در دسترس و فعال باشند، از این قابلیت می‌توانید در مرورگر استفاده کنید.

این سرویس به دو صورت رایگان و پولی ارائه می‌شود. برای استفاده از نسخه پولی باید در ماه، 99. 14 دلار بپردازید. نسخه پولی، امکان استفاده از آن در چند دستگاه مجزا و سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید را محدود می‌کند. دستیار هوش مصنوعی brave از چند مدل پیشرفته زبان بزرگ استفاده می‌کند. از این مدل‌های زبانی بزرگ می‌توان به Mixtral 8x7B و Claude Instant اشاره کرد. هر  یک از این مدل‌های زبانی دارای قابلیت‌هایی هستند.

ظهور ابزار‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند برای کاربران بسیار کاربردی و مفید باشد. با این حال، فناوری جدید باعث می‌شود که کاربران درباره حفظ حریم خصوصی نگرانی‌هایی داشته باشند. این ابزار‌ها به اطلاعات و محتوا‌ها دسترسی دارند و به همین خاطر نباید حریم خصوصی کاربران را به خطر بیندازند. این مرورگر دارای محافظ‌های قوی است و از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کند. به علاوه، به کاربران اجازه می‌دهد که از قدرت ابزار‌های هوش مصنوعی بهره‌مند شوند. چند نکته کلیدی درباره این تکنولوژی عبارتست از:

  • کاربران برای استفاده از Leo (نسخه رایگان) لازم نیست که به حساب Brave وارد شوند.
  • لئو، چت کاربران با یکدیگر را ضبط نکرده یا از آن‌ها برای بهینه‌سازی مدل استفاده نمی‌کند.
  • پاسخ‌های لئو بعد از تولید از سرور‌های Brave حذف می‌شوند.
  • هیچ‌شناسه کاربری، مانند آدرس‌های IP، جمع‌آوری یا ذخیره نخواهد شد.کاربران Leo Premium که نیاز به پرداخت حق اشتراک دارند، توکن‌های ناشناس برای تایید وضعیت حساب خود دریافت می‌کنند.

لئو با نسخه 1.63 به کاربران مرورگر Brave در گوشی‌های اندرویدی اندروید معرفی خواهد شد. یعنی این ابزار خیلی سریع در دسترس نخواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده، Brave Leo  برای سیستم عامل ios نیز در هفته‌های آینده قابل دسترسی خواهد بود. بنابراین، کاربران اپل لازم نیست که بازه زمانی طولانی منتظر بمانند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.