تالار مقالات بروز تکنولوژی

ChatGPT می‌تواند پیام‌ها را با صدای بلند بخواند

این قابلیت در نسخه‌های وب و موبایل ChatGPT قابل مشاهده است. ویژگی جدید Read Aloud در ChatGPT می‌تواند برای کاربران، پیام‌ها را با صدای بلند بخواند. وقتی در حال حرکت هستید، این قابلیت Chatgpt برای شما کاربردی است. در حال حاضر، نسخه اندروید و وب chatgpt در دسترس است. که کاربران در حال حرکت هستند با خواندن پاسخ‌های آن در یکی از پنج گزینه صوتی با صدای بلند برای کاربران مفید باشد. اکنون هم در نسخه وب ChatGPT و هم در برنامه‌های ChatGPT iOS و Android در دسترس است.

Read Aloud می‌تواند به ۳۷ زبان صحبت کند. قابلیت تشخیص خودکار زبان از ویژگی‌های gpt4 است. OpenAI  دستگاه خود را براساس مدل‌های هوش مصنوعی ساخته است. ChatGPT  قابلیت چت صوتی را در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون تایپ کردن، از چت بات سؤال کنند. در واقع، ChatGPT پیام‌های نوشته شده را با صدای بلند می‌خواند. کاربران می‌توانند ربات چت را به صورتی تنظیم کنند که همیشه به درخواست آن‌ها پاسخ دهد.

در برنامه‌های تلفن همراه، کاربران می‌توانند روی متن ضربه‌زده و Read Aloud را باز کنند. شما می‌توانید به دلخواه خود گزینه‌های پخش، مکث یا برگشت به عقب را انتخاب کنید. نسخه وب Chatgpt دارای بلندگو است و نماد آن را می‌توانید در زیر متن مشاهده کنید.

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.