تالار مقالات بروز تکنولوژی

نحوه اجرای دستیار صوتی ChatGPT در Nothing Phone

مدیر عامل شرکت Nothing، به تازگی قابلیت جدیدتری را معرفی کرده است که در تلفن‌های هوشمند به کار می‌رود. در واقع، دستیار صوتی در حرکتی نوآورانه و جدید به صفحه موبایل‌های هوشمند ناتینگ اضافه شد. ربات چت هوشمند مصنوعی در سال قبل برای گوشی‌هایIOS  و اندروید معرفی شد. اما در حال حاضر، کاربران گوشی‌های ناتینگ نیز می‌توانند از قابلیت چت هوشمند مصنوعی بهره‌مند شوند.

اجرای قابلیت دستیار صوتی گوشی‌های ناتینگ

آیا می‌دانید که قابلیت جدید گوشی‌های هوشمند ناتینگ چیست؟ این قابلیت هوشمند به عنوان دستیار صوتی شناخته می‌شود. دستیار صوتی ChatGPT، امکاناتی را برای کاربران این تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند. همچنین، گوشی‌های هوشمند ناتینگ دارای این قابلیت هستند که کاربر بتواند از صفحه گوشی به صورت مستقیم به چت بات دسترسی داشته باشد.

“کارل پی” در توییت اخیرش این موضوع را بیان کرده است که قابلیت دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای دو گوشی هوشمند شرکت ناتینگ استفاده می‌شود. حتی، این مقام ارشد ویدیویی کوتاه را نیز برای آشنایی بهتر با این ویژگی به اشتراک گذاشت. بنابراین، کاربران گوشی‌های ناتینگ از طریق مراجعه به بخش تنظیمات سریع موبایل خود می‌توانند به دستیار صوتی دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که ChatGPT نمی­تواند به صورت کامل، جایگزین دستیار صوتی پیش فرض در گوشی‌های هوشمند ناتینگ شود.

در کل، کاربران برخی گوشی‌های این برند می‌توانند به این دستیار گوگل دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این ویژگی باید مراحلی را طی کنید. جهت استفاده از این قابلیت و ویژگی در گوشی‌های ناتینگ باید در در وهله اول، برنامه ChatGPT را از گوگل پلی دانلود کنید. باید بدانید که برای دانلود سریع‌تر از گوگل پلی می‌توانید سرویس پهنای باند اختصاصی تک نت را نیز خریداری کنید.

شما به عنوان کاربر این گوشی‌های همراه باید بعد از دانلود برنامه‌ی موردنظر از طریق گوگل پلی، یک مرتبه از چت صوتی استفاده کنید. با یکبار استفاده از ویژگی چت صوتی، پروسه راه‌اندازی اولیه صورت خواهد گرفت. در مرحله بعد، کاربران می‌توانند با اضافه کردن ChatGPT voice به قسمت تنظیمات سریع  و کار با این ویجت، از دستیار صوتی استفاده کنند. بعد از اینکه به میانبر موردنظر ضربه زدید، دستیار صوتی برای شما اجرا خواهد شد. کاربران در مرحله نهایی می‌توانند از chatGPT سوال کنند و به این سیستم صوتی دستوراتی را ارائه دهند.

همچنین، اخبار منتشر شده حاکی از این است که این کمپانی مدل‌های پیشرفته‌تری از گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های گوشی هوشمند برند ناتینگ، Phone 2a است. این انتظار می‌رود که گوشی Phone 2a با قابلیت پشتیبانی از سرویس ChatGPT در بازار عرضه شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.