تالار مقالات بروز تکنولوژی

تبلیغ فیلم دزدان دریایی به عنوان برنامه تست بینایی

اپلیکیشن تست بینایی به نام کیمی، اخیراً توسط تیم اپل بررسی شده است. این اپلیکیشن توانست که رتبه هشتم را از بین برنامه‌های رایگان سرگرم‌کننده به خود اختصاص دهد. همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، اپ استور ادعا می‌کند که این برنامه می‌تواند بینایی شما را بسنجد. اما بعد از دانلود و نصب برنامه، محتوای بی‌ربط به شما نمایش داده می‌شود. هیچ تلاشی برای مخفی‌سازی هدف از ساخت این برنامه صورت نگرفته است.

در توضیحات اپ استور ذکر شده است که این برنامه می‌تواند قابلیت‌هایی از قبیل تست بینایی، انجام بازی، تماشای مناظر و… را داشته باشد. در برنامه کیم، انواع فیلم‌های برتر، بازی‌ها، گزینه‌های پیشنهادی و سایر موارد تبلیغ شده‌اند. این برنامه برای بار اول در ماه سپتامبر تأیید شده و در اپ استور‌های ios و macos قابل دسترسی است.

شرکت اپل در تاریخ ۱۳ فوریه، بعد از اطلاع‌رسانی منبع خبری The Verge این برنامه را حذف کرد و دیگر قابلیت دسترسی به آن وجود ندارد. در طی هفته قبل، این دومین بار است که برنامه‌های اپ استور به عنوان اپلیکیشن‌های مشکوک شناخته شده‌اند. در طی پنج گذشته قبل، خبری مبنی بر کلاهبرداری بودن برنامه منتشر شد. یک روز بعد از به اشتراک‌گذاری این خبر در رسانه‌های خبری، این برنامه متوقف شد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.