تالار مقالات بروز تکنولوژی

Copilot برای OneDrive فایل‌ها را بررسی و خلاصه می‌کند

مایکروسافت در پستی خبری درباره انتشار Copilot برای OneDrive صحبت کرده است. مایکروسافت قصد دارد که Copilot را در ماه‌آوریل منتشر کند. Copilot برای OneDrive نقش دستیار تحقیقاتی را برعهده خواهد داشت که قادر به یافتن اطلاعات از فایل‌ها و خلاصه‌سازی آن‌ها است. در واقع، این قابلیت را دارد که اطلاعات فایل‌های متنی در قالب word و pdf را خلاصه‌سازی کند. در واقع، Copilot  برای OneDrive می‌تواند از یک متن، نکات مهم را استخراج کند.

از پاییز سال قبل، زمانی که مایکروسافت نسل سوم سرویس ذخیره‌سازی ابری را معرفی کرد، همه میدانستند که نسخه بازنگری شده هوش مصنوعی OneDrive  در راه است. شرکت مایکروسافت قول داد که هوش مصنوعی می‌تواند جستجوی فایل‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر کند. در واقع، این هوش مصنوعی قابلیت خلاصه‌سازی و سازماندهی اسناد را دارد. کاربران می‌توانند از Copilot درخواست خلاصه‌سازی پاروپوینت را داشته باشند.

از این قابلیت می‌توانید برای تهیه جدول جهت میزان فروش در هفته استفاده کنید. به علاوه، شما می‌توانید از هوش مصنوعی Copilot درخواست دهید که مزایا و معایب یک پروژه را فهرست بندی کرده و موارد جدید را نمایش دهد. کاربران می‌توانید از Copilotبرای سازماندهی اسناد خود درخواست راهنمایی کنند. Copilot  در OneDrive می‌تواند بر اساس فایل‌های موجود، برای کاربران امکان ایجاد و فهرست‌ها را فراهم کند. از کاربردهای این قابلیت می­توان به تهیه رزومه، ساخت فهرستی از سوالات متداول، درج مدارک تحصیلی، ارائه طرح کلی از محصولات برای فروش و … اشاره کرد. کاربران OneDrive در اواخر این ماه می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. Copilot در OneDrive در اواخر ماه‌آوریل برای سازمان‌ها، مدارس و… نیز دسترس خواهد بود که مجهز به مایکروسافت ۳۶۵ هستند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.